Ze willen zelf een radio maken, daar is een meter koper voor nodig.quote:Op maandag 12 september 2022 17:22 schreef Ebinas het volgende:
Jeffrey: "Wat kunnen we bestellen waar koper inzit"
Reactie: een spiraal
Geen idee waarvoor er koper nodig is
quote:Op maandag 12 september 2022 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze willen zelf een radio maken, daar is een meter koper voor nodig.
Jeffrey zegt net ook, heb je dan geen box nodig of sluit je hem aan aan je vinger en komt het dan uit je neus of zo.
Ook en regie is vervelend natuurlijk. Die bepalen wat wij zien en er is echt veel meer om te zien qua bewoners.quote:Op maandag 12 september 2022 17:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De groep is veuls te groot om die ontwikkelingen te volgen
quote:Op maandag 12 september 2022 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze willen zelf een radio maken, daar is een meter koper voor nodig.
Jeffrey zegt net ook, heb je dan geen box nodig of sluit je hem aan aan je vinger en komt het dan uit je neus of zo.
ze heeft zich vast opgesloten in het toilet en komt past naar buiten als haar ogen rood zijnquote:Op maandag 12 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en regie is vervelend natuurlijk. Die bepalen wat wij zien en er is echt veel meer om te zien qua bewoners.
Echt, zoe is echt ergens aan het janken nu maar nu mogen we dat dus niet zien.
Dus datquote:Op maandag 12 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en regie is vervelend natuurlijk. Die bepalen wat wij zien en er is echt veel meer om te zien qua bewoners.
Quote regie: dan kijk je toch lekker naar de tv uitzendingquote:Op maandag 12 september 2022 17:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
Nou kan ik mij wel een prima voorstelling maken hoe zoe doet, Hij heeft mij gebruiktHij wil me niet
Hij mag alles met me doen maar wil niet
Hij heeft mij gebruiiiiiikkkktt boehoeeeeeee
Nee, denk echt dat ze wel bij een ander vrouw of vrouwen is, krijg je flinke aandacht mee ook he, als je gebruikt bent.quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft zich vast opgesloten in het toilet en komt past naar buiten als haar ogen rood zijn
je bedoelt rot van huilen?quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef just me het volgende:
[..]
ze heeft zich vast opgesloten in het toilet en komt past naar buiten als haar ogen rood zijn
Voor mijn gevoel kakt het idd in.quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Het is maar karig met de opdrachten hoor. Als ze het patroon van vorige week blijven hanteren is er woensdag pas weer een officiële opdracht.
Daar laten ze ook niet alles zien. En wordt het soms ook nog anders in elkaar geflanst om het leuker of erger te maken, ik kijk al te lang naar rlsen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Quote regie: dan kijk je toch lekker naar de tv uitzending
hoezo huilt zij weer?quote:Op maandag 12 september 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, denk echt dat ze wel bij een ander vrouw of vrouwen is, krijg je flinke aandacht mee ook he, als je gebruikt bent.
Oh ja en dan willen die andere vrouwen Nadir eruit stemmenquote:Op maandag 12 september 2022 17:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, denk echt dat ze wel bij een ander vrouw of vrouwen is, krijg je flinke aandacht mee ook he, als je gebruikt bent.
Aan de andere kant gaat het natuurlijk om de hoeveel content ze hebben voor de TV uitzendingen. En aangezien ze behoorlijk achter lopen op de streams kan het nog wel even duren voordat de hoeveelheid opdrachten opgevoerd gaan worden.quote:Op maandag 12 september 2022 17:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kakt het idd in.
Of ik was te enthousiast van start gegaan.
Aan de andere kant, heb ik dan ook niet meer de behoefte om zoveel achter de laptop te zitten.
Anders doe ik straks een jaar lang niets anders
Juist, jij snapt hem.quote:Op maandag 12 september 2022 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja en dan willen die andere vrouwen Nadir eruit stemmen
quote:Op maandag 12 september 2022 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze is gebruiktDoor nadir voor zijn plezier.
Sorry dat rijmde ff lekker.
En zijn wij streamers weer vergeten wat we ook alweer in de uitzending wilde zien omdat we het niet op streams zagen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat het natuurlijk om de hoeveel content ze hebben voor de TV uitzendingen. En aangezien ze behoorlijk achter lopen op de streams kan het nog wel ven duren voordat de hoeveelheid opdrachten opgevoerd gaan worden.
Hoeveel dagen lopen de streams voor?quote:Op maandag 12 september 2022 17:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aan de andere kant gaat het natuurlijk om de hoeveel content ze hebben voor de TV uitzendingen. En aangezien ze behoorlijk achter lopen op de streams kan het nog wel even duren voordat de hoeveelheid opdrachten opgevoerd gaan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |