Dank jequote:
Ik had het zelf ook kunnen zoeken natuurlijk maar was nog een beetje lui Sollyquote:
Haha maar ik ben wel bang dat het eenmalig is ..quote:Op woensdag 14 september 2022 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik las het. Heb het dus ook gemist, niet omdat ik niet wakker was maar gewoon omdat ik dacht. Hoef het nog niet aan te zetten Bert is er toch niet meer![]()
Maar Bert had het gisteren wel aan hem gevraagd het stokje over te nemen. Niet verwacht dat hij dat ook zou doen
nah, kijken en hier vragen helpt beter met onthouden heb ik gemerktquote:Op woensdag 14 september 2022 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het zelf ook kunnen zoeken natuurlijk maar was nog een beetje lui Solly
Eshter heeft van twee komkommers een komkommersalade gemaakt
Ik hoop het, hij heeft slaap nodigquote:Op woensdag 14 september 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar ik ben wel bang dat het eenmalig is ..
Ja, hij moet lekker fris en fruitig zijn als hij al die vrouwen wil daten...quote:Op woensdag 14 september 2022 07:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop het, hij heeft slaap nodig
Ik vermoed wel dat er meer coaches/psychologen zijn voor 35 personen, anders duurt het welquote:Op woensdag 14 september 2022 00:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, kun je wel vergeten. Geen eliminatieopdracht deze week. Verdien opdrachten voor de pot of voor extra luxe denk ik alleen deze week. Donderdag weer een niets dag want psych/coach gesprekken een voor een, vrijdag weer een opdracht voor geld.
O dat zou jammer zijn voor de vroege streamersquote:Op woensdag 14 september 2022 07:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha maar ik ben wel bang dat het eenmalig is ..
Klopt heb al een paar keer gekeken en kon het niet vinden wie het nu wasquote:Op woensdag 14 september 2022 07:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nah, kijken en hier vragen helpt beter met onthouden heb ik gemerktze zien er op die fotos heel anders uit soms
Ja, ik ga dan ook heel hard huilen...😉quote:Op woensdag 14 september 2022 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zou jammer zijn voor de vroege streamers
De nasigatequote:Op woensdag 14 september 2022 08:09 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat wordt weer drama straks, de nasi is geen nasi, Esther heeft 2 komkommers gebruikt dus veranderd Kenzy (die zichzelf de grote keukenbaas vindt) in een huilstruik...
Wel gezond, maar lekker is een ander verhaalquote:Op woensdag 14 september 2022 08:17 schreef Frummelie het volgende:
En de havermout pap is weer in de maak....
Als pap ben ik er ook geen liefhebber van maar inderdaad in de yoghurtquote:Op woensdag 14 september 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel gezond, maar lekker is een ander verhaal
Doe het ook wel eens door de yoghurt maar lekker vind ik het niet
Ja het is echt de hunger games nu. Geen nagel om aan je reet te krabben en zo gaat iedereen naar huis. In dit tempo zijn we voor het eind van het jaar klaar.quote:Op woensdag 14 september 2022 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Gm,elke keer als ik even kijk is er iemand vertrokken
Hey Lonne , ja gaat hard daar. En ik denk dat er daardoor ook minder eliminatie zullen zijn. Het dunt op deze manier vanzelf uitquote:Op woensdag 14 september 2022 08:24 schreef lonneberga het volgende:
Gm,elke keer als ik even kijk is er iemand vertrokken
Op woensdag 14 september 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Of we blijven met alleen maar vrouwen zittenquote:Op woensdag 14 september 2022 08:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is echt de hunger games nu. Geen nagel om aan je reet te krabben en zo gaat iedereen naar huis. In dit tempo zijn we voor het eind van het jaar klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |