abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205956607
Na hun vakantie nog even een extra week vrij pakken door zich ziek te melden }:|

Aan de hoogste boom ermee :r

Klacht talpa
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 13 september 2022 @ 08:59:24 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
  Moderator dinsdag 13 september 2022 @ 08:59:51 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205956620
Je moet wat als je maar 2 weken hebt om door Amerika te rijden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205956624
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 september 2022 08:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Na hun vakantie nog even een extra week vrij pakken door zich ziek te melden }:|

Klacht talpa
Heeeeeeeeel irritant ja.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205956676
Wordt toch wel lastig om je servicelevel zo te behalen TS.
pi_205956702
Stiekem wel een beetje eens met TT, gebeurt wel opvallend vaak.
pi_205956708
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 08:59 schreef Plompzakker het volgende:
Dat is wel heel weinig :')
pi_205956761
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 08:59 schreef Plompzakker het volgende:
Ik werk tenminste voor mijn geld en ga me niet nog eens lafjes frauduleus een week extra er achteraan naaien :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_205956787
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:08 schreef Erasmus het volgende:
Wordt toch wel lastig om je servicelevel zo te behalen TS.
Dat niet alleen, alles hangt daaraan vast.

Ik kots op dat soort ruggegraatloze weekdieren :r
pi_205956873
Heb ik ook wel eens gedaan
Ga toch niet werken als ik de dag ervoor savonds terug kom uit Tokio :')
lol
pi_205956904
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:29 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Heb ik ook wel eens gedaan
Ga toch niet werken als ik de dag ervoor savonds terug kom uit Tokio :')
Foute vakantieplanning dan, lekkere collega ben jij dan zeg
pi_205956917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Foute vakantieplanning dan, lekkere collega ben jij dan zeg
Ik heb gewoon geen ambitie
lol
pi_205956922
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Ik werk tenminste voor mijn geld en ga me niet nog eens lafjes frauduleus een week extra er achteraan naaien :(
Om vervolgens in de baas zijn tijd je tijd lopen te verkwanselen door hier op fok rond te hangen :')
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:34:05 #14
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205956929
Ik zou het ook doen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_205956932
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Om vervolgens in de baas zijn tijd je tijd lopen te verkwanselen door hier op fok rond te hangen :')
Dit.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
pi_205956955
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:34 schreef laforest het volgende:

[..]
Dit.
TS is van het ergste soort, wel continu met het vingertje wijzen maar zelf niet door hebben dat hij geen haar beter is :')
pi_205957055
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
In de weinige loze momentjes is dat mijn enige vertier hier :'(
pi_205957065
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
TS is van het ergste soort, wel continu met het vingertje wijzen maar zelf niet door hebben dat hij geen haar beter is :')
Kom vechten dan B-)
pi_205957085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Ik heb gewoon geen ambitie
Geen ambitie, beste ambitie.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 13 september 2022 @ 09:54:44 #20
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_205957115
Sociale werkplaats struggles :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_205957231
Hangt er natuurlijk vanaf om wat voor een werk het gaat.

Ik vind het in principe ook not done,
Maar als het om een slecht betaald dertien in een dozijn baantje kan ik het me wel voorstellen dat iemand dat doet.
pi_205958061
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 10:07 schreef LanaMyst het volgende:
Hangt er natuurlijk vanaf om wat voor een werk het gaat.

Ik vind het in principe ook not done,
Maar als het om een slecht betaald dertien in een dozijn baantje kan ik het me wel voorstellen dat iemand dat doet.
Maar ja, je wordt tenslotte wel betaald om productief te zijn. Niet om een beetje je ballen uit de broek te laten hangen.

Of je tieten uit je shirt, zoals bij jou B-)
pi_205958189
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:27 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Maar ja, je wordt tenslotte wel betaald om productief te zijn. Niet om een beetje je ballen uit de broek te laten hangen.

Of je tieten uit je shirt, zoals bij jou B-)
Ah je gooit het dus op moraal? Waarom mogen werkgevers altijd de randjes van het toelaatbare opzoeken met alles, maar als werknemers dat doen mag het ineens niet? Als ze een loopneus of kuchje hebben zijn ze feitelijk ziek dus handelen ze wel binnen de regels, op het randje weliswaar maar toch.

Maar wat ik al zei, het hangt af van het werk en de werkgever, ik doe dit soort dingen niet, ik werk meestal ook thuis, dus laat mij niet door een kuchje of een loopneus tegenhouden om mijn werk te doen.

Maar als ik in zo'n callcenter zou werken, waar je productiveit per seconde gemeten word, toiletbezoeken worden bijgehouden en dat soort onzin, dan zou ik me ook totaal niet schamen om wat extra vrije dagen te pakken door me "ziek" te melden
pi_205959227
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:42 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Maar als ik in zo'n callcenter zou werken, waar je productiveit per seconde gemeten word, toiletbezoeken worden bijgehouden en dat soort onzin, dan zou ik me ook totaal niet schamen om wat extra vrije dagen te pakken door me "ziek" te melden
Niet iedereen heeft het voor het kiezen natuurlijk, maar ik zou in die situatie ook zo snel mogelijk zorgen dat ik ergens anders kan gaan werken waar ik niet wordt beoordeeld op het aantal uren dat ik fysiek aanwezig ben, maar op mijn output.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_205960014
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 11:42 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ah je gooit het dus op moraal? Waarom mogen werkgevers altijd de randjes van het toelaatbare opzoeken met alles, maar als werknemers dat doen mag het ineens niet? Als ze een loopneus of kuchje hebben zijn ze feitelijk ziek dus handelen ze wel binnen de regels, op het randje weliswaar maar toch.
Nee want dat gaat niet meer werken, zeker niet in deze tijd. Ik heb het over mensen die willens en wetens de boel bedonderen en waar uiteindelijk de huisbezoekende uwv arts vroeger voor bedacht was.

quote:
Maar wat ik al zei, het hangt af van het werk en de werkgever, ik doe dit soort dingen niet, ik werk meestal ook thuis, dus laat mij niet door een kuchje of een loopneus tegenhouden om mijn werk te doen.
Het punt is dat je dat bij thuiswerken nooit kunt zien, en alleen op cijfers beoordeelt.

quote:
Dat is het niet exact, maar je mag verwachten dat waar je betaald wordt voor x werk, je dat ook uitvoert. Jij beschrijft het ene uiterste, wat ik beschrijf is klaplopen.
pi_205960031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 12:54 schreef knoopie het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft het voor het kiezen natuurlijk, maar ik zou in die situatie ook zo snel mogelijk zorgen dat ik ergens anders kan gaan werken waar ik niet wordt beoordeeld op het aantal uren dat ik fysiek aanwezig ben, maar op mijn output.
Het klinkt misschien apart maar dat is precies hoe zo'n omgeving werkt. Of dacht je dat dat filantropische instellingen zijn die je graag betalen om niks te doen?
pi_205960041
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 09:46 schreef vogeltjesdans het volgende:

In de weinige loze momentjes is dat mijn enige vertier hier :'(
Dat is wel heel triest. Ik heb medelijden met je.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_205960293
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Dat is wel heel triest. Ik heb medelijden met je.
Daarom moet je maar heel snel een liedje voor me zingen.

En erbij een dansje doen. Dansen! Dans! Dans voor mijn vermaak!
pi_205960312
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Daarom moet je maar heel snel een liedje voor me zingen.

En erbij een dansje doen. Dansen! Dans! Dans voor mijn vermaak!
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_205961159
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2022 14:16 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Het klinkt misschien apart maar dat is precies hoe zo'n omgeving werkt. Of dacht je dat dat filantropische instellingen zijn die je graag betalen om niks te doen?
In de OP klaag je anders over een gebrek aan aanwezigheid, en daarop beoordeel jij de desbetreffende werknemer nu. Dus kennelijk gaat het jou wel vooral om de aanwezigheid en niet om het werk wat hij verricht?
pi_205961613
Terechte klacht
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 13 september 2022 @ 18:12:52 #32
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_205962069
Ach meid, je maakt ook wat mee op de sociale werkplaats.

Veel sterkte TS!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_205967472
Had ik _O-

1 dag gewerkt toen kreeg ik corona _O_ nog lekker 2 weken extra _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205968389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2022 16:40 schreef knoopie het volgende:

[..]
In de OP klaag je anders over een gebrek aan aanwezigheid, en daarop beoordeel jij de desbetreffende werknemer nu. Dus kennelijk gaat het jou wel vooral om de aanwezigheid en niet om het werk wat hij verricht?
Wat snap je niet aan dat medewerkers zijn aangenomen om een bepaalde soort en hoeveelheid werk te verrichten?
pi_205968640
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 07:09 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan dat medewerkers zijn aangenomen om een bepaalde soort en hoeveelheid werk te verrichten?
Dat snap ik prima. Maar wat snap jij er niet aan dat een werkomgeving, waar aanwezigheid als maatstaf voor je werk doen gezien wordt, demotiverend is voor bijna iedereen?

Natuurlijk zijn er banen te vinden waar aanwezigheid gelijk staat aan productiviteit. Bijvoorbeeld lopende-handwerk of callcenterwerk. Maar dat is dan ook werk wat bijna niemand vrijwillig gaat doen.

[ Bericht 12% gewijzigd door knoopie op 14-09-2022 08:19:42 ]
pi_205968652
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 september 2022 08:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

Klacht talpa
Heerlijk om niet te werken. Heb je dit soort gezeik ook niet. :)
pi_205973999
Ik zit nu extra tijd te rekken zodat ik vlak voor tijd terug ben op de zaak en een nieuwe opdracht kan weigeren _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_205974280
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:12 schreef knoopie het volgende:

[..]
Dat snap ik prima. Maar wat snap jij er niet aan dat een werkomgeving, waar aanwezigheid als maatstaf voor je werk doen gezien wordt, demotiverend is voor bijna iedereen?
This may come as a shock to you. Maar als je niet aanwezig bent, hetzij fysiek of virtueel, dan produceer je dus geen fuck.

Zoals die flikker die zich gerust nog een week extra bij zijn vakantie trekt door nog eens een weekje 'ziek' te zijn. Daar gaat de OP over, niet over wat jij wel of niet vindt.

quote:
Natuurlijk zijn er banen te vinden waar aanwezigheid gelijk staat aan productiviteit. Bijvoorbeeld lopende-handwerk of callcenterwerk. Maar dat is dan ook werk wat bijna niemand vrijwillig gaat doen.
Lopende hand? :')

Ik zou de formules voor productivity nog eens nagaan als ik jou was :') Dat jij iemand nou meteen productief ziet als ie aanwezig is, zegt denk ik veel meer over het klaplopergehalte van jouw baan dan over willekeurige andere sectoren :')

Of de klaploperfactor ligt geheel bij jou, dat is bij nader inzien een waarschijnlijkere optie :)
pi_205974297
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2022 08:15 schreef laforest het volgende:

[..]
Heerlijk om niet te werken. Heb je dit soort gezeik ook niet. :)
Tja, niet iedereen neemt genoegen met een pauperinkomen ;)
pi_205974723
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:36 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Tja, niet iedereen neemt genoegen met een pauperinkomen ;)
Klopt. Ik ook niet. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door laforest op 14-09-2022 17:21:36 ]
pi_205976782
Sorry dat ik nu pas antwoord, maar ik was vandaag wel aan het werk.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2022 16:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
This may come as a shock to you. Maar als je niet aanwezig bent, hetzij fysiek of virtueel, dan produceer je dus geen fuck.
Bij dat soort baantjes inderdaad niet, maar ik doe het grootste gedeelte van mijn werk gewoon thuis.
quote:
Zoals die flikker die zich gerust nog een week extra bij zijn vakantie trekt door nog eens een weekje 'ziek' te zijn. Daar gaat de OP over, niet over wat jij wel of niet vindt.
Nee hoor. Dit topic gaat ondertussen al lang over jou en al jouw gebreken.
quote:
Lopende hand? :')
Oeh, een auto-correct fout! Daar heb je me hoor. :')
quote:
Ik zou de formules voor productivity nog eens nagaan als ik jou was :') Dat jij iemand nou meteen productief ziet als ie aanwezig is, zegt denk ik veel meer over het klaplopergehalte van jouw baan dan over willekeurige andere sectoren :')

Of de klaploperfactor ligt geheel bij jou, dat is bij nader inzien een waarschijnlijkere optie :)
Wij hebben helemaal geen formules voor “productivity” nodig. En dat was nu precies mijn punt; branches waar mensen met formules voor productiviteit op de proppen komen zijn vreselijk om in te werken.
pi_205976860
quote:
Hier hebben lebbis en janssen een cover van gemaakt. Heel triest.
  Forum Admin woensdag 14 september 2022 @ 20:40:11 #43
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205977706
Bij klachten nog een weekje 'thuiswerken' op de camping. Daar positieve zelftest, nog 10 dagen extra. En TS maar zwoegen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')