abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 september 2022 @ 17:07:05 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_205961461
In mijn dorp kregen alle eeuwlingen vroeger een houten bankje met plaquette. Daar zijn ze mee gestopt. Te veel mensen die honderd werden :')
disclaimer
pi_205961569
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:05 schreef SQ het volgende:
Inb4 "kun je je voorstellen hoe @:Leandra zich voelt" 8-)
Dat was wel wat ik dacht toen ik las dat jij je oud voelde :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205961768
Ik heb een vriend, en die voelt zich eeuwig jong. Gedraagt zich daar ook naar. Kan zich niet binden, maar wil wel een relatie. Wil volgens mij geen kinderen, en al helemaal geen partner met kinderen.
Dus… dé oplossing. Een jongere partner. Hijzelf is 41 en heeft nu een vriendin van 28.
Dat zij misschien ooit nog kinderen wil struisvogels hij denk ik.
MaarGoed. Feit is wel dat hij gewoon best ouder is.. nu waren wij op een feestje en daar werd een nummer uit de jaren 90 gedraaid. Zijn ogen begonnen te glanzen en hij tikte haar blij aan. Zij beantwoordde zijn blik met… uh.. ken ik niet. Wat sta je nou blij te hupsen.
pi_205962019
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:36 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een vriend, en die voelt zich eeuwig jong. Gedraagt zich daar ook naar. Kan zich niet binden, maar wil wel een relatie. Wil volgens mij geen kinderen, en al helemaal geen partner met kinderen.
Dus… dé oplossing. Een jongere partner. Hijzelf is 41 en heeft nu een vriendin van 28.
MaarGoed. Feit is wel dat hij gewoon best ouder is.. nu waren wij op een feestje en daar werd een nummer uit de jaren 90 gedraaid. Zijn ogen begonnen te glanzen en hij tikte haar blij aan. Zij beantwoordde zijn blik met… uh.. ken ik niet. Wat sta je nou blij te hupsen.
Tja. Dat krijg je al je met iemand date die praktisch 1,5 generaties jonger is. :P
pi_205962126
We hadden Juul dit weekend ingeschreven voor zwemles. Krijgen we bericht dat ze over een jaar contact opnemen omdat ze dan pas aan kunnen geven wanneer ze kan starten...... We kijken even verder, hopelijk kan ze ergens anders eerder terecht. Op een wachtlijst had ik wel gerekend maar dit is flink.

Ze hebben op mijn werk weer een groep trainees het gebouw in gegooid. Dan voel ik me echt oud.
pi_205962135
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:18 schreef exode het volgende:
We hadden Juul dit weekend ingeschreven voor zwemles. Krijgen we bericht dat ze over een jaar contact opnemen omdat ze dan pas aan kunnen geven wanneer ze kan starten...... We kijken even verder, hopelijk kan ze ergens anders eerder terecht. Op een wachtlijst had ik wel gerekend maar dit is flink.

Ze hebben op mijn werk weer een groep trainees het gebouw in gegooid. Dan voel ik me echt oud.
Draai eens wat 90s hits voor ze
pi_205962142
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:36 schreef amaranta het volgende:
Hahaha op Tiktok heb je ook van die 90's challenges. Bekende hits voor ons, maar die luitjes van plus minus 22 kennen de helft niet. Hilarisch.
pi_205962148
Hier ook net ingeschreven voor zwemles. Ze willen starten rond haar 5de verjaardag in maart. Dat is ook geen probleem gelukkig.
pi_205962178
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Draai eens wat 90s hits voor ze
Dan zeggen ze vast 'Ok boomer'.
pi_205962418
Haha sorry @SQ en @Leandra voor het oud voelen!

Ik kan gelukkig veel 80's en 90's hits zo meebrullen ;)
  dinsdag 13 september 2022 @ 18:47:50 #11
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205962452
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef aapieannie het volgende:
Haha sorry @:SQ en @:Leandra voor het oud voelen!

Ik kan gelukkig veel 80's en 90's hits zo meebrullen ;)
Nah, ik vind het aan de andere kant ook wel leuk, dat gevarieerde hier, sommigen zijn dus idd jonger dan mijn oudste (die over 2 maanden 31 wordt) :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205962457
Ik ben ook nog niet eens 40..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We luisteren in de auto regelmatig naar die oude hits, jongste zat op vakantie ook te genieten van een band die allemaal jaren 70/80 muziek speelde. Maar ze krijgen ook de nodige happy hardcore en Nederlandstalige muziek mee.
Nu heeft jongste bij pianoles de uitdaging om een liedje op gehoor te gaan spelen. Ik heb dus al anderhalve week 'toeter op een waterscooter' in mijn hoofd. :D
pi_205962479
Variatie houd het levendig zeggen ze wel eens toch..

