nieuwe videoland, stream 1quote:Op maandag 12 september 2022 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt een andere stream? Ik hoorde een heel ander gesprek
Natuurlijk, dat is ook zielig, dat meisje heeft blijkbaar een heel laag zelfbeeld.quote:Op maandag 12 september 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
Vind het eik hel triest hoe zij doet, sneu
How low can u go
Ja, vind het een vervelend ding in het spel.quote:Op maandag 12 september 2022 17:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is ook zielig, dat meisje heeft blijkbaar een heel laag zelfbeeld.
Zal je dochter zijnquote:Op maandag 12 september 2022 17:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Maakt mij niet uit hoor, misbruik me maar"
"boeie" zegt ze danquote:Op maandag 12 september 2022 17:04 schreef Charmian het volgende:
Zoe is loverboymaterial. Naief kippetje.
Het is dat ik zijn moeder kon zijn, maar als ik 20 jaar jonger had geweest had mijn dekbedje ook open gemogen hoorquote:Op maandag 12 september 2022 17:03 schreef MacDeMarco het volgende:
wanhopige zoe vindt het niet erg als Nadir zwetend met haar in bed gaat liggen.
Beter idd er maar niet achteraan.quote:Op maandag 12 september 2022 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
Hij gaat er niet achteraan huppen.
Ze wil zonder mic iets zeggen.
Dikke drama dadelijk ergens met zoe bij andere dames vermoed ik.
quote:Op maandag 12 september 2022 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is dat ik zijn moeder kon zijn, maar als ik 20 jaar jonger had geweest had mijn dekbedje ook open gemogen hoor![]()
Bij mij niet, ik vind het een engnek vanaf het begin.quote:Op maandag 12 september 2022 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is dat ik zijn moeder kon zijn, maar als ik 20 jaar jonger had geweest had mijn dekbedje ook open gemogen hoor![]()
quote:Op maandag 12 september 2022 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja echt, dat vind ik wel onwijs kut om te zienquote:Op maandag 12 september 2022 17:04 schreef Charmian het volgende:
Zoe is loverboymaterial. Naief kippetje.
Leeftijdsdiscriminatiequote:Op maandag 12 september 2022 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had nog weinig van hem gezien.quote:Op maandag 12 september 2022 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik vind het een engnek vanaf het begin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |