Die zijn toch bankrolled door China?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:24 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Wie doet een bailout als Binance insolvent gaat raken?
lijkt me niet?quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn toch bankrolled door China?
Die is al ff bezig.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Gewoon een bear markt, redelijk standaard.
Dit is een betere analyse, al ben ik het niet met de conclusie eens:quote:
Mwoah dit klopt niet helemaal, dit draadje beschijft het beter.quote:
Ik weet wel dat ik in ieder geval niet team SBF ben. Zie ook deze discussie als achtergrond bij de huidige chaos:quote:Op maandag 7 november 2022 12:29 schreef Rossdale het volgende:
CZ is een sowieso een oplichter, van Sam weet ik het niet helemaal zeker dus die krijgt het voordeel van de twijfel.
Team Sam dan maar
Wel als de cryptowereld louter uit SBF's zou bestaan, maar dat is gelukkig niet zo. Op dat 'onherroepelijk' valt dus wat af te dingen.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:16 schreef Elan het volgende:
Dit soort gruwelijke failures gaan onherroepelijk zorgen voor politieke veranderingen ten aanzien van crypto regulering en strengere wetgeving in de US.
Je zal toch kaf van koren moeten scheiden wil je ooit een fatsoenlijke financiële structuur hebben in plaats van wild west waar mensen miljarden verliezen aan pure oplichting, dus ja regulering en regelgeving zijn onherroepelijk.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wel als de cryptowereld louter uit SBF's zou bestaan, maar dat is gelukkig niet zo. Op dat 'onherroepelijk' valt dus wat af te dingen.
In je claim zitten alleen een aantal aannames die niet deugen, bijvoorbeeld dat regulering leidt tot een fatsoenlijke financiële markt (hoe werkt dat tot dusver?) en dat het hebben van een fatsoenlijke financiële markt de belangrijkste overweging is (cryptovaluta zijn ontstaan vanuit een behoefte om overheid en geld van elkaar te scheiden). Bekijk vooral het filmpje dat ik liet zien.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zal toch kaf van koren moeten scheiden wil je ooit een fatsoenlijke financiële markt hebben in plaats van wild west waar mensen miljarden verliezen aan pure oplichting, dus ja regulering en regelgeving zijn onherroepelijk.
Ook deze daling heeft weer niks met Bitcoin vandoen maar met andere coins en randzaken. Om schijtziek van te wordenquote:
Leuk is anders, maar we zijn hier wel getuige van wat ooit een belangrijke episode in de geschiedenis van geld zal zijn. Ik vind dat ook interessant en spannend. Jammer dat de reguliere media daar geen notie van hebben en er nauwelijks verslag van doen of beroerde duiding geven door zogenaamde crypto-experts te raadplegen die werkzaam zijn bij instellingen die belang hebben bij de status quo.quote:
Vanuit de zijlijn lijkt het één grote clownshow dus ik snap wel dat veel media er nauwelijks verslag van doen. De normale kanten zijn vrij saaie en ingewikkelde kost dus ook dat laten ze grotendeels links liggen. Sowieso wordt er vanuit de media vrij weinig diep ingegaan op het onderwerp geld.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar we zijn hier wel getuige van wat ooit een belangrijke episode in de geschiedenis van geld zal zijn. Ik vind dat ook interessant en spannend. Jammer dat de reguliere media daar geen notie van hebben en er nauwelijks verslag van doen of beroerde duiding geven door zogenaamde crypto-experts te raadplegen die werkzaam zijn bij instellingen die belang hebben bij de status quo.
Het ontbreekt in tegenstelling tot de reguliere beurzen aan enige vorm van transparantie, elke idioot kan een ICO starten en miljarden ophalen om vervolgens een rugpull te doen. Soms zelfs meerdere keren, neem onze vriend Do Kwon. Dat soort excessen verkankeren de hele markt.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In je claim zitten alleen een aantal aannames die niet deugen, bijvoorbeeld dat regulering leidt tot een fatsoenlijke financiële markt (hoe werkt dat tot dusver?) en dat het hebben van een fatsoenlijke financiële markt de belangrijkste overweging is (). Bekijk vooral het filmpje dat ik liet zien.
Bitcoin ja, er zijn echter hele mooie minder valuta gerichte maar meer technische projecten die schade ondervinden van wat anderen aan ellende overhoop halen doordat elke vorm van regelgeving ontbreekt. Zie Solana bijvoorbeeld vandaag en gisteren. Al kun je ook niet 100% uitsluiten dat ze daar zelf ook een aandeel in hebben en dat het allemaal vooropgezet isquote:cryptovaluta zijn ontstaan vanuit een behoefte om overheid en geld van elkaar te scheiden
Ik vind dat niet alleen pijnlijk, maar ook een gemiste kans.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vanuit de zijlijn lijkt het één grote clownshow dus ik snap wel dat veel media er nauwelijks verslag van doen. De normale kanten zijn vrij saaie en ingewikkelde kost dus ook dat laten ze grotendeels links liggen. Sowieso wordt er vanuit de media vrij weinig diep ingegaan op het onderwerp geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |