Zelfs dat kan tegenwoordig volledig onlinequote:
Klopt! Laatst zag ik een werkgever zijn secretaresse batsen op de autoweg, midden op de motorkap. Een file dat daardoor ontstond jongen!quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:12 schreef LanaMyst het volgende:
Niet heel origineel maar nog steeds een zeer terechte klacht.
Dat soort werkgevers zijn mede verantwoordelijk voor het file probleem.
En laat het laffe labinet dat thuiswerken nou niet verplichten maar wel allerlei klinaateisen stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 10:12 schreef LanaMyst het volgende:
Niet heel origineel maar nog steeds een zeer terechte klacht.
Dat soort werkgevers zijn mede verantwoordelijk voor het file probleem.
Van mij mogen ze het (deels) verplichten voor kantoorbanen. Heb je ook al die onzin zoals meer asfalt, rekeningrijden, 100km limiet niet meer nodig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:28 schreef corehype het volgende:
[..]
En laat het laffe labinet dat thuiswerken nou niet verplichten maar wel allerlei klinaateisen stellen.
Met die dikke worstvingers van jou lijkt het me inderdaad onmogelijk om de clitoris te missen.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn vriendin wil ook constant komen
En ja daar slaag ik vrij goed in
Goeie weer jochemquote:Op dinsdag 13 september 2022 13:21 schreef Intint het volgende:
[..]
Met die dikke worstvingers van jou lijkt het me inderdaad onmogelijk om de clitoris te missen.
Klopt dit @-river- ?quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mijn vriendin wil ook constant komen
En ja daar slaag ik vrij goed in
Schrijf eens normaal Nederlands joh.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:27 schreef corehype het volgende:
Nee ik heb het niet over je moeder
Of over fissas
Ik heb het over recruiters en werkgevers die te bang zijn om hun computer te gebruiken want 'strax worden xe nog vervangen door AI'
Hoepel op, ik ga never nooit iets anders doen dan remote werken
Het is geen 1939 meer
ok boomerquote:Op woensdag 14 september 2022 10:10 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Schrijf eens normaal Nederlands joh.
Het is wel zo dat je bepaalde HR werk kan vervangen door een goed ingericht softwaresysteem. En als je daar ook nog eens learning/data analytics en een AI aan vastkoppelt dan heb je alleen een HR director in je MT nodig die naar de resultaten kijkt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 09:27 schreef corehype het volgende:
Nee ik heb het niet over je moeder
Of over fissas
Ik heb het over recruiters en werkgevers die te bang zijn om hun computer te gebruiken want 'strax worden xe nog vervangen door AI'
Hoepel op, ik ga never nooit iets anders doen dan remote werken
Het is geen 1939 meer
HR is ook zo nutteloos als wat. Vaak ingevuld doir mensen zonder enig nut en zeker bij detacheringen zijn ze niets anders dan overhead die aan het parasiteren zijn.quote:Op donderdag 15 september 2022 21:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is wel zo dat je bepaalde HR werk kan vervangen door een goed ingericht softwaresysteem. En als je daar ook nog eens learning/data analytics en een AI aan vastkoppelt dan heb je alleen een HR director in je MT nodig die naar de resultaten kijkt.
Zeker. Ik heb in mijn ambt tot nu toe 8 HR-Managers/directeuren versleten. De kwaliteit en nu begon per manager/directeur elke keer af te nemen...quote:Op vrijdag 16 september 2022 00:18 schreef corehype het volgende:
[..]
HR is ook zo nutteloos als wat. Vaak ingevuld doir mensen zonder enig nut en zeker bij detacheringen zijn ze niets anders dan overhead die aan het parasiteren zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |