kabouter plopquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt wel alsof Berend een kussen onder zijn shirt heeft
Het is etenquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
het zou dus een Fok!ker kunnen zijnquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Qua loods is Eric/Erik een geitenwollensok, maar qua karakter is het volgens mij een hele goeie vent. Tis alleen zo'n type wat nog bij zijn ouders woont in zijn tienerkamertje en nog steeds in het bed slaapt wat ie van zijn ouders heeft gekregen toen ie 12 was....
ik begin hem irritant te vindenquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Ireth het volgende:
Qua loods is Eric/Erik een geitenwollensok, maar qua karakter is het volgens mij een hele goeie vent. Tis alleen zo'n type wat nog bij zijn ouders woont in zijn tienerkamertje en nog steeds in het bed slaapt wat ie van zijn ouders heeft gekregen toen ie 12 was....
Ik denk nog steeds dat het Carlo is in een tv-kantine outfitquote:Op maandag 12 september 2022 21:06 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad, hij heeft wel iets karikatuurlijksquote:Op maandag 12 september 2022 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het Carlo is in een tv-kantine outfit
Dat had ik ook getypt, maar weer gedeleted voor postenquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef just me het volgende:
[..]
het zou dus een Fok!ker kunnen zijn
De vrouwen lijken er wild van te worden anders...quote:
Denk het. Voor de uitzending.quote:Op maandag 12 september 2022 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zie alleen het toekijkende clubje
jasper is voor de uitzending?
Die zijn gewoon niets meer gewend daar.quote:Op maandag 12 september 2022 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
De vrouwen lijken er wild van te worden anders...
quote:Op maandag 12 september 2022 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat had ik ook getypt, maar weer gedeleted voor posten![]()
Dat vond ik vorige week alquote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begin hem irritant te vinden
Was een "dare".quote:Op maandag 12 september 2022 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Eunice weet de code van de deur en gaat iets bestellen. Zegt ze, loopt stoer de trap op en halverwege weer naar beneden.
Ja maar zijn allemaal slechte acteurs anders hadden ze wel in een serie gezeten ipv een rls.quote:Op maandag 12 september 2022 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Was een "dare".
Helaas slecht geacteert.
Ja bezopen toch. Als ze echt een zaak ervan heeft gemaakt hoop ik dat ze wint maar dat weten we dus niet omdat STREAMWISSELquote:Op maandag 12 september 2022 21:20 schreef Flow3r het volgende:
Kenzy is ontslagen uit het leger omdat ze in haar vrije tijd in burgerkleding met een meisje zoende
quote:Op maandag 12 september 2022 21:10 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik begin hem irritant te vinden
wie dan? zit op andere stream?quote:Op maandag 12 september 2022 21:22 schreef Whuzz het volgende:
haha, Erik noemt 3 meiden op die hij leuk vind en die hebben allemaal al iemand anders in het huis
In zijn hoofd is hij 33 vertelde die.quote:Op maandag 12 september 2022 21:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wie dan? zit op andere stream?
hij valt op jong
no moneyyyyquote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef BeriBeri het volgende:
Ze vervelen zich de tering
Waarom kopen ze geen drank
geen geldquote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef BeriBeri het volgende:
Gadverdamme.quote:Op maandag 12 september 2022 21:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij valt op jong
Drie keer radenquote:Op maandag 12 september 2022 21:24 schreef BeriBeri het volgende:
Sasha... die ene die met Jerrod gaat en de derde miste ik.quote:Op maandag 12 september 2022 21:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hij valt op jong
Dikke lamp erop vermoed ik.quote:Op maandag 12 september 2022 21:25 schreef Hendrik83 het volgende:
Het is nog zonnig daar in de tuin.
[ afbeelding ]
maar wat lost drank dan op?quote:Op maandag 12 september 2022 21:25 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ze hebben een pot van bijna een miljoen
Jerrolllllld en mirthe, die plakt aan jerrold nu.quote:Op maandag 12 september 2022 21:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sasha... die ene die met Jerrod gaat en de derde miste ik.
Aan de rechterkant plastic groen?!quote:Op maandag 12 september 2022 21:25 schreef Hendrik83 het volgende:
Het is nog zonnig daar in de tuin.
[ afbeelding ]
Hebben ze ff een leuke avond, ze klagen alleen maar dat ze zich vervelen en niks te doen hebbenquote:
25 toch?quote:Op maandag 12 september 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah vandaar dat ik zo jong ben
paar uurtjesquote:Op maandag 12 september 2022 21:28 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hebben ze ff een leuke avond, ze klagen alleen maar dat ze zich vervelen en niks te doen hebben
Volgens mij allemaal plastic.quote:Op maandag 12 september 2022 21:28 schreef maily het volgende:
[..]
Aan de rechterkant plastic groen?!
streamwisselquote:Op maandag 12 september 2022 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe en Nadir over zoe nu. geluid staat echt knetterhard nu hier in mijn oren.
Haha, sterkte met de schijtgeluiden danquote:Op maandag 12 september 2022 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
Mirthe en Nadir over zoe nu. geluid staat echt knetterhard nu hier in mijn oren.
quote:Op maandag 12 september 2022 21:32 schreef Deisyy het volgende:
"De klysma gaat werken, dus ik ga een hoop herrie maken"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |