Hamilton of pointsquote:Op zondag 11 september 2022 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is te doen
Dat record staat zeker op Hamilton zijn naam
Bij een VSC heb je nog steeds overal auto’s op het circuit, dan is er geen “gat” om de werkzaamheden af te ronden. Dat heb je bij een SC wel. Tenminste, als je het beter regelt dan vandaagquote:Op zondag 11 september 2022 19:47 schreef Nia het volgende:
[..]
Dan pas je de regels voor de maximaal te rijden snelheid toch aan? De ruimte tussen de auto's blijft zoals die is op het moment waarop de VSC wordt ingesteld.
uhuhquote:Op zondag 11 september 2022 19:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is te doen
Dat record staat zeker op Hamilton zijn naam
Het is de coureur die hij altijd al wilde hebben, wilt niet elk weekend toto's excuses publiekelijk krijgenquote:Op zondag 11 september 2022 19:28 schreef Maanvis het volgende:
Maar serieus, we zien de Vries en Toto zo vaak samen, neuken die?
Nou ja, feit is natuurlijk dat die ronde misschien het verschil groter had gemaakt, maar dan toch minimaal deels omdat die ronde zo snel was omdat hij iets deed wat niet mocht.quote:Op zondag 11 september 2022 19:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zodat Captain Jack Sparrow met huilsmileys een discussie probeert te winnen?
quote:Op zondag 11 september 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)fvertrouwen-gekregen
Wolff geeft Masi nog ff een trap na :'0
Onnodig ook.quote:Op zondag 11 september 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Dezelfde man die eerst nog Masi probeerde te beinvloeden met z'n "Please no safety car, please no safety car"quote:Op zondag 11 september 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Honk honk.quote:Op zondag 11 september 2022 19:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Dezelfde man die eerst nog Masi probeerde te beinvloeden met z'n "Please no safety car, please no safety car"
Om daarna de safety car niet meer weg te willen hebben.
Clown.
In de categorie 'bullshitvergelijkingen'.quote:
Maar het duurt een flink aantal ronden voordat alle auto's aangesloten zijn. Mogen de rijders achterin trouwens harder rijden om aan te kunnen sluiten? Sorry, ik heb niet zo veel verstand van het F1 reglement.quote:Op zondag 11 september 2022 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een VSC heb je nog steeds overal auto’s op het circuit, dan is er geen “gat” om de werkzaamheden af te ronden. Dat heb je bij een SC wel. Tenminste, als je het beter regelt dan vandaag
Eens. Het is zoals het is. De chaos die ontstaat heeft ook zo zijn charme, het hoort er gewoon bij. Alleen als er een superspannend kampioenschap wordt beslist dan is het anders, maar zoiets gebeurt eens in de duizend jaar ofzoquote:Op zondag 11 september 2022 19:44 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dan moeten ze 3 rondjes extra en finishen ze alsnog onder de SC of zitten ze alsnog zonder benzine.
Hoort er nu eenmaal bij, get over it. In elke klasse wordt weleens achter de SC gefinisht.
Het had vandaag 10x sneller gekund, maar de FIA faalde door Russell op te pikken ipv Verstappenquote:Op zondag 11 september 2022 19:54 schreef Nia het volgende:
[..]
Maar het duurt een flink aantal ronden voordat alle auto's aangesloten zijn. Mogen de rijders achterin trouwens harder rijden om aan te kunnen sluiten? Sorry, ik heb niet zo veel verstand van de F1 regelement.
Ik hoef niks te winnen. Maar die ronde telde niet want track limits. Aan de hand daarvan claimen dat de Vries dus sneller is, is kul.quote:Op zondag 11 september 2022 19:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zodat Captain Jack Sparrow met huilsmileys een discussie probeert te winnen?
Dat had een ronde gescheeld. Dan hadden ze in dit geval nog een ronde kunnen racen nadat de zooi was opgeruimd. Had natuurlijk geen reet uitgemaakt verder, maar het is voor iedereen wel beter als je niet onder sc finisht.quote:Op zondag 11 september 2022 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het had vandaag 10x sneller gekund, maar de FIA faalde door Russell op te pikken ipv Verstappen
Dan nog was er te weinig tijd om de achterliggers er ook nog tussenuit te halen.quote:Op zondag 11 september 2022 19:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat had een ronde gescheeld. Dan hadden ze in dit geval nog een ronde kunnen racen nadat de zooi was opgeruimd. Had natuurlijk geen reet uitgemaakt verder, maar het is voor iedereen wel beter als je niet onder sc finisht.
Oké, het woordje “duidelijk” was overdreven over de kwalificatie, maar dan geldt het in ieder geval voor de race van vandaag waar het verschil wat mij betreft duidelijk was. En ik vind het te makkelijk om dat enkel aan Latifi te wijten (zoals dat nu gedaan werd), de Vries reed gewoon een prima race.quote:Op zondag 11 september 2022 19:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik hoef niks te winnen. Maar die ronde telde niet want track limits. Aan de hand daarvan claimen dat de Vries dus sneller is, is kul.
Volgens mij was Leclerc ook zonder stop op P2 geblevenquote:Op zondag 11 september 2022 20:02 schreef opgebaarde het volgende:
Als Leclerc aan kop zou hebben gereden en Verstappen tweede, dan had Verstappen never nooit niet gepit maar altijd gekozen voor de tegenovergestelde strategie.
Is toch gewoon een 'blunder' van Ferrari?!
Het blijft een treurige zak hooi die Wolff. Gelukkig is hij tegenwoordig ook irrelevant.quote:Op zondag 11 september 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
Kloptquote:Op zondag 11 september 2022 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij was Leclerc ook zonder stop op P2 gebleven
Misschien toewerken naar rood, gevolgd door een green-white-checkerd met een rollende herstart zodat de race altijd onder groen eindigt. Achterliggers kunnen er dan tussenuit gehaald worden.quote:Op zondag 11 september 2022 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan nog was er te weinig tijd om de achterliggers er ook nog tussenuit te halen.
Winst van Verstappen was niet te voorkomen. Die vroege vsc pit van Leclerc hadden ze trouwens niet moeten doen in mijn ogen.quote:Op zondag 11 september 2022 20:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij was Leclerc ook zonder stop op P2 gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |