het is denk ik ook dat het er veel zijnquote:Op maandag 12 september 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Begin wel iets van respect te krijgen voor de BB Febo, die het lukte om het geluid van meerderen bij elkaar wel redelijk te normaliseren. Wellicht dat de ketting microfoons hielpen.
Dat was wel fijner idd dan deze microfoonsquote:Op maandag 12 september 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Begin wel iets van respect te krijgen voor de BB Febo, die het lukte om het geluid van meerderen bij elkaar wel redelijk te normaliseren. Wellicht dat de ketting microfoons hielpen.
Die vond ik juist slechter, nu hebben ze weer gekozen voor de mics die ze bij Utopia ook gebruikte. Denk dat het iets met limiting te maken heeft om zo het geluid op 1 niveau te te houden.quote:Op maandag 12 september 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zat al te denken boven bij het kantoor. Aan de ene zijde zitten links en rechts de slaapkamers, aan de andere zijde links het kantoor, maar wat zit daar dan rechts??quote:Op maandag 12 september 2022 19:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar ze nu zitten op de pallets, rechts van de boom om de hoek...denk ik...
quote:Op maandag 12 september 2022 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
Zoe nu bij psychMartin op kantoor over nadir
Ik geef haar nog 2 weken.quote:Op maandag 12 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat meisje houdt het echt niet vol
21 is een tikfoutquote:
haar mentale leeftijd bedoelde hij denk ikquote:
IQquote:Op maandag 12 september 2022 19:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
haar mentale leeftijd bedoelde hij denk ik
Ik bedoelde 21, is dat niet goed, dacht het gehoord of gelezen te hebben.quote:
Ja was komma vergeten en ja mentaal is ze veel jonger nog.quote:Op maandag 12 september 2022 19:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
haar mentale leeftijd bedoelde hij denk ik
het moest 12 zijnquote:Op maandag 12 september 2022 19:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bedoelde 21, is dat niet goed, dacht het gehoord of gelezen te hebben.Jong iig, of iig gedraagt ze zich jong.
It takes two to tangoquote:Op maandag 12 september 2022 19:25 schreef HappyCharly het volgende:
Zo lullig, Martin komt ff voor Nadir op.. "Misschien had ie een legitieme reden". Ja mafklapper, dat ie ff aandacht nodig had en een gewillig slachtoffer vond
njet ik heet niet madeleinequote:Op maandag 12 september 2022 19:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
De bewoners Mario![]()
![]()
Jij neemt straks weer 'n klysma om te schijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |