SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed.quote:Op zondag 11 september 2022 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Leuke discussie op orc-tv.
Die zijn binnenkort aan de beurt dan.quote:Op zondag 11 september 2022 17:59 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Die zijn er nog, vooral rond Mariopool volgens mij. Tenminste was daar nog een filmpje van gisteren.
Lijkt me eentje uit de categorie te mooi om waar te zijn. Al zou het me ook niet verbazen als het wel zo zal zijn, aan op vreemde grond verhongeren en kapot gebombardeerd worden gaat op een gegeven moment ook wel de lol af.quote:
quote:Op maandag 12 september 2022 00:19 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Jij probeert op de maan te landen.
Eerst Kherson maar eens vatten.
quote:What does aim for the sky mean?
To set one's goals or ambitions very high; to try to attain or achieve something particularly difficult.
Lijkt me niet slim.quote:Op maandag 12 september 2022 00:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Doorrijden naar het Kremlin gelijk maar
[ afbeelding ]
Nee, houd nou op. Don't feed them.quote:Op maandag 12 september 2022 00:22 schreef Hathor het volgende:
Het is al wel een tijdje stil rond die user die het steeds over Oekri's had en die maar bleef vragen wanneer dat offensief nou kwam. Zou wel graag een reactie van hem willen zien nu.
Schijnt ook wel bewust zo gedaan te worden:quote:Op zondag 11 september 2022 23:47 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
De personen die kritisch zijn, zijn juist allemaal niet of voormalige Duma leden van wat ik in eerste instantie zie bij de labels in de video.
Maar als dit op de Russische TV uitgezonden is, vind ik het behoorlijk kritisch idd.
Nee, gewoon al je land terugpakken wat de Russen ooit gestolen hebben, en laat ze daarna maar afdruipen. Vanaf dat moment jezelf tot de tanden toe bewapenen zodat ze nooit meer het lef hebben het ooit nog eens te proberen.quote:
Die zit nog steeds elke dag te wachten tot Bakhmut eindelijk in Russische handen valt.quote:Op maandag 12 september 2022 00:22 schreef Hathor het volgende:
Het is al wel een tijdje stil rond die user die het steeds over Oekri's had en die maar bleef vragen wanneer dat offensief nou kwam. Zou wel graag een reactie van hem willen zien nu.
Ja sorry, maar ik vind dat een beetje triest.quote:Op maandag 12 september 2022 00:29 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Die zit nog steeds elke dag te wachten tot Bakhmut eindelijk in Russische handen valt.
Maar zonder gekkigheid, daarom moet je ze gewoon negeren. Sommigen gaan vurig de discussie aan en wachten op het moment tot je ze kan confronteren met hun ongelijk, maar dat moment komt nooit, want dan knijpen ze er tussenuit.
Ja, die gaan ook op de loop, want ze zitten afgesneden.quote:Op maandag 12 september 2022 00:30 schreef polderturk het volgende:
Het verlies in Kharkov gaat een groot effect hebben op de rest van de Russische soldaten. Daarom rommelt het in Kherson denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |