SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ongeveer heel vaak komt hier de vraag voorbij waarom n.amen vaak met p.untjes worden g.eschreven. Dit is zodat het allemaal wat minder makkelijk te googlen is en je gewoon publiekelijk kan klagen over je buurvrouw die haar pasgeboren dochter Shenayneh heeft genoemd. Zonder angst voor represailles. Dus daarom.
Saga ook vrij apart.quote:Op maandag 12 september 2022 13:11 schreef Burdie het volgende:
De prenatal pagina heeft weer een nieuwe welkom in de werel.
Zo heet er een Fallon Seven Wener.
Die eerste namen spreek je vast op z'n Engels uit, de achternaam maakt het dan wat gek (vind ik).
Er is ook een meisje die heet PresleyLeek me nou echt een jongensnaam.
Sage ken ik wel as in Seetsj. Maar van Saga kan ik alleen Saga maken en ik vind het eerlijk gezegd niet mooi.quote:Op maandag 12 september 2022 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vind ik apart maar wel mooi!
Wat gek? Die achternaam in het Engels 😱. Daar kun je natuurlijk niet veel aan doen, maar door de voornamen las ik de achternaam ook automatisch in het Engelsquote:Op maandag 12 september 2022 13:11 schreef Burdie het volgende:
Die eerste namen spreek je vast op z'n Engels uit, de achternaam maakt het dan wat gek (vind ik).
Ik moet vooral denken aan de IJslandse saga's, dus viking associaties en daar hou ik wel van. Maar zou het net te apart vinden om zelf te gebruikenquote:Op maandag 12 september 2022 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sage ken ik wel as in Seetsj. Maar van Saga kan ik alleen Saga maken en ik vind het eerlijk gezegd niet mooi.
The Saga continues.. Daar ken ik Saga van
Ik vind Presley voor een meisje heel mooi, maar ik ben niet representatief voor een gangbare smaakquote:Op maandag 12 september 2022 13:11 schreef Burdie het volgende:
Een Fallon is een babyhertje en het hoofdpersonage in een boek van Colleen Hover(?)wat nu redelijk populair is.quote:Op maandag 12 september 2022 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Fallon is hier laatst nog genoemd, vind ik wel een leuke naam eigenlijk.
Maar het werd een hippe naam in de jaren 80 door Fallon Carrington Colby (Dynasty)quote:Op maandag 12 september 2022 16:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een Fallon is een babyhertje en het hoofdpersonage in een boek van Colleen Hover(?)wat nu redelijk populair is.
Oa klank? Hoe spreek je Saga uit dan?quote:Op maandag 12 september 2022 16:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar die oa klank gaat niemand kunnen uitspreken natuurlijk. Wel mooi
Als ballon.quote:Op maandag 12 september 2022 23:11 schreef gestreeptestoel het volgende:
Fallon heb ik ook al eerder gehoord, maar dat gewoon op zijn Nl uitgesproken
Het klinkt niet zo hard als Saaga maar toch, hier gaan ze gewoon Saaga zeggen.quote:Op maandag 12 september 2022 17:13 schreef B.ertha het volgende:
vrijwel meteen in het begin
misschien is oa niet de goede omschrijving, maar het is ook niet echt 'a' zoals wij dat zeggen
Waar komt dat vandaan danquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook een mooie vanuit het kdv van mijn zoontje: T.oof
ik vraag me af hoe vaak die ouders te horen krijgen "tofu?"quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:52 schreef B.ertha het volgende:
Doet me gelijk denken aan Tante T.oof op TikTok..quote:Op dinsdag 13 september 2022 14:52 schreef B.ertha het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |