Ruim een week, als het niet langer is. Vanavond is vorige week maandag te zien.quote:Op maandag 12 september 2022 17:30 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Hoeveel dagen lopen de streams voor?
Pff dat is aardig wat.quote:Op maandag 12 september 2022 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ruim een week, als het niet langer is. Vanavond is vorige week maandag te zien.
Dat klinkt logisch, maar dat betekent wel dat de langdradigheid/saaiheid tussendoor op de streams blijftquote:Op maandag 12 september 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat het natuurlijk om de hoeveel content ze hebben voor de TV uitzendingen. En aangezien ze behoorlijk achter lopen op de streams kan het nog wel even duren voordat de hoeveelheid opdrachten opgevoerd gaan worden.
Ik kijk het ook nooit, mis dan wel dingen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En zijn wij streamers weer vergeten wat we ook alweer in de uitzending wilde zien omdat we het niet op streams zagen.
Zolang ze achter blijven lopen wel ja. Hopelijk trekt dat bij. Is ook veel leuker, het is zo achterhaald wat je in de TV uitzending gaat zien op deze manier.quote:Op maandag 12 september 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch, maar dat betekent wel dat de langdradigheid/saaiheid tussendoor op de streams blijft
beter maken ze 4 livestreams.. ik betaal..ik wil wel alles kunnen zienquote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Quote regie: dan kijk je toch lekker naar de tv uitzending
Duimen maar,.quote:Op maandag 12 september 2022 17:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zolang ze achter blijven lopen wel ja. Hopelijk trekt dat bij. Is ook veel leuker, het is zo achterhaald wat je in de TV uitzending gaat zien op deze manier.
Ik ben vast spuit elf.. maar is de livestream dus niet live?quote:Op maandag 12 september 2022 17:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ruim een week, als het niet langer is. Vanavond is vorige week maandag te zien.
De livestream is wat er NU gebeurd, de TV uitzending is een samenvatting wat er een week geleden is gebeurd.quote:Op maandag 12 september 2022 17:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben vast spuit elf.. maar is de livestream dus niet live?
je heeft gelijk 2 streams zijn bij 35 mensenquote:Op maandag 12 september 2022 17:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
beter maken ze 4 livestreams.. ik betaal..ik wil wel alles kunnen zien
Ik was begonnen aan de uitzendingen, heb er anderhalf gezien.quote:Op maandag 12 september 2022 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk het ook nooit, mis dan wel dingen.
Maar vind dat dan door het geknip en geplak weer niet leuk
Moet ook verboden wordenquote:Op maandag 12 september 2022 17:09 schreef D. het volgende:
Je mag zo vaak je 24 uur aanvragen als je wilt zegt Nadir
Beetje jammer
quote:Op maandag 12 september 2022 17:34 schreef Ireth het volgende:
Er is iemand bezig met een klysma... hoor ik terwijl ik aardappelen sta te koken![]()
Van de oempa loempa's vermoed ik.quote:Op maandag 12 september 2022 17:39 schreef mario390 het volgende:
van waar heeft madeleine de
klistier bekomen?
quote:Op maandag 12 september 2022 17:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Van de oempa loempa's vermoed ik.
Precies dat heb ik ook.quote:Op maandag 12 september 2022 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was begonnen aan de uitzendingen, heb er anderhalf gezien.![]()
Ik vind het gewoon niet tof dan als het anders is dan wij gezien hebben en dat je soms dan mensen spreekt die alleen de uitzendingen kijken, geloven wat ze daar zien en ik dan wil gaan uitleggen hoe het echt zit. Dat laatste heb ik wel opgegeven inmiddels maar kan er dus niet met tv kijkers over praten. jeej fok, hier kan het wel.
Het is natuurlijk ook weer even aftasten, bijsturen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:37 schreef freaky40 het volgende:
Zag op v2 van Videoland, naast de 2 streams nog wel ruimte voor extra streams...misschien komen er nog wel meer bij in verloop van tijd.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |