abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205953758
Russian beats up two Ukrainian women in France because of Ukrainian music
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/09/12/7367178/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205953775
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Klinkt allemaal als zaken die in nazi-Duitsland ook aan de orde van de dag waren. Ik probeer het risico van een nucleair incident niet te bagatelliseren of zo, dat is nu absoluut groter dan het voor 24 februari was, maar het is ook bij lange na niet zo groot als een hoop users hier denken.
Ik geloof er ook niet zo in, wel wat ze onberekenbaar zijn.
pi_205953784
twitter

Zelfs die geven de hoop op.
pi_205953804
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Klinkt allemaal als zaken die in nazi-Duitsland ook aan de orde van de dag waren. Ik probeer het risico van een nucleair incident niet te bagatelliseren of zo, dat is nu absoluut groter dan het voor 24 februari was, maar het is ook bij lange na niet zo groot als een hoop users hier denken.
Mocht daar echter toch sprake van zijn in Europa, dan zal niemand zich meer veilig kunnen voelen. De angst zal de hele maatschappij en de economie totaal ontwrichten.
pi_205953805
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom maken mensen zich hier plots druk om atoombommen?

Ik denk dat Poetin zelf ook weet, stevige bewering zonder bron, dat Amerika hem dood maakt zodra hij 'op de knop' drukt, nog even los van de vraag of het bevel uitgevoerd wordt of kan worden aan het einde van de commandostructuur.
Dat is in deze topicreeks toch al vaak genoeg eerder genoemd? Als Rusland wordt afgeslacht is Poetin wellicht ook in levensgevaar. Wellicht ontstaat er dus een situatie waarin hij weet dat als hij niets doet hij zal eindigen als een Ceaușescu, en besluit hij toch tot een ultieme reddingspoging.
pi_205953826
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
Waarom maken mensen zich hier plots druk om atoombommen?

Ik denk dat Poetin zelf ook weet, stevige bewering zonder bron, dat Amerika hem dood maakt zodra hij 'op de knop' drukt, nog even los van de vraag of het bevel uitgevoerd wordt of kan worden aan het einde van de commandostructuur.
Hoe ziet dat eruit dan, dat ‘dood maken’? Mutually assured destruction lijkt me nog steeds gelden.
pi_205953865
German Ambassador announced when Ukraine will receive IRIS-T air defense systems
Germany is planning to supply Ukraine with two IRIS-T air defense systems by the end of this year.
Two more will arrive in early 2023.

https://mil.in.ua/en/news(...)air-defense-systems/
pi_205953881
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2022 22:22 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Hoe ziet dat eruit dan, dat ‘dood maken’? Mutually assured destruction lijkt me nog steeds gelden.
Nogmaals, Poetin is er gewoon zelf geweest als ie een kernbom gooit op Oekraïne. Dat is dus MAD. Dat weet ie dondersgoed en ook daarvoor dienen diplomatieke kanalen, om dat soort boodschappen nog voor de zekerheid over te brengen.

Edit: atoombommen gooien wordt nergens geaccepteerd
pi_205953912
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Zelfs die geven de hoop op.
Is dit echt? Want ik zag zojuist beelden van een interview van Tucker Carlson waarin de geïnterviewde aangeeft dat Oekraïne aan de verliezende hand is en dat we moeten stoppen met wapens leveren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205953913
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:24 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Nogmaals, Poetin is er gewoon zelf geweest als ie een kernbom gooit op Oekraïne. Dat is dus MAD. Dat weet ie dondersgoed en ook daarvoor dienen diplomatieke kanalen, om dat soort boodschappen nog voor de zekerheid over te brengen.
Nogmaals, er kan natuurlijk een situatie ontstaan waarbij Poetin er sowieso is geweest als hij de oorlog niet wint.
pi_205953921
Imported components found in seized Russian OEB-1TOD device
https://mil.in.ua/en/news(...)ian-oeb-1tod-device/
pi_205953936
quote:
10s.gif Op maandag 12 september 2022 22:26 schreef Slayage het volgende:

[..]
Is dit echt? Want ik zag zojuist beelden van een interview van Tucker Carlson waarin de geïnterviewde aangeeft dat Oekraïne aan de verliezende hand is en dat we moeten stoppen met wapens leveren.
Tucker Carlson zit in z'n eigen divisie.

Je kan precies zien wanneer Tucker Carlson een leugen vertelt, dan bewegen z'n lippen.
pi_205953939
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 22:26 schreef Aether het volgende:
Imported components found in seized Russian OEB-1TOD device
https://mil.in.ua/en/news(...)ian-oeb-1tod-device/
Zonder buitenlandse onderdelen schijnen de Russen niks te kunnen produceren
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_205953943
quote:

[..]
Fox is een opinie- en sensatiezender.
pi_205953950
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:26 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nogmaals, er kan natuurlijk een situatie ontstaan waarbij Poetin er sowieso is geweest als hij de oorlog niet wint.
Het zou kunnen hoor, maar dat is nu niet aan de orde. Poetin heeft nog voldoende opties.

Bij het begin van de opmerking die ik erover maakte, dus dat Poetin mijn inziens er geweest is bij het gooien van eeen atoombom op Oekraine, zei ik ook dat het stevige bewering zonder bron was. Maar ik maak me er totaal geen druk meer om. Verder is het speculatie.
pi_205953967
In eastern Poland, the creation of a center for the repair of equipment of Ukraine is being considered
Germany is negotiating with Poland to create a maintenance center for the repair of equipment provided to Ukraine.

https://mil.in.ua/en/news(...)is-being-considered/
pi_205953978
Lol.

twitter
pi_205953984
IAEA chief begins talks with Ukraine, Russia
https://www3.nhk.or.jp/nhkworld/en/news/20220913_01/
pi_205953995
quote:

[..]
Sommige zeggen dat het een fotoshop is. Maar Fox news heeft verschillende programma's. Een beetje zo als de npo dat je eerst het gewone nieuws hebt en daarna een uurtje bagger met ongehoord Nederland.
pi_205954009
quote:

[..]
Poetin heeft kinderen en een minnares. (die overigens allemaal in het westen leven) Wanneer 'ie met kernwapens begint te gooien tekent 'ie ook hun doodvonnis. Bovendien moet ik het nog maar eens zien of een evt. bevel van hem om met kernwapens te gooien ook daadwerkelijk uitgevoerd zal worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_205954017
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat is in deze topicreeks toch al vaak genoeg eerder genoemd? Als Rusland wordt afgeslacht is Poetin wellicht ook in levensgevaar. Wellicht ontstaat er dus een situatie waarin hij weet dat als hij niets doet hij zal eindigen als een Ceaușescu, en besluit hij toch tot een ultieme reddingspoging.
Precies. De macht is gewoon enorm geconcentreerd daar in Rusland.

Ik mag toch ook hopen dat de Nederlandse overheid in het geheim het voortbestaan van bepaalde staatsinsituties heeft gewaarborgd. We weten immers niet hoe een nucleaire oorlog zich zou ontwikkelen. Totale vernietiging binnen 2 tot 4 uur is niet per se de meest waarschijnlijke scenario.

Ik snap dat men probeert geen paniek te zaaien maar een beetje voorlichting kan geen kwaad.
pi_205954018
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2022 22:18 schreef Aether het volgende:
Russian beats up two Ukrainian women in France because of Ukrainian music
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/09/12/7367178/
Dat is wel heel dapper van die Rus geweest.
pi_205954030
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2022 22:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Sommige zeggen dat het een fotoshop is. Maar Fox news heeft verschillende programma's. Een beetje zo als de npo dat je eerst het gewone nieuws hebt en daarna een uurtje bagger met ongehoord Nederland.
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
quote:
Fox News won a court case by 'persuasively' arguing that no 'reasonable viewer' takes Tucker Carlson seriously
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_205954057
quote:

[..]
Maar als die situatie ontstaan is, heeft hij dan nog de macht en invloed om op eigen houtje een atoombom af te schieten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')