abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205958756
Ariël is nu gespeeld door een donkere actrice. Prima dat ze dat doen, het zal me aan mijn kont oxideren
Maar wat ik echt kwalijk vind is dat donkere meisjes misbruikt worden door hun vaders en moeders dat ze blij zijn dat de Ariël zien en dat daarmee word geïmpliceerd dat het kind zichzelf herkent in Ariël. En dit dan uitgebreid op sociale media ventileren van “ kijk eens ik zei het toch”
Volgens mij zien kinderen dit helemaal niet, die kijken niet naar huidskleur totdat het aangepraat wordt.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)cties-kinderen-viral
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:24:13 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205958802
Daarbij is het een fucking zeemeermin en die bestaan niet eens.
Maargoed, ik ben een blanke man van middelbare leeftijd dus wat weet ik er van.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:27:49 #3
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205958864
Net even het eerste filmpje in die link gekeken en die is wel erg ja. Die moeder zit de hele tijd te doen of ze iets positiefs verrassend ziet, waarschijnlijk als hint naar haar kinderen, maar die kinderen reageren er nauwelijks op.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:28:39 #4
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205958874
Dacht dat dit over een wasmiddel voor zwarte kleding zou gaan. Erg teleurgesteld.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:30:02 #5
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205958894
Denken dat zeemeerminnen bestaan :') nerd
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205958942
pi_205958976
Ik dacht dat het over dat wasmiddel ging
pi_205958991
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2022 18:34 schreef Selenophilia het volgende:
Naomi Scott als princess Jasmine casten vond ik ook een fail. Aladdin was daarentegen spot on, ik bedoel die gaat toch ook niet Ryan Gosling spelen :')
.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:37:42 #9
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_205959001
quote:
pi_205959011
quote:
het zal me aan mijn kont oxideren. Maar...
:')
pi_205959014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:37 schreef Twiitch het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Niet geschikt voor oude boomer oogjes nee :')
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:39:46 #12
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_205959021
Het is een vis
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  Spellchecker dinsdag 13 september 2022 @ 12:40:00 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205959022
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:35 schreef Cupfighter het volgende:
Ik dacht dat het over dat wasmiddel ging
Wat zwart is moet zwart blijven.
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:56:53 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205959261
quote:
Prachtig. :D
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:57:56 #15
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205959277
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:22 schreef KREEFTx het volgende:
Ariël is nu gespeeld door een donkere actrice. Prima dat ze dat doen, het zal me aan mijn kont oxideren
Maar wat ik echt kwalijk vind is dat donkere meisjes misbruikt worden door hun vaders en moeders dat ze blij zijn dat de Ariël zien en dat daarmee word geïmpliceerd dat het kind zichzelf herkent in Ariël. En dit dan uitgebreid op sociale media ventileren van “ kijk eens ik zei het toch”
Volgens mij zien kinderen dit helemaal niet, die kijken niet naar huidskleur totdat het aangepraat wordt.

Op het nieuws noemden die zwarte kinderen zich nu ineens bruin! Eindelijk zijn wij roze! Free at last! :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  dinsdag 13 september 2022 @ 12:58:13 #16
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_205959281
quote:

Je moet zo'n woke-haatkanaal als RTL helemaal nooit willen openen.
The End Times are wild
pi_205959310
quote:
pi_205959322
quote:

Mooi.

Bedankt voor je mening, topic kan dicht.
pi_205959398
Ik verwachtte hier de eerst BBC-film van Ariël Winter.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 13 september 2022 @ 13:13:49 #20
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_205959552
quote:
81s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:24 schreef herverwijderd het volgende:
Daarbij is het een fucking zeemeermin en die bestaan niet eens.
Maargoed, ik ben een blanke man van middelbare leeftijd dus wat weet ik er van.
Niet huilen, schat. Ik ben een blanke vrouw en ik zit me kapot te ergeren aan dit soort geleuter.
We hebben het over een fucking zeemeermin.
What's next? Zwarte goudvissen tot beschermde diersoort stempelen?

Snappen die floke wokeflokes.... woke snowflokes... afijn whatever... die mietjes nou echt niet dat ze door dit soort acties het racisme alleen maar aanwakkeren?

Bovendien is Ariel roodharig en is dit essentieel in het verhaal. Hoe weet ik niet precies.
pi_205959757
Blanke mensen die nooit ergens last van hebben gehad omdat de maatschappij altijd wel rekening heeft gehouden met blanke mensen willen wel even laten weten dat rekening houden met mensen met een ander uiterlijk helemaal nergens op slaat. Want deze blanke mensen zien het nut er toch niet van in.

En om het nog leuker te maken: als er dan wel rekening met allerlei soorten kleuren worden gehouden, en men reageert daar wel positief op, dan is er sprake van "misbruik door de ouders". Want ja, zie je, in de ogen van de blanke is het absolute bullshit dat er rekening wordt gehouden (want geen toegevoegde waarde), dus als er dan een positief tegengeluid is, klopt dat niet en worden de kinderen misbruikt!!!

Oh oh oh, en dan natuurlijk geven die blanke mensen ook even aan dat het ze niet doet, zo'n verandering, tot ze hun zin afmaken en vervolgen met een '... maar'. Pffrt.

Van die mensen die alleen maar een broodje belegd met kaas voor lunch eten, en dan kankeren op elke verandering in de maatschappij, maar dan wel "LEKKER HOOR" mompelen terwijl ze een broodje döner zitten te verorberen.

Lekker praten vanuit een positie waarbij je nooit hebt gevoeld wat het betekent om anders te zijn, en dus al die veranderingen helemaal niet nodig zijn want het werkt toch allemaal wel prima voor jou.

Ja, diversiteit en vertegenwoordiging kan soms doorslaan, maar het is absoluut wel nodig.

Met je hoofd.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2022 13:44:26 ]
  dinsdag 13 september 2022 @ 13:51:54 #23
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_205959828
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:44 schreef YStec het volgende:
Blanke mensen die nooit ergens last van hebben gehad omdat de maatschappij altijd wel rekening heeft gehouden met blanke mensen willen wel even laten weten dat rekening houden met mensen met een ander uiterlijk helemaal nergens op slaat. Want deze blanke mensen zien het nut er toch niet van in.

En om het nog leuker te maken: als er dan wel rekening met allerlei soorten kleuren worden gehouden, en men reageert daar wel positief op, dan is er sprake van "misbruik door de ouders". Want ja, zie je, in de ogen van de blanke is het absolute bullshit dat er rekening wordt gehouden (want geen toegevoegde waarde), dus als er dan een positief tegengeluid is, klopt dat niet en worden de kinderen misbruikt!!!

Oh oh oh, en dan natuurlijk geven die blanke mensen ook even aan dat het ze niet doet, zo'n verandering, tot ze hun zin afmaken en vervolgen met een '... maar'. Pffrt.

Van die mensen die alleen maar een broodje belegd met kaas voor lunch eten, en dan kankeren op elke verandering in de maatschappij, maar dan wel "LEKKER HOOR" mompelen terwijl ze een broodje döner zitten te verorberen.

Lekker praten vanuit een positie waarbij je nooit hebt gevoeld wat het betekent om anders te zijn, en dus al die veranderingen helemaal niet nodig zijn want het werkt toch allemaal wel prima voor jou.

Ja, diversiteit en vertegenwoordiging kan soms doorslaan, maar het is absoluut wel nodig.

Met je hoofd.
Mag ik je een broodje döner aanbieden in deze moeilijke tijden.
pi_205959892
En blanke meisjes dan? Mogen die geen rolmodel meer hebben :r?
pi_205959936
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 september 2022 13:44 schreef YStec het volgende:

Met je hoofd.
Verklaar even een zwarte ariel met rood haar zonder cultuur toe-eigening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')