Het vooral met de betrouwbaarheid te maken. Volgens mij zijn er veel wagens uitgevallen die een Ferrari-motor hebben.quote:Op zondag 11 september 2022 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even de seizoenstabel erbij gepakt, maar wat me verder nog opvalt is hoe ver de Ferrari-klantenteams gaandeweg het seizoen weer wegzakken.
Alfa Romeo pakt vandaag pas het eerste puntje sinds Canada, en Haas heeft sinds Imola eind april maar 2 wedstrijden punten gereden (wel een sterke score nog in Oostenrijk met 14 punten). Kunnen kennelijk toch de ontwikkelingen allemaal niet bijhouden naarmate het seizoen vordert.
Die band heb ik kennelijk gemist.quote:Op zondag 11 september 2022 21:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Punt is dat Perez vandaag echt meer dan prima gereden heeft. ........... En toch was ie op koers om gemakkelijk P5 te pakken tot die band ermee nokte.
F1TV vermoedde een langzaam leeglopende band, maar het lijkt me dat we daar inmiddels wel gehoord van zouden moeten hebben eigenlijk. Verder is er niet echt een andere logische reden ook.quote:Op zondag 11 september 2022 22:18 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die band heb ik kennelijk gemist.
De strategie om dat ene punt te pakken door 2 plaatsen in te leveren zoals Mol dat uitlegde vond ik toch al wat vreemd.
Dat was de eerste stop, hij kwam vlak voor het einde nogmaals naar binnen om vage redenen.quote:Op zondag 11 september 2022 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
Het was toch dat de remschijf van Perez in de fik stond?
Ik denk dat dit de enige foto van Stallone is van vandaag die op verzoek van Stallone zelf gemaakt isquote:Op zondag 11 september 2022 20:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zou die arme Sly nou constant verzocht worden om die pose aan te nemen.![]()
[ afbeelding ]
Oh, dat heb ik gemist.quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was de eerste stop, hij kwam vlak voor het einde nogmaals naar binnen om vage redenen.
Ik snapte er ook niks van en ik dacht dat het aan mij lag, goed dat je het zegt. Volgens mij komt het omdat de SC NOR en MAG oppikte ipv VER.... Het kwam allemaal erg eeeeh Italiaans over, ook dat ze RIC in eerste twee instanties niet wegkregenquote:Op zondag 11 september 2022 20:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat gebeurde er nou met die "achterliggers"?
Op een gegeven moment mocht iedereen vóór Verstappen de SC voorbij om weer aan te sluiten, maar de 2 coureurs tussen Ver en Lec bleven ertussen rijden... beetje vaag?
quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was de eerste stop, hij kwam vlak voor het einde nogmaals naar binnen om vage redenen.
Denk je nou echt dat die Mercedes die tot ver in de race nog aan het steggelen was met Latifi Perez nog had ingehaald op de baan?quote:
Toch waren de haas en de Alfa Romeo in de eerste rondes vaak te vinden in q3 of de top 10.quote:Op zondag 11 september 2022 22:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het vooral met de betrouwbaarheid te maken. Volgens mij zijn er veel wagens uitgevallen die een Ferrari-motor hebben.
Jazeker.quote:Op zondag 11 september 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die Mercedes die tot ver in de race nog aan het steggelen was met Latifi Perez nog had ingehaald op de baan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
De rem staat in de fik en gewoon door blijven knallen. Het is toch maar de vooras, we schuiven de rembalans wel iets naar achteren.quote:Op zondag 11 september 2022 22:20 schreef El_Thijs het volgende:
Het was toch dat de remschijf van Perez in de fik stond?
Neuh, maar goed dat waren wel twee GOATs.quote:Op zondag 11 september 2022 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die Mercedes die tot ver in de race nog aan het steggelen was met Latifi Perez nog had ingehaald op de baan?
Kan ik wel waarderen. Perez was er wel op gebrand (haha) om zo hoog mogelijk te eindigen.quote:Op zondag 11 september 2022 22:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De rem staat in de fik en gewoon door blijven knallen. Het is toch maar de vooras, we schuiven de rembalans wel iets naar achteren.
Als Formule1 coureur moet je echt wel een beetje gek zijn.
Ja, die Perez liet zich door niets en niemand afremmen.quote:Op zondag 11 september 2022 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kan ik wel waarderen. Perez was er wel op gebrand (haha) om zo hoog mogelijk te eindigen.
Nee, Schumacher niet hoor. Wat Verstappen op Spa liet zien heb ik Schumacheresque genoemd en dat is een enorm compliment. Er is in ieder geval in de laatste 5 decennia geen coureur geweest die zo hoog boven de rest uittorende als Schumacher. Qua pure snelheid en onbestuurbare auto's kunnen besturen, maar dan ook nog de fitste, de grootste teamplayer, de hardste werker, de hardste in het algemeen, de meest strategische en berekenende, de veruit beste regenrijder. Toen de Ferrari eindelijk een goede auto was, was het beste er eigenlijk al vanaf, en die Williams-BMW's waren eigenlijk nog sneller ook. .quote:Op zondag 11 september 2022 21:56 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het geeft aan dat Schumacher en Hamilton veel meer te danken hebben aan de auto en Verstappen aan zijn eigen kwaliteiten.
Hij reed toch op de oudste banden omdat hij heel snel gepit was?quote:Op zondag 11 september 2022 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder remkracht, minder hitte, minder vlammen. Het is niet zo héél moeilijkquote:Op zondag 11 september 2022 22:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De rem staat in de fik en gewoon door blijven knallen. Het is toch maar de vooras, we schuiven de rembalans wel iets naar achteren.
Niemand gaat zo dicht op de finish naar nieuwe banden als de pace nog prima is, tenzij er een hele goede reden voor was.quote:Op zondag 11 september 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij reed toch op de oudste banden omdat hij heel snel gepit was?
Hij verloor (weer) plekken bij de start, moest vroeg pitten en is daarna terug gekomen, toen de rest ook moest pitten. Daarna heeft ie het wel prima gedaan, maar zijn 2e stop (en terugval) was onvermijdelijk, net als die van Leclerc imo. Dan is 6e nog netjes, maar net als vorig jaar blijft hij de beste van het middenveld in een van de 2 snelste auto's, waar zijn tegenstanders al uit het zicht zijn voor hij in de punten komt.
[..]
Minder remkracht, minder hitte, minder vlammen. Het is niet zo héél moeilijk
Jaja, ik begrijp de theorie. Echter als ik rook of vuur uit m'n remmen zie komen zou ik zelf niet vol gas doorrijden, denk ik. maargoed, ik heb dan ook geen superlicentie.quote:Op zondag 11 september 2022 22:36 schreef daNpy het volgende:
Minder remkracht, minder hitte, minder vlammen. Het is niet zo héél moeilijk
raar joh weer een zomerstopquote:
oja corona hequote:Op zondag 11 september 2022 22:57 schreef Starflyer het volgende:
* Starflyer mompelt iets over Rusland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |