Dimitri? Die zit hier nietquote:Op zondag 11 september 2022 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaspers ,jeffrey, dimitri en nog meer gaan op
maxx stemmen
quote:Op zondag 11 september 2022 15:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaspers ,jeffrey, dimitri en nog meer gaan op
maxx stemmen
oh tommyL was tquote:Op zondag 11 september 2022 15:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Zoë dringt aan bij Tommy Lee over Mexx die naar hem smacht, maar hij wil het rustig aan doen.
Er is nog genoeg te eten.quote:
koetjesrepenquote:Op zondag 11 september 2022 15:40 schreef ChocoFan het volgende:
Alicia zegt ook, waarom geen reep chocola voor 40 cent, brownies zijn duurder, anderzijds hoeft bij de brownies alleen water, wat ze dus niet weten. Daar was net ook een gesprek over dat brownie dan goedkoper is dan repen chocola, alleen weet ik dus niet of dat groepje doorhad dat er echt hele goedkope chocola is.
Gadverdamme, nee die niet, gewone c merk chocola is echt goedkoop. Althans, paar jaar geleden wel, nu weet ik het eigenlijk niet meer, ik ontwijk het chocola gedeelte in supermarkten.quote:
Die is liever dan moe.Van de week moest ze stofzuigen.zegt ze: " Eigenlik zit ik te wachten tot een ander het doet."quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is liever dan moe.Van de week moest ze stofzuigen.zegt ze: " Eigenlik zit ik te wachten tot een ander het doet."
Betaal je nu het dubbele voor.quote:Op zondag 11 september 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme, nee die niet, gewone c merk chocola is echt goedkoop. Althans, paar jaar geleden wel, nu weet ik het eigenlijk niet meer, ik ontwijk het chocola gedeelte in supermarkten.Reep milka had je een jaar geleden nog voor 90 cent iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |