abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 17 september 2022 @ 23:42:49 #151
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206013288
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:42 schreef capricia het volgende:
En als ik dan lees dat bepaalde sectoren de QR code wel weer zien zitten (als het uit de hand zou gaan lopen), dan snap ik dat echt niet.
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat gezien wordt als enige mogelijkheid om onder generieke sluitingen uit te komen..
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206013378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:42 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik kan me niet anders voorstellen dan dat dat gezien wordt als enige mogelijkheid om onder generieke sluitingen uit te komen..
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om ongevaccineerden met hun kind de toegang tot de kleedhokjes in het zwembad waar de zwemles plaatsvindt, te verbieden.

Dit kan echt niet. Toen niet. Nu niet.
Er is echt heel veel kapot gemaakt.

En ieder bedrijf die dit systeem weer wil overwegen, begrijpt niet wat het aanricht.

Ik ben een beetje laat met dit inzien, maar ik zie het nu wel. :D

Het is gewoon droevig wat er allemaal gebeurd is.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 17-09-2022 23:57:38 ]
Definitely not CIA
  zondag 18 september 2022 @ 00:25:56 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206013715
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om ongevaccineerden met hun kind de toegang tot de kleedhokjes in het zwembad waar de zwemles plaatsvindt, te verbieden.

Dit kan echt niet. Toen niet. Nu niet.
Er is echt heel veel kapot gemaakt.

En ieder bedrijf die dit systeem weer wil overwegen, begrijpt niet wat het aanricht.

Ik ben een beetje laat met dit inzien, maar ik zie het nu wel. :D

Het is gewoon droevig wat er allemaal gebeurd is.
Wel respect dat je iemand bent die achteraf gezien toch een andere aanpak zou hebben geprefereerd, ik weet dat jij best wel lange tijd iemand was die het QR systeem verdedigde (wat prima is uiteraard!), maar knap dat je ook gewoon toe kan geven dat het niet de oplossing was die toen door Den Haag geschetst werd. Heeft alleen maar een nog grotere tweedeling veroorzaakt.

Enige reden waarom ‘sectoren er nu mee komen’ is omdat ze al aan zien komen dat de herfst/winter er aan komt en dat sluitingen nog best aannemelijk zijn met deze regering; gebaseerd op de afgelopen twee winters. Dus als ze dan moeten kiezen tussen QR of een complete sluiting… beetje vals dilemma wat ze voor gehouden word. We moeten het gewoon een winter proberen zonder maatregelen; hoogstens de basis maatregelen/adviezen. En eigen verantwoordelijkheid voor de meest kwetsbaren. Deze winter flinke maatregelen invoeren zal de andere issues (financiële zorgen, gezondheid, psychische issues bij veel groepen) binnen de maatschappij alleen maar vergroten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 00:36:54 #154
236264 crew  capricia
pi_206013789
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 00:25 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Wel respect dat je iemand bent die achteraf gezien toch een andere aanpak zou hebben geprefereerd, ik weet dat jij best wel lange tijd iemand was die het QR systeem verdedigde (wat prima is uiteraard!), maar knap dat je ook gewoon toe kan geven dat het niet de oplossing was die toen door Den Haag geschetst werd. Heeft alleen maar een nog grotere tweedeling veroorzaakt.

Enige reden waarom ‘sectoren er nu mee komen’ is omdat ze al aan zien komen dat de herfst/winter er aan komt en dat sluitingen nog best aannemelijk zijn met deze regering; gebaseerd op de afgelopen twee winters. Dus als ze dan moeten kiezen tussen QR of een complete sluiting… beetje vals dilemma wat ze voor gehouden word. We moeten het gewoon een winter proberen zonder maatregelen; hoogstens de basis maatregelen/adviezen. En eigen verantwoordelijkheid voor de meest kwetsbaren. Deze winter flinke maatregelen invoeren zal de andere issues (financiële zorgen, gezondheid, psychische issues bij veel groepen) binnen de maatschappij alleen maar vergroten.
Ja. Ik was iemand die niet zoveel negatieve effecten ondervond door de lockdowns. Mijn man en kind deden het er eigenlijk ook gewoon goed op. Bizar hè. Ik vond veel mensen met psychische problemen dan ook mensen met psychische problemen (die neiging heb ik nog.. sorry).

Maar een herinvoering van een QR code is (imo) toch compleet niet houdbaar?
Toen dacht ik nog dat gevaccineerden het virus niet, of zeker veel minder, zouden verspreiden.
Die gedachtegang slaat nu nergens meer op.

Maar vooral de manier waarop ongevaccineerden zich behandeld hebben gevoeld. Het is echt schandalig wat hun overkomen is. Die tweedeling gaat nog jaren lang dooretteren. Dat was echt niet okay.
En daar heb ik hele nare gevoelens bij. :{ We hadden dat nooit moeten doen. Die tweedeling.

[ Bericht 2% gewijzigd door capricia op 18-09-2022 01:08:49 ]
Definitely not CIA
pi_206016302
-dit is nog steeds BNW-

[ Bericht 96% gewijzigd door miss_sly op 18-09-2022 13:40:48 ]
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206016322
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220918_37941186

quote:
Veel ouderen willen herhaalprik corona, jongeren zijn minder happig

Veel ouderen willen graag een nieuwe vaccinatie tegen het coronavirus krijgen. Onder jongeren is de animo veel minder groot. De nieuwe inentingscampagne begint maandag. De herhaalprik moet mensen helpen beschermen voor het geval er een nieuwe coronagolf in de herfst of de winter komt.
Het Kieskompas heeft voor het ANP en LocalFocus tussen 31 augustus en 12 september een enquête gehouden onder ongeveer 9000 mensen. Van de mensen die in aanmerking komen voor de herhaalprik, laat 58,9 procent zich ‘zeker wel’ of ‘waarschijnlijk wel’ vaccineren. Verder heeft 32,2 procent voor zichzelf besloten dat ze zich deze keer "zeker niet" of "waarschijnlijk niet" laten vaccineren. Dit zijn mensen die zich eerder wel hebben laten inenten, en nu dus ook de herhaalprik zouden kunnen krijgen. De resterende 8,9 procent weet het nog niet.

Meer dan 80 procent
Onder de 65-plussers wil 80,9 procent zich opnieuw laten vaccineren. In de groep mensen die 50 tot en met 64 jaar oud zijn, is dit veel geringer. Daar wil 59,6 procent de herhaalprik halen. Bij 35- tot 49-jarigen is het 48,4 procent en bij 18- tot 34-jarigen 45,8 procent. Bij eerdere vaccinatierondes was de opkomst ook het hoogst onder ouderen en het laagst onder jongeren en jongvolwassenen.

De vaccinatieronde begint met mensen die het grootste risico lopen om bij een coronabesmetting ernstig ziek te worden. Eerder kregen zij ook voorrang. Dit zijn bijvoorbeeld ouderen en mensen met het syndroom van Down. Ook mensen die in de zorg werken, komen eerder aan de beurt, om te voorkomen dat de zorg vastloopt bij een nieuwe golf.

Honderd vaccinatielocaties
Verspreid over het land zijn ongeveer honderd vaccinatielocaties. Die zitten op centrale plekken, waar in korte tijd veel mensen ingeënt kunnen worden en die redelijk gemakkelijk bereikbaar zijn.

Als de grote massa is geweest, willen sommige GGD-regio's overschakelen op kleinere locaties, om mensen te vaccineren die eerder niet naar de prikplek kwamen. Zo laat Gelderland-Zuid weten: ,,Als de druk van de campagne is, zetten we ook weer personeel in om mobiel te gaan vaccineren.’’ Zeeland wil later in het najaar ‘een tour maken langs verschillende dorpshuizen en andere locaties’ om Zeeuwen te vaccineren. Hollands Midden heeft ‘mobiele vaccinatieteams’. ‘Die mensen brengen de vaccins naar bewoners in zorginstellingen en niet-mobiele thuiswonenden zodat zij niet naar onze locaties hoeven te komen.’

Voorlichting
Andere regio's richten zich vooral op voorlichting. Noord- en Oost-Gelderland wil bijvoorbeeld ‘moeilijk bereikbare groepen’ benaderen in ‘wijken waar de vaccinatiegraad achterblijft’. Ook de GGD Amsterdam wil de komende tijd ‘in de wijken aanwezig zijn op plekken waar we veel mensen bereiken bij wie de vaccinatiegraad lager is’. Drenthe oppert dat huisartsen extra voorlichting kunnen geven in gebieden ‘waar de vaccinatiebereidheid minder lijkt te zijn’. Gelderland-Midden geeft zelf voorlichting ‘aan kwetsbare groepen, denk aan ouderen, laaggeletterden en anderstaligen’, om de vaccinatiebereidheid te vergroten.
Nou, prima toch? De groep waar het echt om gaat heeft er kennelijk nog trek in.
  zondag 18 september 2022 @ 12:16:55 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206016777
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220918_37941186
[..]
Nou, prima toch? De groep waar het echt om gaat heeft er kennelijk nog trek in.
Lijkt me ook, zag ook een onderzoek voorbij komen over de vaccinatie/booster verplichting op Universiteiten in de VS, de onderzoekers vonden dat niet gewenst voor jong volwassen.

quote:
COVID-19 Vaccine Boosters for Young Adults: A Risk-Benefit Assessment and Five Ethical Arguments against Mandates at Universities
https://papers.ssrn.com/s(...)ack&utm_medium=email
pi_206017763
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2022 23:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde om ongevaccineerden met hun kind de toegang tot de kleedhokjes in het zwembad waar de zwemles plaatsvindt, te verbieden.

Dit kan echt niet. Toen niet. Nu niet.
Er is echt heel veel kapot gemaakt.

En ieder bedrijf die dit systeem weer wil overwegen, begrijpt niet wat het aanricht.

Ik ben een beetje laat met dit inzien, maar ik zie het nu wel. :D

Het is gewoon droevig wat er allemaal gebeurd is.
Elke keuze heeft consequenties.

Wil je bijvoorbeeld nu naar de VS afreizen, dan moet je volledig gevaccineerd zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 september 2022 @ 13:41:49 #159
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206017806
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Elke keuze heeft consequenties.

Wil je bijvoorbeeld nu naar de VS afreizen, dan moet je volledig gevaccineerd zijn.
Als ik ergens allergisch voor ben geworden is het die zin wel.

Het is een vals dilemma. Die keuze zou helemaal niet gemaakt hoeven te worden in deze fase van de pandemie. Het is ongevaccineerden pesten en het is indirecte dwang voor het halen van een prik. Zoiets moeten ze niet grootschalig weer gaan invoeren; je veroorzaakt er enkel een tweedeling mee en je vergroot de problemen die wél daadwerkelijk een probleem vormen voor de maatschappij.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206017827
quote:
7s.gif Op zondag 18 september 2022 13:41 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als ik ergens allergisch voor ben geworden is het die zin wel.

Het is een vals dilemma. Die keuze zou helemaal niet gemaakt hoeven te worden in deze fase van de pandemie. Het is ongevaccineerden pesten en het is indirecte dwang voor het halen van een prik. Zoiets moeten ze niet grootschalig weer gaan invoeren; je veroorzaakt er enkel een tweedeling mee en je vergroot de problemen die wél daadwerkelijk een probleem vormen voor de maatschappij.
In de huidige fase is in Nederland ook geen sprake van deze keuzemogelijkheid.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 september 2022 @ 13:47:03 #161
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206017850
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Elke keuze heeft consequenties.

Wil je bijvoorbeeld nu naar de VS afreizen, dan moet je volledig gevaccineerd zijn.
Elke keuze heeft consequenties :')
En vervolgens een vergelijking trekken tussen zwemles in Nederland en afreizen naar een ander land.
Wat hier in Nederland gebeurde was gewoon ongevaccineerde mensen pesten en buitensluiten. Niet omdat ze gevaar liepen en beschermd moesten worden, maar om ze te dwingen zich toch maar te laten vaccineren.
pi_206017964
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:47 schreef tja77 het volgende:

[..]
Elke keuze heeft consequenties :')
En vervolgens een vergelijking trekken tussen zwemles in Nederland en afreizen naar een ander land.
Wat hier in Nederland gebeurde was gewoon ongevaccineerde mensen pesten en buitensluiten. Niet omdat ze gevaar liepen en beschermd moesten worden, maar om ze te dwingen zich toch maar te laten vaccineren.
We hebben in Nederland geen 1g beleid gehad.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 september 2022 @ 14:01:59 #163
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206018038
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
We hebben in Nederland geen 1g beleid gehad.
Nee, het verschrikkelijke CTB daarentegen wel.
  zondag 18 september 2022 @ 14:03:20 #164
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206018060
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 13:37 schreef Wantie het volgende:
Elke keuze heeft consequenties.
Hetgeen ook geldt voor politieke keuzes. En een van de onderdelen van goed beleid is dat die consequenties voor het individu in het redelijke zijn, afgezet tegen de opbrengsten voor het collectief. Dat is bij de QR-samenleving vrij waarschijnlijk niet het geval.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 18 september 2022 @ 14:12:02 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206018180
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 11:27 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.gooieneemlander.nl/cnt/dmf20220918_37941186
[..]
Nou, prima toch? De groep waar het echt om gaat heeft er kennelijk nog trek in.
Supertop, kunnen we weer lekker door als samenleving zonder verdere gekkigheid *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206019386
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hetgeen ook geldt voor politieke keuzes. En een van de onderdelen van goed beleid is dat die consequenties voor het individu in het redelijke zijn, afgezet tegen de opbrengsten voor het collectief. Dat is bij de QR-samenleving vrij waarschijnlijk niet het geval.
Een QR samenleving krijgen we niet, de QR code blijft een mogelijkheid op verzoek van enkele branches als alternatief voor het platleggen van hele sectoren, voor als het ooit weer uit de hand loopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206019721
Haha:

https://www.deondernemer.(...)%2Fwww.google.com%2F

quote:
UPDATE: In een eerder bericht stond vermeld dat dit op verzoek van onder meer de horecasector is. KHN-directeur Beljaarts. ,,Dit is vanuit de ministeries gebracht niet vanuit ons. Horeca is tegen CTB en we hebben dat ook niet in ons horeca sectorplan opgenomen".
  zondag 18 september 2022 @ 16:06:14 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206019758
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 18 september 2022 @ 16:18:56 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206019957
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 15:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Een QR samenleving krijgen we niet, de QR code blijft een mogelijkheid op verzoek van enkele branches als alternatief voor het platleggen van hele sectoren, voor als het ooit weer uit de hand loopt.
Zijn drie losstaande zaken die je nu oneigenlijk aan elkaar verbindt als oorzaak en logische gevolgen.
Zo werkt dat niet in de werkelijkheid, tenzij je politiek geaard bent
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206020190
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 16:18 schreef Molo het volgende:

[..]
Zijn drie losstaande zaken die je nu oneigenlijk aan elkaar verbindt als oorzaak en logische gevolgen.
Zo werkt dat niet in de werkelijkheid, tenzij je politiek geaard bent
Je reactie is niets meer dan wat bladiebla..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator zondag 18 september 2022 @ 16:33:54 #171
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206020195
Nee, de hele CTB is echt zo onzinnig zelfs in het geval dat de weer helemaal in de soep zou lopen door een of andere mutatie ofzo. Vaccinaties remmen de besmettelijkheid niet of nauwelijks, naast het ontbrekende overtuigende wetenschappelijke gedeelte krijg je zo weer spanningen in de samenleving als je mensen buiten sluit.
pi_206020623
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 16:33 schreef Momo het volgende:
Nee, de hele CTB is echt zo onzinnig zelfs in het geval dat de weer helemaal in de soep zou lopen door een of andere mutatie ofzo. Vaccinaties remmen de besmettelijkheid niet of nauwelijks, naast het ontbrekende overtuigende wetenschappelijke gedeelte krijg je zo weer spanningen in de samenleving als je mensen buiten sluit.
Het CTB was en is niks anders dan indirecte vaccinatiedrang.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 18 september 2022 @ 17:08:47 #173
408813 crew  trein2000
pi_206020634
quote:
Oh kijk nou joh. Waarom blijft dat CTB-spook toch maar langskomen zeg?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 18 september 2022 @ 17:10:07 #174
408813 crew  trein2000
pi_206020651
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 14:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Hetgeen ook geldt voor politieke keuzes. En een van de onderdelen van goed beleid is dat die consequenties voor het individu in het redelijke zijn, afgezet tegen de opbrengsten voor het collectief. Dat is bij de QR-samenleving vrij waarschijnlijk niet het geval.
De QR-code is alleen moreel gerechtvaardigd als het alternatief sluiting is. En alleen dan. Uit diverse onderzoeken blijkt dat dat scenario extreem onwaarschijnlijk is. Ergo weg met dat ding.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 18 september 2022 @ 17:14:34 #175
408813 crew  trein2000
pi_206020695
https://www.trouw.nl/binn(...)jfelachtig~b19fa8c7/

Over het vaccin en dat de herhaalprik voor jongeren eigenlijk niet nodig is. Over je CTB gesproken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206021130
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2022 17:14 schreef trein2000 het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)jfelachtig~b19fa8c7/

Over het vaccin en dat de herhaalprik voor jongeren eigenlijk niet nodig is. Over je CTB gesproken.
Ook mooi dat een land als Denemarken niet eens een herhaalprik aanbiedt aan gezonde 50-ers.
  zondag 18 september 2022 @ 18:33:37 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206021604
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 16:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je reactie is niets meer dan wat bladiebla..
Zou ik ook zeggen als ik geen inhoudelijk verweer had :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206021707
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:33 schreef Molo het volgende:

[..]
Zou ik ook zeggen als ik geen inhoudelijk verweer had :)
Die had je dan ook niet :7
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 18 september 2022 @ 18:46:17 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206021784
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:41 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die had je dan ook niet :7
Fijn voor je dat je zo'n geloof hebt en hoopt op nut en noodzaak verbinden.
Hoop is alleen geen strategie
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 18 september 2022 @ 18:46:57 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206021793
China waarschuwt nu ook voor de apenpokken en vraagt Chinezen buitenlanders te mijden nu ook om die reden

It ain't over till it's over :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206021951
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Fijn voor je dat je zo'n geloof hebt en hoopt op nut en noodzaak verbinden.
Hoop is alleen geen strategie
Ook weer bladiebla...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206021971
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2022 18:46 schreef Molo het volgende:
China waarschuwt nu ook voor de apenpokken en vraagt Chinezen buitenlanders te mijden nu ook om die reden

It ain't over till it's over :')
Chinezen sporen sowieso niet.
Maar ook op Fok wilden enkelen complete festivals stil leggen vanwege apenpokken....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206024484
quote:
Precies wat ik al dacht. Die sectoren die vorig jaar alsnog plat gelegd zijn ondanks de QR zullen dat echt niet ineens voorstellen als plan. Stiekem wel smerig dat het als dusdanig naar buiten gebracht is, vlak voor het weekend.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206026624
Wie heeft de oppepprik al *O*
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 19 september 2022 @ 09:43:24 #185
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_206026686
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Wie heeft de oppepprik al *O*
kan toch niet nu al
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_206026793
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2022 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Wie heeft de oppepprik al *O*
< 1942 mag pas, ik weet dat we hier wat oudere mensen hebben, maar niet zo oud O-)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_206026933
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]
< 1942 mag pas, ik weet dat we hier wat oudere mensen hebben, maar niet zo oud O-)
@yvonne
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 19 september 2022 @ 10:30:52 #188
408813 crew  trein2000
pi_206027097
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 09:58 schreef _serial_ het volgende:

[..]
< 1942 mag pas, ik weet dat we hier wat oudere mensen hebben, maar niet zo oud O-)
Geen voorrang voor zorgmedewerkers, mantelzorgers, agenten en iedereen die Marchand genoeg kan schreeuwen dit keer?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_206029367
quote:
Kijk nou zeg de zoveelste leugen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_206029986
19 september en nog altijd geen nieuwe 'golf'? (Lees: paar 1000 besmettingen meer en nauwelijks ziekenhuisopnames)

Dan moet het wel heel goed gaan! Ik verwacht nu overal positieve berichten!
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_206030022
Ik hoor helaas weer mensen die bij het minste of geringste weer een staaf in de neus aan het duwen zijn.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  maandag 19 september 2022 @ 14:43:01 #192
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_206030173
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik hoor helaas weer mensen die bij het minste of geringste weer een staaf in de neus aan het duwen zijn.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_206030591
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 14:31 schreef _serial_ het volgende:
Ik hoor helaas weer mensen die bij het minste of geringste weer een staaf in de neus aan het duwen zijn.
_O- _O-
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_206032156
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2022 10:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Geen voorrang voor zorgmedewerkers, mantelzorgers, agenten en iedereen die Marchand genoeg kan schreeuwen dit keer?
Jawel, zorgmedewerkers mogen alweer. Had de uitnodiging alweer in m'n mailbox.
  maandag 19 september 2022 @ 18:39:30 #195
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_206032706
Waar blijft mijn uitnodiging. -O- ,
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 19 september 2022 @ 18:57:39 #196
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_206032888
Waarom worden de Nederlandse cijfers niet meer gemeld op worldometers.info ?
Ik ben inmiddels overleden
pi_206034126
Vanaf 15:48 gaf de NOS vandaag weer even een negatieve draai aan de animo voor de herhaalprik.

https://www.npostart.nl/nos-journaal/19-09-2022/POW_05158760
pi_206034379
Waarom moeten er mondkapjes gedragen worden bij het vaccineren, puur symbolisch? :')
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_206034513
https://nos.nl/artikel/24(...)elijk-erg-belangrijk
quote:
"We moeten nu niet alles uit handen laten vallen", zegt Tostmann. "Het einde van de pandemie is pas in zicht als we blijven vaccineren en bereid blijven om preventieve maatregelen te nemen."
Walgelijk mens.
pi_206034830
quote:
Ah kijk, ook al een artikel van dezelfde strekking. Ze hebben zelfs Chantal en Alma voor de gelegenheid weer eens opgetrommeld.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')