Schattig ja. Maar ik zou dan als tiener of in het werkveld er L.ieke van maken ofzo. Iets te schattig on serieus genomen te worden als volwassene.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:46 schreef Mahra het volgende:
Op het kdv van mijn dochter is er een L.ieveke. Dat vind ik zo een schattige naam.
Ja, begrijp ik.. dat is ook de reden waarom wij niet voor L.illy zijn gegaan. Leuk voor nu, maar als ze wat ouder is dan is de naam iets te schattig.quote:Op dinsdag 13 september 2022 18:01 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Schattig ja. Maar ik zou dan als tiener of in het werkveld er L.ieke van maken ofzo. Iets te schattig on serieus genomen te worden als volwassene.
Ik heb een achterneefje met die naamquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:38 schreef Mrmime het volgende:
Jongen hier in de buurt geboren, B.asten. Nooit eerder gehoord, wel mooie naam vind ik.
Daar mist imo een n aan het eind.quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:46 schreef Mahra het volgende:
Op het kdv van mijn dochter is er een L.ieveke. Dat vind ik zo een schattige naam.
Klinkt Joods, doet denken aan mazzel tovquote:Op dinsdag 13 september 2022 14:52 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ook een mooie vanuit het kdv van mijn zoontje: T.oof
Da's (met n) ook een jongensnaam.quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lieveke klinkt voor mij Vlaams. Daar zegt men ook lieveke tegen een schattig en lief iemand. Lieve vind ik dan mooier.
Lieveken of Lieven?quote:Op dinsdag 13 september 2022 21:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Da's (met n) ook een jongensnaam.
Lieven.quote:
Wordt hij niet door al zijn vrienden Batsen genoemd? Dat zou bij mijn vrienden iig wel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een achterneefje met die naam
Die is inmiddels wel volwassen overigens.
vind ik mooi, en een toffe bekende belg heet ook zoquote:
Ja, voor nu heel schattig maar niet meer als ze wat ouder is. Vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar mist imo een n aan het eind.
Een volwassen Lieveken kennende vind ik het ook niet zo'n schattige naam. Dat gaat er snel vanaf als ze gewoon toffe wijven zijn.
Joodse namen zijn ook heel mooi.quote:Op dinsdag 13 september 2022 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt Joods, doet denken aan mazzel tov
Ik bedoel dat ik het niet meer schattig vind, maar gewoon een naam als alle andere. Niet meer 'kinds' dan iets als Baukje of Maaike.quote:Op woensdag 14 september 2022 13:39 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ja, voor nu heel schattig maar niet meer als ze wat ouder is. Vind ik ook.
zo'n naam die je hele leven moet blijven spellenquote:Op donderdag 15 september 2022 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zojuist gespot: F.liene.
Zeer apart ook weer.
Ik dacht eerst dat het Feline was en dat de letters per abuis door elkaar waren gegooid ofzo. Maar ik zag in de reacties dat dat meisje dus echt zo heet.quote:Op donderdag 15 september 2022 20:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo'n naam die je hele leven moet blijven spellen![]()
gewoon een luie versie van feline als je t mij vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |