abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:20:45 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205963930
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:18 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kloppen die jaartallen wel? Anders is dat in 2.5 week drastisch veranderd en omgekeerd neergezet tov wat je zou verwachten.
Dat zijn de in beslag genomen fondsen na de invasie.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_205963965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat zijn de in beslag genomen fondsen na de invasie.
He wat? De titel zegt "Billionares' wealth in selected GDP countries".
pi_205964018
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.

Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
pi_205964021
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Hoe begin je zo'n gesprek?

'vlad, alles goed'?
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:28:19 #280
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205964030
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.

Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
Ja, helemaal mee eens. Amerika maakt hier echt een goede beurt.
pi_205964054
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:30:31 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_205964056
twitter

Rosvgardia zijn ME'ers. Denk niet dat die de frontlinie zijn en als ze dat wel zijn ziet het er ook niet goed uit voor het Russische Kherson front.

twitter
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205964087
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205964098
Rusland wilt gevangenen inzetten aan het front.
Jaaaa, die lui zijn pas gemotiveerd en gekwalificeerd :') _O-

https://nos.nl/artikel/24(...)genen-voor-het-front
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_205964099
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:40:09 #287
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_205964157
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rusland wilt gevangenen inzetten aan het front.
Jaaaa, die lui zijn pas gemotiveerd en gekwalificeerd :') _O-

https://nos.nl/artikel/24(...)genen-voor-het-front
Vlad gaat zijn eigen SS Dirlewanger brigade opzetten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_205964159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:15 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Oekrane heeft hetzelfde systeem van oligarchen.
[..]
Dit is overigens niks speciaals en in de meeste landen zo :

[ afbeelding ]
Ja want oekrainers vechten ook in rusland voor oekrainse oliargen. ze vechten voor hun eigen huis vrijheid, veiligheid van hun families. Zelden zo'n absurt lage whatabouts gezien als deze.
pi_205964175
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rusland wilt gevangenen inzetten aan het front.
Jaaaa, die lui zijn pas gemotiveerd en gekwalificeerd :') _O-

https://nos.nl/artikel/24(...)genen-voor-het-front
Die gaan zich echt niet meteen overgeven idd :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_205964227
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."
Ik zou zeggen oh sorry verkeerd verbonden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:46:38 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_205964239
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.

Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
Kijk uh, er is een ding wat de Amerikanen echt heel erg goed kunnen, en dat is oorlog voeren. Daar is echt geen vergelijk van op de rest van de wereld. Irak was geen kinderachtig land, veel meer gemilitariseerd dan Oekrane, en je moet eens dag 1 van Desert Storm bekijken, dertig jaar geleden. En dan vergelijken met Ruslands campagne.

Een boel van het Amerikaanse materieel dat aan Oekraine is geleverd komt van schepen die 365 dagen per jaar op alle wereldzeen rondvaren om elk moment van het jaar overal oorlog te kunnen voeren, gewoon bizar.

Anyway, dat Amerika besloot alle inlichtingen openbaar te maken zodat Rusland voortdurend gefrustreerd werd in hun propagandacampagne voor de oorlog, dat was inderdaad wel echt een meesterzet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_205964242
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
"Gast, goed dat we elkaar weer een keer spreken."
"Hoe vind je zelf dat het gaat?" :P
pi_205964255
quote:
82s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:32 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
_O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_205964261
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 18:51 schreef Lospedrosa het volgende:
(Rob de Wijk) Ongetwijfeld is het Westen een aantal malen over de schreef gegaan,
Vreemde kerel die Rob.

Rusland is juist met fluwelen handschoentjes behandeld. Kijk maar naar de olympische spelen in Sochi en het WK voetbal in 2018.

En Rusland is juist zijn boekje te buiten gegaan in Wit-Rusland, Syri, Georgi en Oekrane.
  dinsdag 13 september 2022 @ 20:49:16 #295
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205964357
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:42 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Die gaan zich echt niet meteen overgeven idd :D
Die rennen gelijk weg.
pi_205964368
Iemand al suggestie voor nieuwe topic titel?

Run Cyka!
pi_205964394
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:55 schreef quirina het volgende:
Iemand al suggestie voor nieuwe topic titel?

Run Cyka!
Geen amnestie
pi_205964402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:27 schreef Raw85 het volgende:
Had altijd wat dubbele gevoelens bij de acties van de VS in het buitenland maar in deze oorlog blijken ze toch wel echt geniaal te zijn hoor. Voor m’n gevoel wordt dat hier (niet in dit topic vol fanatieke volgers, maar in Nederland) echt enorm onderschat.

Zo’n beetje alle waarschuwingen op basis van de inlichtingen bleken te kloppen. Biden doet het veel beter dan ik had verwacht. De steun vanuit de VS is ongekend, terwijl het voor hen toch vrij ver van huis is allemaal. Ben zelf een twintiger en had na de invasie in Irak onder valse voorwendselen een niet al te best beeld van de VS, maar dit verandert het toch wel enigszins.
Als ze dit keer doorpakken tot de oorlog beslecht is, dat is. En dat ze Oekrane ook na de oorlog blijven steunen.

We hebben in de recente geschiedenis te vaak gezien dat de Amerikanen eerst een land volledig ontwrichten, op een gegeven moment hun aandacht richten op elders, waardoor de door de Amerikanen gecreerde ellende maar blijft aanmodderen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205964423
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Slayage het volgende:
We hebben in de recente geschiedenis te vaak gezien dat de Amerikanen eerst een land volledig ontwrichten, op een gegeven moment hun aandacht richten op elders, waardoor de door de Amerikanen gecreerde ellende maar blijft aanmodderen.
Op welke landen doel je? Irak en Afghanistan? Dat zijn gewoon erg lastige landen waar de westerse cultuur niet geaccepteerd wordt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')