En aan grote contrasten ben ik ook wel gewend. Het broertje van mijn vriend is 3 jaar ouder dan onze oudste..
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:30:28 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_205963017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:20 schreef Donna het volgende:

[..]
Hahaha op Tiktok heb je ook van die 90's challenges. Bekende hits voor ons, maar die luitjes van plus minus 22 kennen de helft niet. Hilarisch.
Ik heb nog nooit getiktokt, gesnapchat, getinderd. Ik heb zelfs nog nooit getwitterd of ge-instaad :')
disclaimer
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 19:54:13 #15
382129 crew  Donna
pi_205963442
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:30 schreef SQ het volgende:

[..]
Ik heb nog nooit getiktokt, gesnapchat, getinderd. Ik heb zelfs nog nooit getwitterd of ge-instaad :')
Ik ook niet hoor, behalve Instagram daar zit ik veel op en daar komen die filmpjes ook voorbij. Maar dat ontstaat schijnbaar op Tiktok hoorde ik.
pi_205963461
quote:

[..]
+1
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:55:26 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205963473
quote:

[..]
Eerste 3 niet, wel een Twitter en Instagram account, en ik gebruik ze ook af en toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_205963483
quote:

[..]
Ik weet natuurlijk niet of TikTok over een paar jaar nog bestaat. Maar je gaat vanzelf passief mee TikTokken. Hier moet het geluid gewoon uit bij de kinderen.
(ITS CORN, A BIG LUMB WITH KNOTS, IT HAS THE JUICE, I CAN TELL YOU ALL ABOUT IT)

Instagram heb ik zelf sinds een jaar of zo. Van mijn pubers gebruikt een het (om denk ik) anderen te volgen. Zelf post ze niks. En van de ander weet ik niet of hij Instagram heeft. Ik geloof het niet.

Twitter is gaaf.

Van de rest heb ik geen weet. Wel weet ik dat BeReal op dit moment heel erg in is. Als tegenhanger van Instagram. Wat ik heb begrepen dat het is, is dat je een melding krijgt. En dat je op dat moment een foto moet nemen. Die kun je dus niet bewerken. En zowel de voor als achter camera neemt een foto en die plaats je dan . Dus je krijgt een reëel beeld van iemand.
pi_205963677
Ik heb een insta account maar post zelf nooit iets.
Daar volg ik voornamelijk geschiedenis, comics en grappige accounts. Dan reageer ik vooral op een ander.

Jammer hoe TikTok tegenwoordig heel veel Insta overneemt.
pi_205963718
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:05 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een insta account maar post zelf nooit iets.
Daar volg ik voornamelijk geschiedenis, comics en grappige accounts. Dan reageer ik vooral op een ander.

Jammer hoe TikTok tegenwoordig heel veel Insta overneemt.
TikTok is gewoon heel groot. En insta kan niet achterblijven en is dus nu met Reels gekomen. Wat in feite gewoon de TikTok filmpjes zijn op insta.
Als insta dat niet zou doen bloedt Instagram binnenkort gewoon dood.
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:11:00 #21
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205963783
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:56 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik weet natuurlijk niet of TikTok over een paar jaar nog bestaat. Maar je gaat vanzelf passief mee TikTokken. Hier moet het geluid gewoon uit bij de kinderen.
(ITS CORN, A BIG LUMB WITH KNOTS, IT HAS THE JUICE, I CAN TELL YOU ALL ABOUT IT)

Instagram heb ik zelf sinds een jaar of zo. Van mijn pubers gebruikt een het (om denk ik) anderen te volgen. Zelf post ze niks. En van de ander weet ik niet of hij Instagram heeft. Ik geloof het niet.

Twitter is gaaf.

Van de rest heb ik geen weet. Wel weet ik dat BeReal op dit moment heel erg in is. Als tegenhanger van Instagram. Wat ik heb begrepen dat het is, is dat je een melding krijgt. En dat je op dat moment een foto moet nemen. Die kun je dus niet bewerken. En zowel de voor als achter camera neemt een foto en die plaats je dan . Dus je krijgt een reëel beeld van iemand.
Ja, dat BeReal doet mijn dochter ook aan mee. Is wel grappig inderdaad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205963832
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:07 schreef amaranta het volgende:

[..]
TikTok is gewoon heel groot. En insta kan niet achterblijven en is dus nu met Reels gekomen. Wat in feite gewoon de TikTok filmpjes zijn op insta.
Als insta dat niet zou doen bloedt Instagram binnenkort gewoon dood.
Ja, dat begrijp ik wel. Meer, meer, meer.
Sommige reels en TikTok’s zijn ook echt grappig maar er komt zoveel shit voorbij. Aandacht is dan meer de prioriteit dat oprecht iets leuks afleveren.
pi_205963895
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Meer, meer, meer.
Sommige reels en TikTok’s zijn ook echt grappig maar er komt zoveel shit voorbij. Aandacht is dan meer de prioriteit dat oprecht iets leuks afleveren.
True
pi_205963924
Ik vind deze gozer bijv. echt geniaal.
https://instagram.com/adrianbliss?igshid=YmMyMTA2M2Y=
pi_205964003
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:20 schreef vencodark het volgende:
Ik vind deze gozer bijv. echt geniaal.
https://instagram.com/adrianbliss?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Yep. TikTokfamous. Hij is indd super grappig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties