En dan zo'n verschrikkelijk nummer posten?quote:Op zondag 11 september 2022 23:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
Moest me wel 3x inloggen op Google, maar ok. Mobiel ook.
Alstu
Nou ehquote:Op maandag 12 september 2022 00:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En dan zo'n verschrikkelijk nummer posten?
quote:Op maandag 12 september 2022 00:57 schreef BasEnAad het volgende:
Dat komt alleen maar voor in Dallas!![]()
Die hebben best leuke nummers gemaakt ja. Dat er dan iemand vreemdgaat of drugs gebruikt boeit me dan niet zo veel. Dat doet iedereen.quote:Op maandag 12 september 2022 01:04 schreef Pokkehandtas het volgende:
Liggen onder vuur, maar deze is gewoon mooi![]()
Nouja, niet iedereen, maar oordelen is zo makkelijkquote:Op maandag 12 september 2022 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die hebben best leuke nummers gemaakt ja. Dat er dan iemand vreemdgaat of drugs gebruikt boeit me dan niet zo veel. Dat doet iedereen.
Ja tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 12 september 2022 01:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nouja, niet iedereen, maar oordelen is zo makkelijk
Dat hebben ze ook wel zelf gedaan heh, dat brave, tsja dan is dat jouw imago. Niet de mijne.quote:Op maandag 12 september 2022 01:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daar heb je helemaal gelijk in.
Maar Nick en Simon worden wel langs een heel brave meetlat gelegd. Niemand zeurt over het drugsgebruik van de Beatles of het vrije seksleven van veel andere artiesten, want dat is rock n roll.
Tis sowieso mijn zaak niet nee, ik hoef dat verder ook niet te weten.quote:Op maandag 12 september 2022 01:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel zelf gedaan heh, dat brave, tsja dan is dat jouw imago. Niet de mijne.
Idd nog net aanquote:
Slaap lekkerquote:
Waar?quote:Op woensdag 14 september 2022 00:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen proberen kaartjes te kopen voor het concert!
Ik ga voor Keulen (voor mij dichterbij dan malieveld en in een stadion), maar morgenochtend 10 uur is de voorverkoop voor mensen die een cd hebben gekocht, met zo'n toegangscode, morgen 13 uur voor mensen op hun mailinglijst. Vrijdag is de officile verkoop.quote:Op woensdag 14 september 2022 00:46 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Waar?
Een jaar of 7 (denk ik) geleden ook een poging gedaan om kaartjes te bemachtigen, maar dat was toen binnen 5 minuten uitverkocht.
Is dit dan Malieveld? Waar bestel je dan de kaarten?
Aha, op die manier. Veel succes met het bemachtigen van kaartjes morgen!quote:Op woensdag 14 september 2022 01:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga voor Keulen (voor mij dichterbij dan malieveld en in een stadion), maar morgenochtend 10 uur is de voorverkoop voor mensen die een cd hebben gekocht, met zo'n toegangscode, morgen 13 uur voor mensen op hun mailinglijst. Vrijdag is de officile verkoop.
Kaartjes gaan inderdaad meestal nogal snel, maar ben wel naar aantal shows geweest en blijft mooi (Nijmegen 2x, Ziggo Dome 2x, Ahoy)
Fossieee, leuk die oldiesquote:
PLYtje!!!quote:
Ja ontzettend!quote:
Ja super mooi h? Mn recentste ontdekkingquote:
Mooie stem dat mensquote:
Heb dat ook vaak, kom je dan zo ineens tegenquote:Op woensdag 14 september 2022 22:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja super mooi h? Mn recentste ontdekking![]()
Ik hoorde het via een serie op Netflixquote:Op woensdag 14 september 2022 22:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Mooie stem dat mens
[..]
Heb dat ook vaak, kom je dan zo ineens tegen
Zo had ik er ooit ook n dusquote:Op woensdag 14 september 2022 22:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hoorde het via een serie op Netflix![]()
hahaha
Ja leuk toch! Ff shazammen en weer een liedje erbijquote:
Die vergeet ik nooit meerquote:
Ja dat blijft voor altijd 1 van mn favoriete nummersquote:
Ja die blijft ook goed! Heb ik uit een Britse realityserie van jaren terugquote:
Jij heb ook wel een neusje voor leuke muziekquote:Op woensdag 14 september 2022 22:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja die blijft ook goed! Heb ik uit een Britse realityserie van jaren terug![]()
Ja muziek is echt 1 van mn basisbehoeftenquote:Op woensdag 14 september 2022 22:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij heb ook wel een neusje voor leuke muziek
Ik ben er ook veel mee bezig, geeft hoop rust en ontspanning
Van mij ook hoor, daarom altijd gezellig met jou hierquote:Op woensdag 14 september 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja muziek is echt 1 van mn basisbehoeften![]()
Oh nee!!! Wat erg !!! Hoop dat ie snel herstelt! Slaap lekker alvast schat!quote:Op woensdag 14 september 2022 22:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, daarom altijd gezellig met jou hierga mijn voet ff intapen. Van de kraan gevallen gister. Alvast trusten lieverd
![]()
![]()
WTFquote:Op woensdag 14 september 2022 22:57 schreef PLY het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, daarom altijd gezellig met jou hierga mijn voet ff intapen. Van de kraan gevallen gister. Alvast trusten lieverd
![]()
![]()
Die heb ik helaas veel te vaak gehoord, net als "Losing my religion".quote:
Sorry hoorquote:Op donderdag 15 september 2022 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik helaas veel te vaak gehoord, net als "Losing my religion".
Barkie in m’n noso, brada!quote:
Jazeker, was bij de fan-presale super makkelijk! Met 3 mensen kaartjes gekocht. En een ander had gister nog kaartjes kunnen kopen. Maar ze waren ook wel 116 euro, dat vond ik ook wel aan de dure kant voor een concert in festivalseizoen. Schijnt dat ook al gelekt is dat ze volgend jaar op Roch Werchter staan.quote:Op zondag 18 september 2022 00:00 schreef -Shii- het volgende:
Benieuwd of @:MizzezAmy kaartjes heeft kunnen bemachtigen.
Fijn dat het gelukt is.quote:Op zondag 18 september 2022 00:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jazeker, was bij de fan-presale super makkelijk! Met 3 mensen kaartjes gekocht. En een ander had gister nog kaartjes kunnen kopen. Maar ze waren ook wel 116 euro, dat vond ik ook wel aan de dure kant voor een concert in festivalseizoen. Schijnt dat ook al gelekt is dat ze volgend jaar op Roch Werchter staan.
Jij nog geprobeerd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |