zijn dat kürbiscookies ?quote:Op zondag 11 september 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ziet er best smakelijk uit.
een paar velletjes bakpapier bij de boodschappen zou ook geen overbodige luxe zijn.quote:
Das wel handiger.quote:Op zondag 11 september 2022 17:44 schreef Verida het volgende:
[..]
een paar velletjes bakpapier bij de boodschappen zou ook geen overbodige luxe zijn.
ze heeft nogal staan bikken om die koekjes er vanaf te krijgen
Iemand die ik ken heb ik financieel geholpen om haar huis klaar te krijgen,is nu al weer haar huis uitgezet en heeft bij mij ook een flinke schuld.quote:Op zondag 11 september 2022 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee het sloopt alles.
Vriendenkoppel van mij heeft hun hele toekomst vergooid door een verslaving van hem.
Gelukkig hebben ze het door de jaren heen recht kunnen breien.
Maar wat een drama is dat
Soort van gebakken braakballenquote:Op zondag 11 september 2022 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit ziet er best smakelijk uit.
quote:Op zondag 11 september 2022 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Das wel handiger.
Maar ze gebruikt ook geen wc papier bij de kleine behoefte, dus ik vermoed dat ze dat een overbodige luxe vindt
Echt een ellende. Net als bij drank/drugs etc. een en al bedrieg en gelieg.quote:Op zondag 11 september 2022 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heb ik financieel geholpen om haar huis klaar te krijgen,is nu al weer haar huis uitgezet en heeft bij mij ook een flinke schuld.
We zijn niet allemaal culinaire prinsjes Frits.quote:Op zondag 11 september 2022 17:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van gebakken braakballen
Ik eet al helemaal weinig, en als ik iets eet heb ik dagen problemen met "Slochteren"quote:Op zondag 11 september 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal culinaire prinsjes Frits.
Ik denk niet dat ze daar nog zin in hebbenquote:Op zondag 11 september 2022 17:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Is het tijdstip van de bonte avond bekend?
Jasper.quote:
wat backen ze ?quote:Op zondag 11 september 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal culinaire prinsjes Frits.
Wat zie je?quote:
Je kookt ook vaak voor anderen.quote:Op zondag 11 september 2022 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik eet al helemaal weinig, en als ik iets eet heb ik dagen problemen met "Slochteren"
gaat wel doorquote:Op zondag 11 september 2022 17:48 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daar nog zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |