En toen ging Berend "nog even lekker slapen"quote:
Liefquote:Op woensdag 14 september 2022 06:28 schreef engine het volgende:
[..]
En toen ging Berend "nog even lekker slapen"![]()
Hij is hier speciaal voor opgestaan volgens mij
Ja zekerquote:
A hij heeft de monologen van Bert overgenomenquote:Op woensdag 14 september 2022 06:22 schreef engine het volgende:
"Ik snap wel waarom je iedere keer zo vroeg wakker was. Het rijk je voor alleen. Geen gezeik...de rust. Wel lekker momentje om even tot jezelf te komen. Wel tering vroeg man, dat is wel iets anders voor mij".
Daarom had ik de streams niet gelijk aan gezet, had niet verwacht dat andere zo vroeg op zouden staanquote:Op woensdag 14 september 2022 07:23 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen,
Nou Bertje wordt wel gemist...saaie ochtend zo..
Ik heb Esther al 85 keer op een neer zien lopen naar de keuken.
Hoe heet die man in dat gele shirt?quote:
Berend was vroeg en heeft min of meer het stokje over genomen van Bert maar dat heb ik gemist..😉quote:Op woensdag 14 september 2022 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom had ik de streams niet gelijk aan gezet, had niet verwacht dat andere zo vroeg op zouden staan
Rupertquote:Op woensdag 14 september 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heet die man in dat gele shirt?
Ja, ik las het. Heb het dus ook gemist, niet omdat ik niet wakker was maar gewoon omdat ik dacht. Hoef het nog niet aan te zetten Bert is er toch niet meerquote:Op woensdag 14 september 2022 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Berend was vroeg en heeft min of meer het stokje over genomen van Bert maar dat heb ik gemist..😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |