Ik vind dit heerlijk weer voor op een zondagquote:
Dit forum heeft een downvote knop nodig.quote:Op zondag 18 september 2022 11:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik vind dit heerlijk weer voor op een zondag
Lekker op de bank MotoGP kijken met regen dat tegen de ramen aan tikt, lekker manquote:Op zondag 18 september 2022 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit forum heeft een downvote knop nodig.
Like gegeven en daarna teruggetrokken. Dat zal je leren.quote:Op zondag 18 september 2022 12:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker op de bank MotoGP kijken met regen dat tegen de ramen aan tikt, lekker man
Hier moet ik even van bijkomenquote:Op zondag 18 september 2022 12:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Like gegeven en daarna teruggetrokken. Dat zal je leren.
Het zal velen hier dan deugd doen dat ze dit weertype nog voor minimaal 5 maanden kunnen verwachten.quote:Op zondag 18 september 2022 12:23 schreef YourCaptor het volgende:
Ik hou hier ook echt van, heerlijk zo op de zondag.
Bij de komende twee dagen zie ik vooralsnog welgeteld vier dagen met noemenswaardige regen staan.quote:Op zondag 18 september 2022 12:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zal velen hier dan deugd doen dat ze dit weertype nog voor minimaal 5 maanden kunnen verwachten.
Vind ik knap.quote:Op zondag 18 september 2022 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de komende twee dagen zie ik vooralsnog welgeteld vier dagen met noemenswaardige regen staan.
Bijzonder.quote:Op zondag 18 september 2022 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij de komende twee dagen zie ik vooralsnog welgeteld vier dagen met noemenswaardige regen staan.
Ja ik hoop ook gewoon dat het er meer zijn hoor.quote:
Vanaf dinsdag drogerquote:Op zondag 18 september 2022 12:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt intensquote:
Zeker op een zondag waarop je niets te doen hebt en niet naar buiten hoefquote:
Je denkt alleen maar aan jezelf. Puur jezelf. Denk eens aan het einde van de droogte. Een ander en het klimaat interesseert je geen reet. Het is nog een wonder dat je mod bent geworden.quote:Op zondag 18 september 2022 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit forum heeft een downvote knop nodig.
quote:Op zondag 18 september 2022 17:03 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je denkt alleen maar aan jezelf. Puur jezelf. Denk eens aan het einde van de droogte. Een ander en het klimaat interesseert je geen reet. Het is nog een wonder dat je mod bent geworden.
Jepquote:Op zondag 18 september 2022 18:21 schreef Schwein het volgende:
Zeg, hebben we vandaag een kouderecord te pakken?
quote:Op zondag 18 september 2022 18:21 schreef Schwein het volgende:
Zeg, hebben we vandaag een kouderecord te pakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |