abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205960885
Ik ben 1.57 meter.. vrouw, hoge stem en veel mensen vinden mij altijd heel schattig.

Het werkt ook niet bepaald mee dat ik meisjesachtige hobbies erop nahoud, van disney houd, dieren mijn kamer vol met roze spullen zit, van roze en van jurken enzo. Ik scheld verder nooit, drink niet meer en rook niet.

Ik merk dat anderen mij vaak uittesten, waardoor ik toch weer continu mijn grenzen moet bewaken omdat iemand anders (meestal een vrouw, maar ook soms een man) over mij heen walst.

Mannen zijn meestal juist aardig en met name verzorgend ofzo, maar ik hoorde ook een keer achter mijn rug om (was wel héél lang geleden tho) Medusa lijkt mij echt aardig, zo’n meid die voor je gaat koken en je verzorgt enzo.. en deze opmerking is mij wel echt bijgebleven, omdat ik het zo’n denigrerende opmerking vond. Het gaf mij het gevoel alsof ik toch niet als volwaardig werd gezien ofzo.

Aan de andere kant zien anderen mij minder vaak als een bedreiging, waardoor ik een hogere gunfactor krijg.

Maar er zitten ook van die vervelende mensen tussen die om wat voor reden dan ook mij toch gaan uittesten, mij veel te erg betuttelen en niet serieus nemen en ook een aantal die over mij heen walsen en durven (passief) agressief tegen mij te zijn.

Is dit herkenbaar voor een aantal mensen hier die ook klein of heel erg meisjesachtig zijn dat je het gevoel hebt dat je iets te compenseren hebt en op je hoede bent?

En zijn er hier toevallig mensen die durven toe te geven kleinere vrouwen/ mannen misschien ook minder serieus te nemen of bepaalde vooroordelen over hebben?

Ik ben trouwens wel assertief, maar dat verwachten mensen dus helaas niet van mij.

INB4 nee geen pics :’)

[ Bericht 2% gewijzigd door Medusa666 op 13-09-2022 16:19:38 ]
pi_205960919
Wat een schattig stukje tekst. O+
pi_205960933
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:13 schreef AToontje87 het volgende:
|:) :X
  dinsdag 13 september 2022 @ 16:15:27 #4
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_205960934
ik vind jou helemaal niet schattig overkomen ouwe papoea
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_205960945
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:15 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vind jou helemaal niet schattig overkomen ouwe papoea
Oh yeah. Thanks
pi_205960946
Pics

:T
pi_205960988
Gedraag je dan ook eens schattig!
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_205961030
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:10 schreef Medusa666 het volgende:
En zijn er hier toevallig mensen die durven toe te geven kleinere vrouwen/ mannen misschien ook minder serieus te nemen of bepaalde vooroordelen over hebben?
ik vermoed dat je juist zelf het meest bezig bent ermee en er enorm onzeker over zit te doen... en dat die onzekerheid dan makkelijk opgepikt wordt.

Waarom zou je je zo druk maken over wat anderen over je denken, als je zelf aangeeft dat je assertief genoeg bent, is het enkel een voordeel dat mensen daardoor verrast kunnen worden.

verder hebben al die uiterlijke kenmerken evengoed veel voordelen en kan je daarvan volop gebruik maken.
genoeg erg grote en lange vrouwen, die mogelijk meer mannelijk overkomen en een zware stem hebben, drinken roken en schelden, die evengoed een klaagverhaal kunnen ophangen dat iedereen hen als 'grote lange vrouw met een donkere stem ziet en daardoor al direkt een beeld hebben (wat overigens soms gewoon ook klopt, alhoewel niemand voor de volle 100% binnen stereotypiseringen past)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_205961035
Ik heb zin om TS d'r wangetjes te knijpen O+
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_205961091
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:27 schreef RM-rf het volgende:

[..]
ik vermoed dat je juist zelf het meest bezig bent ermee en er enorm onzeker over zit te doen... en dat die onzekerheid dan makkelijk opgepikt wordt.

Waarom zou je je zo druk maken over wat anderen over je denken, als je zelf aangeeft dat je assertief genoeg bent, is het enkel een voordeel dat mensen daardoor verrast kunnen worden.

verder hebben al die uiterlijke kenmerken evengoed veel voordelen en kan je daarvan volop gebruik maken.
genoeg erg grote en lange vrouwen, die mogelijk meer mannelijk overkomen en een zware stem hebben, drinken roken en schelden, die evengoed een klaagverhaal kunnen ophangen dat iedereen hen als 'grote lange vrouw met een donkere stem ziet en daardoor al direkt een beeld hebben (wat overigens soms gewoon ook klopt, alhoewel niemand voor de volle 100% binnen stereotypiseringen past)
Ja klopt wel, ik ben ook veel te onzeker. Maar ik hoor het ook echt van meerdere mensen…

Een keer was ik bij mijn oude werkplek ingelopen en de hele zaal met veel mensen (van rond mijn eigen leeftijd) zeiden “aaawhh toen ik binnenkwam” :’)

Maar ik moet misschien er juist lekker trots op zijn en wel assertief blijven..
pi_205961174
Wees jezelf en maak je niet druk over wat andere mensen over je denken. Tis toch nooit goed. Verander jezelf nóóit voor anderen. Tenzij je zelf anders wilt overkomen op die anderen. En als je anders bent dan sommige mensen denken... dan is dat alleen maar verrassend en grappig en kan je die mensen op het verkeerde been zetten.

En vind je het écht vreselijk als mensen awww roepen als je binnenkomt.. doe dan juist op dat moment iets onverwachts zoals keihard gaan gillen en rondspringen of iemand op zn bek slaan.
pi_205961181
quote:
Het spectrum van de vooroordelen geeft op alles af wat anders is dan de 'norm' - gemiddelde lengte, sociaal gedrag, uitgaand, veel vrienden, (goed) werk, (hoog) inkomen, gezinsomstandigheid, enzovoort.
Met je 1,57 meter heb je te maken met een stereotype wat de gemiddelde lengte van een vrouw - 1,70m - niet aantikt, en dus ben je onderwerp van de vooroordelen die daarbij horen; schattig, lief, aanhankelijk, hulpbehoevend, kleinzerig, enzovoort.
Dit zit ingebakken in de mens. Discriminatie, het auditief of anderszins presentatief kenbaar maken van vooroordelen aan een persoon of personen, is verboden bij de wet. Het wil helaas niet zeggen dat vooroordelen door die aanduiding er niet zijn, integendeel. Op sociaal vlak heb je er mee te maken, vooral als de rest van de mensen de eigenschappen van de norm aantikken. Dit gebeurt automatisch.
Ja het is oneerlijk, omdat je zo gemaakt bent. Je kunt er niks aan doen, en toch gebeurt het.

De manier voor jezelf om het te doen verlichten is door karakterontwikkeling toe te passen en werken aan je zelfvertrouwen zodat de opmerkingen die je naar je toe geslingerd krijgt minder hard aankomen.
Zelfspot is hierin erg belangrijk. Als je dat niet kunt of wilt leren, is negeren de enige optie.
Google is your friend, abuse your friends
pi_205961189
Ik denk dat je het wel met kleding en gedrag kan sturen, dat mensen je serieuzer nemen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205961240
quote:
Medusa lijkt mij echt aardig, zo’n meid die voor je gaat koken en je verzorgt enzo.. en deze opmerking is mij wel echt bijgebleven, omdat ik het zo’n denigrerende opmerking vond. Het gaf mij het gevoel alsof ik toch niet als volwaardig werd gezien ofzo.

Dat zouden ze nou ook precies over mijn vrouw zeggen en het klopt ook nog!
Waarom denigrerend?
Mijn vrouw kookt ook met veel liefde de beste maaltijden die je bedenken kan.

Ik snap niet waarom je dat niet als volwaardig ziet?
Alsof iemand die verzorgend is, niet volwaardig is?
Dat vind ik dan weer denigrerend naar mijn vrouw toe haha
pi_205961266
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:49 schreef hangtime het volgende:

[..]
Waarom denigrerend?

Iets met seksisme..
pi_205961294
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:42 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Het spectrum van de vooroordelen geeft op alles af wat anders is dan de 'norm' - gemiddelde lengte, sociaal gedrag, uitgaand, veel vrienden, (goed) werk, (hoog) inkomen, gezinsomstandigheid, enzovoort.
Met je 1,57 meter heb je te maken met een stereotype wat de gemiddelde lengte van een vrouw - 1,70m - niet aantikt, en dus ben je onderwerp van de vooroordelen die daarbij horen; schattig, lief, aanhankelijk, hulpbehoevend, kleinzerig, enzovoort.
Dit zit ingebakken in de mens. Discriminatie, het auditief of anderszins presentatief kenbaar maken van vooroordelen aan een persoon of personen, is verboden bij de wet. Het wil helaas niet zeggen dat vooroordelen door die aanduiding er niet zijn, integendeel. Op sociaal vlak heb je er mee te maken, vooral als de rest van de mensen de eigenschappen van de norm aantikken. Dit gebeurt automatisch.
Ja het is oneerlijk, omdat je zo gemaakt bent. Je kunt er niks aan doen, en toch gebeurt het.

De manier voor jezelf om het te doen verlichten is door karakterontwikkeling toe te passen en werken aan je zelfvertrouwen zodat de opmerkingen die je naar je toe geslingerd krijgt minder hard aankomen.
Zelfspot is hierin erg belangrijk. Als je dat niet kunt of wilt leren, is negeren de enige optie.
:Y

Bedankt voor je reactie! Het is inderdaad eenmaal zo.. en het enige wat ik kan veranderen is mijn zelfvertrouwen.

Zelfspot vind ik lastig wat mijn schattige en lengte betreft. Moet daar nog iets op vinden :+
pi_205961321
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:42 schreef Kemestry het volgende:
Wees jezelf en maak je niet druk over wat andere mensen over je denken. Tis toch nooit goed. Verander jezelf nóóit voor anderen. Tenzij je zelf anders wilt overkomen op die anderen. En als je anders bent dan sommige mensen denken... dan is dat alleen maar verrassend en grappig en kan je die mensen op het verkeerde been zetten.

En vind je het écht vreselijk als mensen awww roepen als je binnenkomt.. doe dan juist op dat moment iets onverwachts zoals keihard gaan gillen en rondspringen of iemand op zn bek slaan.
Goede tip inderdaad! En dankjewel, ik wil mezelf inderdaad wel vaak veranderen enzo. Ik moet leren tevreden zijn met mezelf.
pi_205961337
Ik ben man en 1.65m (niet etnisch Nederlands obviously). Herken sommige die je benoemt. Als kleine man wordt je minder (snel) serieus genomen, dat wil zeggen: mijn collega is bijna 2m en als mensen tegen ons praten kijken ze vaak eerst naar hem en daarna naar mij.

Ook als ik in de rij sta voor iets wordt er vaak letterlijk over mij heen gekeken.

Daten is ook lastig als kleine niet blanke man zijnde.

Er is zeker wel discriminatie gaande als het aankomt op lengte. Kijk maar naar Wesley sneijder. Meeste interlands gespeelt, grote clubs, prijzen gepakt, maar eerste waar ze hem op proberen te pakken zijn opmerkingen over zijn lengte.

Wat eigenlijk best raar is toch? Iemand belachelijk maken en denigreren puur vanwege een lichamelijk iets waar je niks aan kan doen?
pi_205961383
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:51 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Iets met seksisme..
Heeft niets met seksisme te maken toch?
Is gewoon biologisch zo bepaald, vrouwen zijn zorgzamer dan mannen.

Kijk deze eens, misschien heb je dan meer begrip voor hoe men tegen je aankijkt:

pi_205961409
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:53 schreef Medusa666 het volgende:
Zelfspot vind ik lastig wat mijn schattige en lengte betreft. Moet daar nog iets op vinden :+
De kunst van zelfspot is om iets negatiefs naar iets positiefs om te zetten. Waar beide partijen om kunnen lachen, want zo verander je het beeld van hun woorden naar jezelf naar iets waar je mee kunt leven, maar houd je hun grap intact. Let er wel op dat je de uiting terug niet te langdradig maakt, anders heeft de uitdagende partij alsnog 'gewonnen'.
Bijv. als ze roepen:
"Hé kleine!" dat jij dan zegt "Klein maar fijn!" .
pi_205961669
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:56 schreef dexamfetamine het volgende:
Ik ben man en 1.65m (niet etnisch Nederlands obviously). Herken sommige die je benoemt. Als kleine man wordt je minder (snel) serieus genomen, dat wil zeggen: mijn collega is bijna 2m en als mensen tegen ons praten kijken ze vaak eerst naar hem en daarna naar mij.

Ook als ik in de rij sta voor iets wordt er vaak letterlijk over mij heen gekeken.

Daten is ook lastig als kleine niet blanke man zijnde.

Er is zeker wel discriminatie gaande als het aankomt op lengte. Kijk maar naar Wesley sneijder. Meeste interlands gespeelt, grote clubs, prijzen gepakt, maar eerste waar ze hem op proberen te pakken zijn opmerkingen over zijn lengte.

Wat eigenlijk best raar is toch? Iemand belachelijk maken en denigreren puur vanwege een lichamelijk iets waar je niks aan kan doen?
Ja heel herkenbaar! Vooral dat mensen over je heen gaan kijken of die langere persoon eerst gaan aankijken.

En die grapjes met Wesley Sneijder vind ik ook soms te ver gaan.

Maar ja.. aan de andere kant kunnen langere mannen weer juist te arrogant of intimiderend overkomen. Iemand die ik ken had geen babyface, dus veel mensen op straat die onaardig tegen hem deden als ik met hem liep.

En ik schrik ook veel sneller als een langere man boos op mij word, waardoor zij zich toch vaak moeten inhouden denk ik.
pi_205961685
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
De kunst van zelfspot is om iets negatiefs naar iets positiefs om te zetten. Waar beide partijen om kunnen lachen, want zo verander je het beeld van hun woorden naar jezelf naar iets waar je mee kunt leven, maar houd je hun grap intact. Let er wel op dat je de uiting terug niet te langdradig maakt, anders heeft de uitdagende partij alsnog 'gewonnen'.
Bijv. als ze roepen:
Ja dat laatste zei ik idd een keer, maar toen vond die langere vrouw mij volgens mij weer arrogant.
pi_205961753
quote:
Ik ben 1.57 meter.. vrouw, hoge stem en veel mensen vinden mij altijd heel schattig.

Het werkt ook niet bepaald mee dat ik meisjesachtige hobbies erop nahoud, van disney houd, dieren mijn kamer vol met roze spullen zit, van roze en van jurken enzo. Ik scheld verder nooit, drink niet meer en rook niet.

Ik merk dat anderen mij vaak uittesten, waardoor ik toch weer continu mijn grenzen moet bewaken omdat iemand anders (meestal een vrouw, maar ook soms een man) over mij heen walst.

Mannen zijn meestal juist aardig en met name verzorgend ofzo, maar ik hoorde ook een keer achter mijn rug om (was wel héél lang geleden tho) Medusa lijkt mij echt aardig, zo’n meid die voor je gaat koken en je verzorgt enzo.. en deze opmerking is mij wel echt bijgebleven, omdat ik het zo’n denigrerende opmerking vond. Het gaf mij het gevoel alsof ik toch niet als volwaardig werd gezien ofzo.

Aan de andere kant zien anderen mij minder vaak als een bedreiging, waardoor ik een hogere gunfactor krijg.

Maar er zitten ook van die vervelende mensen tussen die om wat voor reden dan ook mij toch gaan uittesten, mij veel te erg betuttelen en niet serieus nemen en ook een aantal die over mij heen walsen en durven (passief) agressief tegen mij te zijn.

Is dit herkenbaar voor een aantal mensen hier die ook klein of heel erg meisjesachtig zijn dat je het gevoel hebt dat je iets te compenseren hebt en op je hoede bent?

Ik ben trouwens wel assertief, maar dat verwachten mensen dus helaas niet van mij.

Moet meteen aan Bubbles denken.

Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_205961778
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:30 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja dat laatste zei ik idd een keer, maar toen vond die langere vrouw mij volgens mij weer arrogant.
Was het door jou opgemerkte arrogantie of juist bescherming van haar omdat ze verslagen was in haar opvatting?
De reden van verbale en anderszins gepresenteerde vooroordelen (dus niet de automatische vooroordelen welke op te merken zijn in non verbaal gedrag) is dat mensen zich tegen de ander keren om zelf beter te gaan voelen.
En ja, mensen die niet voldoen aan de 'norm' zijn vaak het doelwit van dit gedrag.

Bovendien moet je niet willen dat echt iedereen je aardig gaat vinden door onophoudelijk iedereen te willen pleasen.
Je moet ook tijd over houden voor jezelf om leuke dingen te kunnen doen.
pi_205961782
Ts is 12?
Ik zwaai naar dieren.
pi_205961847
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Geerd het volgende:
Ts is 12?
23
pi_205961899
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:38 schreef Metalfrost het volgende:

Bovendien moet je niet willen dat echt iedereen je aardig gaat vinden door onophoudelijk iedereen te willen pleasen.
Je moet ook tijd over houden voor jezelf om leuke dingen te kunnen doen.
Ik vind dat lastig. Je bereikt toch het meeste soms met bepaalde dingen wanneer je aardig wordt gevonden door veel mensen.

Ik word ook al aardig gevonden door veel mensen.. maar echt serieus genomen soms niet.
pi_205962010
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:46 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
23
Nice!! Daten |:) |:) |:)
Ik zwaai naar dieren.
pi_205962016
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:06 schreef Geerd het volgende:

[..]
Nice!! Daten |:) |:) |:)
:')
pi_205962030
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:52 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik vind dat lastig. Je bereikt toch het meeste soms met bepaalde dingen wanneer je aardig wordt gevonden door veel mensen.
Ik vind dat persoonlijk gewin niet moet afhangen door invloed van buitenaf, maar door eigen initiatief, kunde en doorzettingsvermogen. Twee tot vijf mensen aan hulp is prima, maar door meerdere mensen gestuurd worden, wordt het idee dat je zelf hebt, vertroebeld, en zo heb je kans van koers worden geraakt omdat je eigen input niet meer voldoet aan de eisen die zij stellen. Dan ben je niet meer dan een pion in hun strijd, anders dan de koningin in je eigen (om een metafoor te treffen in het schaakspel).

quote:
Ik word ook al aardig gevonden door veel mensen.. maar echt serieus genomen soms niet.
Een pion is dan ook een onderdeel, en niet het hoofdonderwerp.

[ Bericht 0% gewijzigd door Metalfrost op 13-09-2022 18:30:55 ]
pi_205962144
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Bijv. als ze roepen:
wtf :')
Dat is geen zelfspot, komt bij mij echt over als iemand die spot met jou wilt pleasen. Als jij niet wil dat iemand je kleine noemt dan zeg je duidelijk dat ze je gewoon bij je naam mogen noemen. Stel je grenzen, twijfel niet, weet wat je wilt en weet je waard. Mensen waarderen zelfverzekerde mensen gewoon meer.

Overigens vind ik het wel raar dat ts overal altijd zegt geen contacten te kunnen leggen met mensen onder haar niveau omdat ze zo mega intelligent is…echt :')

Werk aan je onzekerheid..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2022 18:32:06 ]
pi_205962218
Tijd om gothic te worden of BDSM lerenpakjes uit te gaan zoeken.

Of een raar kapsel
pi_205962373
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:21 schreef Selenophilia het volgende:

[..]

Overigens vind ik het wel raar dat ts overal altijd zegt geen contacten te kunnen leggen met mensen onder haar niveau omdat ze zo mega intelligent is…echt :')

Werk aan je onzekerheid..
Raar dat dit jou zo erg lijkt te triggeren, maar ik heb nergens gezegd dat ik zelf mega intelligent ben en vind dat ook helemaal niet van mezelf.

Onzekerheid heb ik inderdaad.
pi_205962390
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:41 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Raar dat dit jou zo erg lijkt te triggeren, maar ik heb nergens gezegd dat ik zelf mega intelligent ben en vind dat ook helemaal niet van mezelf.
Raar dat je alleen dit uit mijn post haalt. :)
pi_205962406
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:21 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
wtf :')
Dat is geen zelfspot, komt bij mij echt over als iemand die spot met jou wilt pleasen. Als jij niet wil dat iemand je kleine noemt dan zeg je duidelijk dat ze je gewoon bij je naam mogen noemen. Stel je grenzen, twijfel niet, weet wat je wilt en weet je waard. Mensen waarderen zelfverzekerde mensen gewoon meer.
Dit klinkt wel logischer in de oren dat het stukje “zelfspot” hebben voor mij ja. Ik krijg vaak het gevoel dat mensen die teveel zelfspot hebben, dus ook het gevoel dat er een stukje zelfhaat/ onzekerheid is.. maar dacht dat het aan mij lag.
pi_205962421
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:42 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Raar dat je alleen dit uit mijn post haalt. :)
Nee hoor. Maar je stalkt mij wel nogal. In een andere topic begon je er ook al over. Dus het triggert jou ook wel iets.
pi_205962451
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:09 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik vind dat persoonlijk gewin niet moet afhangen door invloed van buitenaf, maar door eigen initiatief, kunde en doorzettingsvermogen. Twee tot vijf mensen aan hulp is prima, maar door meerdere mensen gestuurd worden, wordt het idee dat je zelf hebt, vertroebeld, en zo heb je kans van koers worden geraakt omdat je eigen input niet meer voldoet aan de eisen die zij stellen. Dan ben je niet meer dan een pion in hun strijd, anders dan de koningin in je eigen (om een metafoor te treffen in het schaakspel).
[..]
Een pion is dan ook een onderdeel, en niet het hoofdonderwerp.
Ik wil niet alleen maar aan mezelf denken en ik haal er ook geluk uit om iets voor anderen te betekenen.
pi_205962453
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee hoor. Maar je stalkt mij wel nogal.
Pardon? Ik ben gewoon online? _O- Bewust laat reageren is voor onzekere zieltjes. Ga lekker irl bijdehand doen kleine opdonder.
pi_205962463
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:47 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Pardon? Ik ben gewoon online? _O- Bewust laat reageren is voor onzekere zieltjes. Ga lekker irl bijdehand doen kleine opdonder.
Ik hoop dat jij in ieder geval trots bent op je reacties.
pi_205962466
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:47 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik wil niet alleen maar aan mezelf denken en ik haal er ook geluk uit om iets voor anderen te betekenen.
Ik hoop dan wel voor je dat je jezelf niet opzij zet om iets voor die andere te betekenen.
  dinsdag 13 september 2022 @ 18:50:59 #41
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205962477
Is wel herkenbaar. Ik ben ook een kabouter, hou van jurken dragen en van dingen waar ik blij van word.
Schijn ook een redelijke schattigheidsfactor te hebben.

Ik zie het niet echt als een nadeel. Ik sta mijn vrouwtje wel, dus als ze me uit willen testen loopt dat op niets uit voor ze. Maar mensen zijn vaak ook vriendelijker erdoor en behulpzamer, ook vaker aangenaam verrast omdat ik niet zo hulpbehoevend ben en meer ben dan blijkbaar schattig. Dat maakt contact maken makkelijker en maakt dat ze ook vlotter zien dat ik meer in mijn mars heb dan schattig zijn. Ook voor hun wat kan betekenen.

Ik kan dat als nadeel zien, oh ze zien me niet als iemand die wel kan aan en doorpakken, maar dat is hun probleem en niet de mijne. Wie me kent weet wel hoe het zit en ik vind het gewoon fijn mezelf te zijn. Met dingen die me blij maken, zonder gescheld en raar gedoe, met positieve insteek.
En een kabouter zijn bevalt me ook wel, de paar kabouter struggles die ik tegenkom kan ik wel om lachen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_205962544
Herkenbaar, hoor. Toen ik nog tiener was voelde ik me gevleid en geliefd en stond ik af en toe in stilte naast mijn schoenen ;)
Nam het nooit negatief op, want ik nam mezelf ook niet serieus. Haha
Maar nu besteed ik er geen aandacht meer aan. Ik word koud noch warm van wat mensen zeggen
pi_205962557
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:49 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik hoop dan wel voor je dat je jezelf niet opzij zet om iets voor die andere te betekenen.
Ja dat is wel weer een valkuil inderdaad.. ik vind het inderdaad lastig om daarin een balans te vinden. Wanneer je wel luistert naar anderen en wanneer niet, maar het gaat steeds beter.
pi_205962599
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:58 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ja dat is wel weer een valkuil inderdaad.. ik vind het inderdaad lastig om daarin een balans te vinden. Wanneer je wel luistert naar anderen en wanneer niet, maar het gaat steeds beter.
Wat een ander zegt altijd opvatten als advies, niet als wat je moet doen, want advies kun je altijd weigeren op te gaan volgen. En te negeren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Metalfrost op 13-09-2022 19:08:33 ]
  dinsdag 13 september 2022 @ 19:04:34 #45
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205962615
quote:

Vervelend voor je. Koop een paar stelten en je bent al wat langer. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205962774
Ik (man) heb misschien meer het omgekeerde, namelijk dat ik langere vrouwen vaak wat intimiderend vind overkomen. Zeker van die stevige Hollandse vrouwen die dan bijvoorbeeld ook nog eens niet heel slank zijn ... daar kan ik me dus qua relatie bijvoorbeeld niets bij voorstellen. Ook al zijn ze misschien heel lief, maar qua karakter ben ik ook al best zachtaardig, dus dan voel ik me toch wat vreemd bij zo'n grote vrouw.

Ik heb twee exen die resp. 1.55 en 1.50 waren. Allebei etnisch niet Nederlands. Die eerste hield ook van Disney (ik zelf ook) en we hadden samen een enorme verzameling met knuffels. Ik kan eerlijk zeggen dat ik haar nooit anders heb gezien dan een andere ex van me die 1.70 was. Zeker niet als minderwaardig ofzo. Ik moet wel zeggen dat we het seksueel wel een beetje uitspeelden, dus dat ze het fijn vond om rondgegooid te worden op bed door me en dat ze me ook wel opgeilde met opmerkingen over haar lengte en haar leeftijd (ze was ook een stuk jonger dan ik). Dus ik denk dat je er ook slim mee moet omgaan en je eigenschappen als kwaliteiten moet gebruiken ;)

Mijn kleine exen leken wel heel lief maar ik wist ook best dat ze een heel andere kant hadden die helemaal niet zo lief was. Maar ik vond het op zich wel prettig dat ze klein waren en misschien vind ik het stiekem ook wel schattig en geeft het me meer vertrouwen. Mijn ex van 1.55 had er wel vaak mee te maken dat mensen over haar heen walsten, maar dat had ook met haar leeftijd te maken en het feit dat ze gewoon niet zo mondig was. Ik had wel echt vaak het idee dat ik dan voor haar op moest komen.

Ik vind het dus wel leuk als een vrouw wat kleiner is en ik moet eerlijk toegeven dat het me ook wat meer zelfvertrouwen geeft als ze wat kleiner is dan ik (en liefst ook wat jonger). En ik vind het esthetisch gezien ook gewoon schattig. Ik herken wel wat je zegt dat mensen denken dat je te lief bent. Mijn ex is vreemdgegaan met een aantal mannen van het internet. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde zei ze: "Ach nee, die kleine lieve X? Vreemdgegaan? Dat kan ik me niet voorstellen."

Maar aangezien ik X beter kende dan zij, wist ik ook wel dat ze niet altijd zo schattig was als ze eruitzag maar dat ze ook een hele andere kant had. Dus de mensen die je goed kennen weten wel wie je echt bent. Laat de rest maar lekker kletsen.
Mja
pi_205963262
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:50 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Is wel herkenbaar. Ik ben ook een kabouter, hou van jurken dragen en van dingen waar ik blij van word.
Schijn ook een redelijke schattigheidsfactor te hebben.

Ik zie het niet echt als een nadeel. Ik sta mijn vrouwtje wel, dus als ze me uit willen testen loopt dat op niets uit voor ze. Maar mensen zijn vaak ook vriendelijker erdoor en behulpzamer, ook vaker aangenaam verrast omdat ik niet zo hulpbehoevend ben en meer ben dan blijkbaar schattig. Dat maakt contact maken makkelijker en maakt dat ze ook vlotter zien dat ik meer in mijn mars heb dan schattig zijn. Ook voor hun wat kan betekenen.

Ik kan dat als nadeel zien, oh ze zien me niet als iemand die wel kan aan en doorpakken, maar dat is hun probleem en niet de mijne. Wie me kent weet wel hoe het zit en ik vind het gewoon fijn mezelf te zijn. Met dingen die me blij maken, zonder gescheld en raar gedoe, met positieve insteek.
En een kabouter zijn bevalt me ook wel, de paar kabouter struggles die ik tegenkom kan ik wel om lachen.
Wauw super tof hoe je hiermee omgaat en dat je zo stevig in je schoenen staat ^O^

Ik hoop dat ik ooit ook zo’n instelling ga krijgen, maar dit helpt mij wel om te zien hoe ik ermee om kan gaan!
pi_205963284
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:57 schreef Rogue2.0 het volgende:
Herkenbaar, hoor. Toen ik nog tiener was voelde ik me gevleid en geliefd en stond ik af en toe in stilte naast mijn schoenen ;)
Nam het nooit negatief op, want ik nam mezelf ook niet serieus. Haha
Maar nu besteed ik er geen aandacht meer aan. Ik word koud noch warm van wat mensen zeggen
Jaaaa klopt. Maar ben je ook noch koud en noch warm als mensen jou een compliment geven?
pi_205963307
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:03 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wat een ander zegt altijd opvatten als advies, niet als wat je moet doen, want advies kun je altijd weigeren op te gaan volgen. En te negeren.
Dat is wel een goede manier inderdaad om erop te kijken. Thanks :)
pi_205963449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:13 schreef TAmaru het volgende:
Ik (man) heb misschien meer het omgekeerde, namelijk dat ik langere vrouwen vaak wat intimiderend vind overkomen. Zeker van die stevige Hollandse vrouwen die dan bijvoorbeeld ook nog eens niet heel slank zijn ... daar kan ik me dus qua relatie bijvoorbeeld niets bij voorstellen. Ook al zijn ze misschien heel lief, maar qua karakter ben ik ook al best zachtaardig, dus dan voel ik me toch wat vreemd bij zo'n grote vrouw.

Ik heb twee exen die resp. 1.55 en 1.50 waren. Allebei etnisch niet Nederlands. Die eerste hield ook van Disney (ik zelf ook) en we hadden samen een enorme verzameling met knuffels. Ik kan eerlijk zeggen dat ik haar nooit anders heb gezien dan een andere ex van me die 1.70 was. Zeker niet als minderwaardig ofzo. Ik moet wel zeggen dat we het seksueel wel een beetje uitspeelden, dus dat ze het fijn vond om rondgegooid te worden op bed door me en dat ze me ook wel opgeilde met opmerkingen over haar lengte en haar leeftijd (ze was ook een stuk jonger dan ik). Dus ik denk dat je er ook slim mee moet omgaan en je eigenschappen als kwaliteiten moet gebruiken ;)

Mijn kleine exen leken wel heel lief maar ik wist ook best dat ze een heel andere kant hadden die helemaal niet zo lief was. Maar ik vond het op zich wel prettig dat ze klein waren en misschien vind ik het stiekem ook wel schattig en geeft het me meer vertrouwen. Mijn ex van 1.55 had er wel vaak mee te maken dat mensen over haar heen walsten, maar dat had ook met haar leeftijd te maken en het feit dat ze gewoon niet zo mondig was. Ik had wel echt vaak het idee dat ik dan voor haar op moest komen.

Ik vind het dus wel leuk als een vrouw wat kleiner is en ik moet eerlijk toegeven dat het me ook wat meer zelfvertrouwen geeft als ze wat kleiner is dan ik (en liefst ook wat jonger). En ik vind het esthetisch gezien ook gewoon schattig. Ik herken wel wat je zegt dat mensen denken dat je te lief bent. Mijn ex is vreemdgegaan met een aantal mannen van het internet. Toen ik dat aan mijn moeder vertelde zei ze: "Ach nee, die kleine lieve X? Vreemdgegaan? Dat kan ik me niet voorstellen."

Maar aangezien ik X beter kende dan zij, wist ik ook wel dat ze niet altijd zo schattig was als ze eruitzag maar dat ze ook een hele andere kant had. Dus de mensen die je goed kennen weten wel wie je echt bent. Laat de rest maar lekker kletsen.
Ooooo. Veel dingen die herkenbaar zijn! zoals die opmerking van je moeder. Zulke opmerkingen heb ik ook gehad, dat ik iemand nodig heb die heel zoetsappig is of zo.

Hoe lang ben je eigenlijk zelf?
pi_205963531
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:54 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ooooo. Veel dingen die herkenbaar zijn! zoals die opmerking van je moeder. Zulke opmerkingen heb ik ook gehad, dat ik iemand nodig heb die heel zoetsappig is of zo.

Hoe lang ben je eigenlijk zelf?
Mijn ex kwam ook daadwerkelijk altijd heel lief over. Ze was ook niet zo mondig. Maar diep van binnen was ze veel minder lief zoals gezegd. Niet dat ik altijd lief ben hè, dat is niemand. Maar ik wist wel beter. Maar het is zeker zo dat mensen haar zo zagen, en dat kwam wel deels door haar grootte. Mijn beide kleine exen waren ook vrij mager, dus dat versterkte het denk ik.

Ik ben 1.80. :)
Mja
pi_205963641
Medusa666. Wat evil, zeg.
pi_205963770
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:03 schreef FlauwKapsel het volgende:
Schattig he al dat compensatie gedrag?
Zie je ook veel bij kleine mannetjes.. stoer doen om te compenseren.

Die wil je toch gewoon een aai over de bol geven!
pi_205963874
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Mijn ex kwam ook daadwerkelijk altijd heel lief over. Ze was ook niet zo mondig. Maar diep van binnen was ze veel minder lief zoals gezegd. Niet dat ik altijd lief ben hè, dat is niemand. Maar ik wist wel beter. Maar het is zeker zo dat mensen haar zo zagen, en dat kwam wel deels door haar grootte. Mijn beide kleine exen waren ook vrij mager, dus dat versterkte het denk ik.

Ik ben 1.80. :)
Ah oké ja… ik merk dat ook vaker inderdaad. In je verhaal over dat meisje herken ik het vreemdgaan overigens helemaal niet. Ik ben daar heel fel op tegen en zou ook nooit van mijn leven kunnen vreemdgaan wegens verschillende redenen voor de duidelijkheid.

Mensen met “bad intentions” die ik doorzie komen ook van een koude kermis thuis als zij met mij spreken en denken dat ik alleen maar lief kan zijn.

Gelukkig gedraagt de meerderheid van de mensen zich wel normaal en niet neerbuigend richting mij toe en word ik over het algemeen wel serieus genomen. Daarom verbaast het mij juist zo dat er mensen zijn die dit niet doen..en komt dat dan ook harder aan.

Ik ben opgevoed ook met het idee om altijd maar lief te zijn tegen anderen en mezelf weg te cijferen om goed contact te kunnen hebben met anderen. Maar dat is zeker niet( altijd) waar helaas _O-
pi_205963892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:03 schreef FlauwKapsel het volgende:
Mijn naam bedoel je? Lol _O- Geinig toch
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:21:14 #56
289617 rosita1
Hey Hey, My My
pi_205963936
quote:

Wat vervelend dat stigmatiseren op uiterlijke kenmerken. Dat is een beetje herkenbaar. Vroeger droeg ik vaak en eigenlijk altijd hoge hakken. Dan zien mensen je al snel als een 'slet' of iets dergelijks. Terwijl het bijvoorbeeld in Italië meer dan normaal is om er vrouwelijk gekleed uit te zien. Hier kijken mensen ervan op. Positief maar er zijn ook zeker negatieve elementen aan. Jammer.

(note: hakken is natuurlijk niet meteen een symbool van een vrouw, je kunt er ook vrouwelijk uitzien in sneakers)
pi_205964309
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 19:45 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Jaaaa klopt. Maar ben je ook noch koud en noch warm als mensen jou een compliment geven?
Ik vat het als compliment op wanneer ze mij schattig of petit/klein noemen. Doet mij niets meer tegenwoordig :P
  woensdag 14 september 2022 @ 09:10:08 #58
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_205968941
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:49 schreef hangtime het volgende:

[..]
Waarom denigrerend?

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:51 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Iets met seksisme..
Neen, dat zijn complimenten, zeker 99% als een man dat zegt.
Bij een vrouw ben ik dan veel minder zeker daarin, daar zie je toch vaker concurrentie, nijd en afgunst naar andere vrouwen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 14 september 2022 @ 09:12:50 #59
450228 LeesFoknl
pi_205968969
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 17:01 schreef hangtime het volgende:

[..]
Heeft niets met seksisme te maken toch?
Is gewoon biologisch zo bepaald, vrouwen zijn zorgzamer dan mannen.

Kijk deze eens, misschien heb je dan meer begrip voor hoe men tegen je aankijkt:

Een van de vele cliché's, mythes over vrouwen. En dus over mannen.
pi_205968984
Ik krijg bij van die kleine vrouwtjes altijd het gevoel dat ze hun overkomen juist compenseren met een hoge dosis pit.
Maar dat heb ik dus fout.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  woensdag 14 september 2022 @ 10:00:19 #61
450228 LeesFoknl
pi_205969427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:13 schreef AToontje87 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik heb zin om TS d'r wangetjes te knijpen O+
Lief he, zo een klein, geil kaboutertje. Doe er mij maar twee ... _O- _O-
pi_205969467
Heb je jezelf daarom Medusa666 genoemd om minder schattig over te komen? Dat is wel schattig O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205971827
23 is dan ook nog wel een leeftijd waarop je je van alles aantrekt wat anderen van je vinden. Deed ik vroeger ook, maakte me veel te onzeker. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan ouder worden.........en dan nog laat het me niet altijd koud.

Wat bij mij ook wel hielp was ad rem reacties teruggeven. Of alleen maar aankijken, daar worden die mensen weer onzeker van. Of met humor bestrijden: "Tja, als ik later groot ben, hoop ik wat minder schattig te zijn" of iets dergelijks als men weer eens over je schattigheid begint. Oppassen dat je niet het lachertje wordt, maar toch!

Het is mens-eigen om wat van anderen te vinden. Het is aan jou hoe je daarmee omgaat. Mijn vrouw is ook 1,60 ofzo (Aziatisch), maar die bijt lekker van zich af :9 Heeft ook weer zo z'n voordelen; een keer op een festival bijv., wist ze bij de bar zo tussen iedereen door te glippen om bier te halen.
pi_205974332
Elk voordeel heeft zijn nadeel.

Veel mannen die een voorkeur hebben volgens mij voor kleinere vrouwen, en daardoor deze groep ook beter behandelen.

Lange vrouwen worden vaak als mannelijk gezien, zou dan toch liever als schattig worden gezien.

Ik ken genoeg vrouwen van rond de 1.60 die zelfverzekerd en best pittig zijn. Ligt meer aan persoonlijkheid dan alleen lengte.
pi_205974350
Ben zelf trouwens een ğast van 1.50m. Is alleen maar fijn.
pi_205974517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
Wat is een ğast? Hoe spreek je dat uit?
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  woensdag 14 september 2022 @ 17:10:33 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205974674
quote:
5s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat is een ğast? Hoe spreek je dat uit?
Als ‘oetlul’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205975019
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Als ‘oetlul’.
Lienekien spreek je überhaupt niet uit. Zwaar infantiele naam.
  Vis een optie? woensdag 14 september 2022 @ 20:27:43 #69
70532 loveli
N
pi_205977531
quote:

Wat is precies je probleem?

Je bent 23 jaar jong, houdt van Disney, kiest voor veel roze, hebt voor- en nadelen van de combinatie van je uiterlijk, uitstraling en presentatie. Niet roken en drinken lijkt me ook nog eens prima voor je gezondheid.

Wil je volwassener overkomen? Ditch Disney. En iemand met half blauw - half zwart haar en 20 piercings in z'n gezicht heeft een andere uitstraling dan een blond meisje in een roze prinsessenjurk (nee, verf je haar niet blauw/zwart).
Een andere uitstraling heeft weer andere voor- en nadelen. Varieer wat, speel ermee en kijk of je verschil merkt. Of blijf zoals je bent.
crap in = crap out
pi_205978708
In een van je laatste zinnen richt je je vooral op je lengte, maar vergis je niet in het belang van je stemgeluid. Elizabeth Holmes, oprichter van het biotechnologiebedrijf Theranos, staat erom bekend haar stem bewust lager te hebben gemaakt om te zorgen dat mensen (vooral de mannen in Silicon Valley) haar serieuzer namen. Zie het filmpje hieronder.

Ik heb een collega met een hoge, zachte stem en zij heeft er zelfs commentaar op gekregen met het advies om eraan te werken wat zelfverzekerder over te komen. Maar haar stem hoort gewoon bij haar en is geen uiting van onzekerheid. Ik heb daarentegen van nature een wat lagere stem en merk dat ik er profijt van heb. Mijn vorige leidinggevende complimenteerde me er bijvoorbeeld mee hoe ik mijn stem gebruik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Claudia_x op 14-09-2022 22:12:09 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205980709
1.57m, daar kan ik wel wat mee and it ain't anything cute :9
pi_205980710
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:41 schreef FlauwKapsel het volgende:
Kabouter Plop in tha house.
pi_205981763
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
In een van je laatste zinnen richt je je vooral op je lengte, maar vergis je niet in het belang van je stemgeluid. Elizabeth Holmes, oprichter van het biotechnologiebedrijf Theranos, staat erom bekend haar stem bewust lager te hebben gemaakt om te zorgen dat mensen (vooral de mannen in Silicon Valley) haar serieuzer namen. Zie het filmpje hieronder.

Ik heb een collega met een hoge, zachte stem en zij heeft er zelfs commentaar op gekregen met het advies om eraan te werken wat zelfverzekerder over te komen. Maar haar stem hoort gewoon bij haar en is geen uiting van onzekerheid. Ik heb daarentegen van nature een wat lagere stem en merk dat ik er profijt van heb. Mijn vorige leidinggevende complimenteerde me er bijvoorbeeld mee hoe ik mijn stem gebruik.

Die stem was overigens afstotelijk.
  donderdag 15 september 2022 @ 12:04:35 #74
450228 LeesFoknl
pi_205983666
67 / 22

Nou Medusa, een mooie kleine vrouw is niet lelijk.
Kan men geen hetero man voorstellen die dat niet leuk / aantrekkelijk vindt.
Al is het maar eens voor de afwisseling _O- _O-

Neem bijvoorbeeld de vrijdagmiddag foto's van Danny, aflevering 67. Ik denk augustus jl) en dan foto 22
  donderdag 15 september 2022 @ 12:12:21 #75
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_205983754
Ik zou mij als kleine vrouw sowieso niet druk maken om wat mannen vinden van lengte want 9 vd 10 mannen prefereert een wat kortere vrouw.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 17:39 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Lienekien spreek je überhaupt niet uit. Zwaar infantiele naam.
Haha zie deze chihuahua gelijk van zich afbijten ter compensatie van zijn geringe lengte :D

quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef LeesFoknl het volgende:
67 / 22

Neem bijvoorbeeld de vrijdagmiddag foto's van Danny, aflevering 67. Ik denk augustus jl) en dan foto 22
Doe even rustig met je 'kleine geile kabouter' joh :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_205984656
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zou mij als kleine vrouw sowieso niet druk maken om wat mannen vinden van lengte want 9 vd 10 mannen prefereert een wat kortere vrouw.
[..]
Haha zie deze chihuahua gelijk van zich afbijten ter compensatie van zijn geringe lengte :D
[..]
Doe even rustig met je 'kleine geile kabouter' joh :')
Je bent nogal goedgelovig, ğast.
pi_205986497
Ik merk nu eigenlijk dat het echte probleem gewoon is dat ik veel te lief ben en niet alleen maar zo overkom.
pi_205986536
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 12:48 schreef DjVero het volgende:
23 is dan ook nog wel een leeftijd waarop je je van alles aantrekt wat anderen van je vinden. Deed ik vroeger ook, maakte me veel te onzeker. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan ouder worden.........en dan nog laat het me niet altijd koud.

Wat bij mij ook wel hielp was ad rem reacties teruggeven. Of alleen maar aankijken, daar worden die mensen weer onzeker van. Of met humor bestrijden: "Tja, als ik later groot ben, hoop ik wat minder schattig te zijn" of iets dergelijks als men weer eens over je schattigheid begint. Oppassen dat je niet het lachertje wordt, maar toch!

Het is mens-eigen om wat van anderen te vinden. Het is aan jou hoe je daarmee omgaat. Mijn vrouw is ook 1,60 ofzo (Aziatisch), maar die bijt lekker van zich af :9 Heeft ook weer zo z'n voordelen; een keer op een festival bijv., wist ze bij de bar zo tussen iedereen door te glippen om bier te halen.
Fijn om te horen dat deze onzekerheid heel normaal is op mijn leeftijd. En de manier waarop je over je vriendin spreekt vind ik ook heel lief, maar wel nuchter klinken ^O^
pi_205986599
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2022 12:04 schreef LeesFoknl het volgende:
67 / 22

Het maakt mij helemaal niet uit wat mannen van mijn lengte qua fysieke aantrekking vinden… maar het gaat mij juist meer om het mentale deel en of ik niet een bepaald seksisme bij mannen aanwakker.

Ik heb namelijk het idee dat de mannen die op mij vallen vanwege mijn lengte vaker seksistisch zijn.

En dat vrouwen van langere lengte mij ook niet altijd serieus nemen.. en denken “ach dat meisje is wel heel zoetsappig”
  donderdag 15 september 2022 @ 17:21:33 #80
450228 LeesFoknl
pi_205986685
Tja, en wat nu? Dan moet je maar gewoon groter worden.
Dingen waar je niets aan kunt veranderen moet je geen energi
e of gedachten meer in steken.
pi_206034729
Zou het kunnen zijn dat je je onzekerheden teveel projecteert op anderen?
pi_206037377
quote:

Ben je dik??
pi_206037451
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 08:57 schreef hoechst het volgende:

[..]
Ben je dik??
Nee, mijn bmi is 23
pi_206037515
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:06 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Nee, mijn bmi is 23
ok
pi_206037589
Door je onzekerheid lijk jij ook veel in te vullen voor een ander, niet doen.
Je gaat automatisch uit van het negatieve dan.

Onthoud deze: NIVEA, Niet Invullen Voor Een Ander.

Je weet niet wat er in iemand anders zijn hoofd omgaat.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206037605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:24 schreef schommelstoel het volgende:
Door je onzekerheid lijk jij ook veel in te vullen voor een ander, niet doen.
Je gaat automatisch uit van het negatieve dan.

Onthoud deze: NIVEA, Niet Invullen Voor Een Ander.

Je weet niet wat er in iemand anders zijn hoofd omgaat.
Oké dit is wel echt waar :@ ik vul veel voor anderen in…

Ik ben er wel mee bezig en het gaat steeds beter;
  dinsdag 20 september 2022 @ 09:32:19 #87
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206037667
Zorgzaam gevonden worden door mensen is toch niet negatief?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_206037803
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Oké dit is wel echt waar :@ ik vul veel voor anderen in…

Ik ben er wel mee bezig en het gaat steeds beter;
Het kan mensen helpen door iets te dragen wat hen weer een "trigger" geeft om te onthouden niet te doen.

Een ring, armband of ketting.
Gaat om het bewust worden van je denkpatronen die er zijn ingeslepen.

Bij het zien van het object kun je bewust worden van je handelen.

Zo zul je langzaam maar zeker de oude gewoontes eruit kunnen slijpen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_206037811
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:44 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Het kan mensen helpen door iets te dragen wat hen weer een "trigger" geeft om te onthouden niet te doen.

Een ring, armband of ketting.
Gaat om het bewust worden van je denkpatronen die er zijn ingeslepen.

Bij het zien van het object kun je bewust worden van je handelen.

Zo zul je langzaam maar zeker de oude gewoontes eruit kunnen slijpen.
Wow super goede tip inderdaad!!! Ik ga dat zeker doen dankjewel O+
  dinsdag 20 september 2022 @ 11:07:54 #90
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_206038370
user met een fok-fotoboek zonder fotos trouwens -O-
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:17:10 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044647
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2022 16:59 schreef Medusa666 het volgende:
Ik merk nu eigenlijk dat het echte probleem gewoon is dat ik veel te lief ben en niet alleen maar zo overkom.
Goed dat je dat ziet.
Maar niet makkelijk opgelost.

Ik ben een heel stuk ouder dan jou, maar ben nogsteeds bezig met mijn eigen grenzen in de gaten houden.
Dat vind ik moeilijk, vanuit mijn aard ben ik meegaand en maak graag anderen blij. Het zou zo fijn zijn als daar geen misbruik van gemaakt wordt. Maar de realiteit is anders, ik moet mijn grenzen bewaken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 20 september 2022 @ 21:18:18 #92
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_206044661
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
Totdat ze je uitputten en gebruiken. Want hè die is zo zorgzaam toch?
pi_206044724
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]
Goed dat je dat ziet.
Maar niet makkelijk opgelost.

Ik ben een heel stuk ouder dan jou, maar ben nogsteeds bezig met mijn eigen grenzen in de gaten houden.
Dat vind ik moeilijk, vanuit mijn aard ben ik meegaand en maak graag anderen blij. Het zou zo fijn zijn als daar geen misbruik van gemaakt wordt. Maar de realiteit is anders, ik moet mijn grenzen bewaken.
Heel herkenbaar inderdaad :{

Tot nu toe zijn er alleen twee vriendinnen die echt geen gebruik ervan maken.. de rest wel helaas
pi_206044749
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 september 2022 09:32 schreef junkiesietze het volgende:
Ik trek helaas ook mensen aan die het willen gebruiken
pi_206045239
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:26 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Ik trek helaas ook mensen aan die het willen gebruiken
|:) |:) |:)
Ik zwaai naar dieren.
pi_206045244
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2022 21:56 schreef Geerd het volgende:

[..]
|:) |:) |:)
Wat?
pi_206049179
Jeetje Medusa... ik dacht dat jij een vrouw was die mensen in steen kon veranderen. :P
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')