Alsof dat wat zegt, weet jij alles van.quote:Op zondag 11 september 2022 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
Er staat gewoon op de machine waar je aan doneertBij de AH vaak de voedselbank of t WWF
Het WEF zul je bedoelen.quote:Op zondag 11 september 2022 19:14 schreef Mikeytt het volgende:
Er staat gewoon op de machine waar je aan doneertBij de AH vaak de voedselbank of t WWF
quote:Op zondag 11 september 2022 19:13 schreef PS. het volgende:
@:mikeytt wanneer vertrek je vrijwillig? Het moge wel duidelijk zijn dat je niet welkom bent als zelfs de grootste klapjosti jou al niet wil hier.
Wel beter, dan verdwijnt het tenminste niet in de dikkere auto van een of andere giro555-zeug.quote:Op maandag 12 september 2022 08:35 schreef borisz het volgende:
Bij mijn Appie staat altijd welk goed doel je steunt, meestal is het het lokale asiel, voedselbank of ander buurtclubje.
TS wordt geflest.quote:Op zondag 11 september 2022 19:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
ingeleverde flessen.
[...]
Bovendien is helemaal niet duidelijk waar je aan doneert.
Ik smijt een hele zak aan flessen erin... is zomaar 5 a 6 euro... die gaan ik niet doneren hoor...quote:Op zondag 11 september 2022 19:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, dit gaat nu even niet over die oplichter mikeytt. Dit gaat over het doneren van wat je terug krijgt aan je ingeleverde pet flessen. In dit geval bij de Jumbo. Normaal krijg je dan een bonnetje ter waarde van je ingeleverde flessen.
Maar nu heb je ook een optie 'doneren'. Ik heb het nog nooit gedaan omdat ik een gierige vrek ben. Bovendien is helemaal niet duidelijk waar je aan doneert. Voor hetzelfde geld verdwijnt het geld weer gewoon in de zakken van de Jumbo. En wordt er dus helemaal niets gedoneerd. In dat opzicht gaat dit topic dus wel een beetje over mikeytt.
Klacht: onduidelijke opties bij flessen inleveren
Extra boodschappentas meenemen?quote:Op maandag 12 september 2022 12:22 schreef LanaMyst het volgende:
De enige klacht die ik heb over de flessen automaat is dat deze altijd achterin de winkel is.
Had hem liever aan begin gehad zodat mijn boodschappentas leeg is en ik normaal kan inpakken als ik handscanner gebruik. Nu moet ik alles in de kar gooien en kan ik pas aan het eind inpakken als ik die lege flessen kwijt ben.
Ik wist niet dat een fake donatie aan KWF tegenwoordig woke is. Zeer bijzonder.quote:Op maandag 12 september 2022 13:31 schreef Näsenbar het volgende:
Blijft toch wel fascinerend hoe @:Mikeytt als overduidelijke troll iedereen op de kast jaagt, alleen maar door zich voor te doen als woke. Zelfs dat is al genoeg om mensen hier te laten schuimbekken
Of Gladiator. Een goede 14% zwaar in de kegel gietenquote:Op maandag 12 september 2022 00:38 schreef Fleischmeister het volgende:
Waarom doneren als je er ook je volgende blik Kanon mee kan financieren
Alles is tegenwoordig toch woke? Althans daar lijkt het wel op.quote:Op maandag 12 september 2022 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een fake donatie aan KWF tegenwoordig woke is. Zeer bijzonder.
Of een ernstige ziekte faken.quote:Op maandag 12 september 2022 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat een fake donatie aan KWF tegenwoordig woke is. Zeer bijzonder.
Ik wel.quote:Op maandag 12 september 2022 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Ik heb nog nooit iets gedoneerd, bewijs eerst maar eens dat het goed terrecht komt idd, ook mijn organen doneer ik niet.
Als je men vraagt wat woke precies inhoudt krijg je honderden verschillende antwoorden. Ze gebruiken het enkel om een discussie dood te makenquote:Op maandag 12 september 2022 15:32 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Alles is tegenwoordig toch woke? Althans daar lijkt het wel op.
Ook dingen die allang bestonden voordat iemand ooit maar van woke gehoord had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |