In Engeland werden de sterren gedropt in de Australische outback.Kijkers konden beslissen wat voor behandeling een celeb moest ondergaan, Tara Palmer-Tomkinson had een angst voor bugs en daar werd dus een uitdaging van gemaakt.
This is what you voted for. Tara smiles as she waits for her jungle shower.Tara put up with the shower of bugs and won extra food for all eight celebrities - even though she side-stepped most of the creepy-crawlies and the TV cameras had a problem getting a shot of Tara in contact with an insect.
Ja ik ga daar aan meedoen. Het lijkt me hartstikke leuk. Ben wel een beetje lief voor mij he!
Lieve groetjes,
Christine.
quote:Lijkt mij wel geinig.
Op donderdag 6 februari 2003 19:31 schreef hallo_mensen het volgende:
wat is dat nou
quote:RTL Boulevard.
Op donderdag 6 februari 2003 19:32 schreef ChristinevdHorst het volgende:
Hallo lieve mensen,Ja ik ga daar aan meedoen. Het lijkt me hartstikke leuk. Ben wel een beetje lief voor mij he!
Lieve groetjes,
Christine.
Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
quote:Die B-sterren vind ik ook tegenvallen.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh leuk! Expeditie Robinson met bekende mensen!
Ik kan niet wachten!Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
quote:Nou ja, als we ze hard kunnen aanpakken
Op donderdag 6 februari 2003 19:43 schreef schatje het volgende:
Die B-sterren vind ik ook tegenvallen.
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 19:45 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oh, de naam (Bobo's in het bos) vind ik ook erg fout.
"Ik ben een bekende Nederlander, haal me hier in godsnaam weg" is weer te lang.
Ik heb trouwens niet goed gehoord waar ze precies gedropt worden.Wel dat ze ook moeten zoeken naar een schat.
Ok, dat was niet echt een HEEL erg preciese locatie maarja.
quote:Staat nog niets over op de site van RTL Boulevard.
Op donderdag 6 februari 2003 23:24 schreef Borin het volgende:
Ergens in de hoek azië/autralië/nieuw zeeland geloof ik.Ok, dat was niet echt een HEEL erg preciese locatie maarja.
quote:Ik weet wel iemand die dit zeker gaat kijken...
Op donderdag 6 februari 2003 19:23 schreef schatje het volgende:
Kandidaten zijn onder meer Tatjana, Joop Braakhekke, Christine van de Horst en Jacques d'Ancona.
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 17:53 schreef troela het volgende:[..]
Ik weet wel iemand die dit zeker gaat kijken...
Waar slaat dat bobo's eigenlijk op?
quote:Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
Op zaterdag 8 februari 2003 18:18 schreef thurminator het volgende:[..]
![]()
Waar slaat dat bobo's eigenlijk op?
"I'm a Celebrity... Get Me Out of Here!" klinkt gewoon lekker.
quote:Klinkt ook logischer vind ik
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
* Thurminator dacht bij die titel aan directeuren van Philips ofzo...
quote:Het is wel een mond vol woorden, dus daarom misschien maar zo simpel mogelijk, dus "bobo's in het bos".
Op zondag 9 februari 2003 11:08 schreef thurminator het volgende:[..]
Klinkt ook logischer vind ik
* Thurminator dacht bij die titel aan directeuren van Philips ofzo...
Of misschien is het een voorlopige werktitel.
(uit de Telegraaf van vandaag)
quote:Kruisje.
Op maandag 14 april 2003 10:47 schreef SmashBro het volgende:
[afbeelding](uit de Telegraaf van vandaag)
(uit de nieuwe Veronicagids)
quote:bron
Zij gaan wel 'the bush' in!
Costa-ster Peggy Jane de Schepper laat te midden van de andere BN'ers voor Bobo's in de Bush met alle plezier een venijnige injectie tegen allerlei enge tropenziektes in haar arm zetten. "Ik kan niet wachten tot we eindelijk de klamme hitte van Maleisisch Borneo gaan voelen."
Tegen de slopende afvalrace in de jungle, die de BN'ers in opdracht van Yorin ondernemen, ziet Peggy dan ook absoluut niet op. "Een sportieve uitdaging ga ik nooit uit de weg en het is nog voor een goed doel ook! Dus waarom zeuren?"
Lieten acteurs Johnny Kraaijkamp jr. en Ferry Somogyi eerder weten toch niet van de partij te zullen zijn tijdens de keiharde reality soap, Inge Ipenburg heeft er net als Peggy ook ontzettend veel zin in. "Eigenlijk is het heel raar dat ik meega", bekent GTST Inge. "Ik ben geen groepsmens. Ik houd enorm van reizen, maar dan wel met mensen die ik zelf uitkies en als iemand het in zijn botte hersens haalt tijdens een vakantie een videocamera uit zijn taste halen, heb ik daar altijd meteen zwaar de ziekte over in. Bovendien ben ik ook nog eens iemand die zijn privéleven enorm probeert af te schermen."
Genieten
Inge verzucht: "Maar dat stemmetje in mij roept maar continu dat ik toch eigenlijk heel erg graag mee wil. Daarom ga ik gewoon genieten en laat ik me deze geweldige kans niet ontnemen. Dat alles gefilmd wordt, verdring ik gewoon. Ik hoop alleen dat ik het conditioneel een beetje ga redden daar. Het afgelopen jaar heb ik namelijk nauwelijks tijd gehad om te sporten. Ik reisde opgevouwen in een busje van theater naar theater. Ach, ik heb nog drie weken de tijd..."Aan de lijst van BN'ers die meedoen aan het reality-programma, waarin de sterren ook nog eens moeilijke opdrachten moeten uitvoeren, is na het afvallen van Johnny Kraaijkamp jr. acteur Sander Jansons toegevoegd. Het aantal bush bush Bobo's is daarmee weer gestegen naar negen.
Wel allemaal B-sterren.
quote:Of in dit geval: B-sterren in het Bos.
Op zaterdag 8 februari 2003 20:05 schreef schatje het volgende:[..]
Ik vind de titel ook niet sterk, bij bobo's denk ik aan voetbal.
Lekker kort maar krachtig.
quote:Ook een enorme topper ja... ligt uit de gratie volgens mij.
Op donderdag 6 februari 2003 19:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh leuk! Expeditie Robinson met bekende mensen!
Ik kan niet wachten!Maar dan moeten ze niet van die tweederangsBN'ers gebruiken. Doe dan Linda de Mol (heeft ze ook wat voor haar blaadje te vertellen), Hennie Huisman, de winnaar/winnares van Idols enzo erin!
Hmmm, misschien hadden ze beter een Dinand van Kanef (brrr) of Robert Jensen kunnen doen. En dat gezellig te zamen met Tom Rhodes, Connie Breukhoven, Jody Bernal (zojuist weer verschenen bij Patty, dus actueel. ) en Jan Peter Balkenende. Om maar even wat te noemen.
Iets meer van deze tijd dus.. Tja, het is geen gemakkelijke klus om echte wereldsterren van formaat te vinden hier.
quote:Ja zo'n paar jaar geleden hadden ze dat hier ook. Kreeg je ongeveer een week BB te zien met "beroemdheden" zoals wederom Christine van der Horst, Emile Ratelzak, Theo van Gogh, Kim Hollander en de rest weet ik even niet meer.
Op vrijdag 18 april 2003 00:19 schreef qwerty_x het volgende:
Hier bestaat al een aardige tijd een soort van Big Brother voor beroemdheden. Is dat ook al over komen waaien van jullie of is dat iets nieuws voor NL ??
quote:Christine die Emile een rugmassage gaf.
Op vrijdag 18 april 2003 00:21 schreef ruby het volgende:[..]
Ja zo'n paar jaar geleden hadden ze dat hier ook. Kreeg je ongeveer een week BB te zien met "beroemdheden" zoals wederom Christine van der Horst, Emile Ratelzak, Theo van Gogh, Kim Hollander en de rest weet ik even niet meer.
quote:Dat was ranzig ja....
Op vrijdag 18 april 2003 01:23 schreef schatje het volgende:
Christine die Emile een rugmassage gaf.
Blijkbaar wil Christine herontdekt worden door weer mee te doen aan dit programma.
quote:Ze is wel flink afgevallen, ook opgevallen??
Op vrijdag 18 april 2003 18:07 schreef ruby het volgende:[..]
Dat was ranzig ja....
Blijkbaar wil Christine herontdekt worden door weer mee te doen aan dit programma.
quote:Worteltjes zoeken.
Op vrijdag 18 april 2003 18:28 schreef wizarddragon het volgende:
Wat heeft Kim Holland nou in de boes boes te zoeken??
quote:Eerder komkommers.
Op vrijdag 18 april 2003 19:03 schreef schatje het volgende:[..]
Worteltjes zoeken.
quote:Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik kijk namelijk nooit naar haar programma. Als ik 'r zie, vind ik 'r meestal op een travestiet lijken. Doet ze nog steeds die nachtsuite ofzo?
Op vrijdag 18 april 2003 18:25 schreef schatje het volgende:
Ze is wel flink afgevallen, ook opgevallen??
quote:Leuk is te lezen wat het dierbaarste is dat ze in hun bagage meenemen. Zo noemt Christine van der Horst Wasa crackers en een pot pindakaas.
Op de ochtend van de 5de mei vertrokken tien stoere Nederlanders naar Maleisisch Borneo. Daar zullen Henk Bres, Horace Cohen, Jimmy Geduld, Christine van der Horst, Inge Ipenburg, Sander Janson, Sabine Koning, Mari Carmen Oudendijk, Danny Rook en Peggy-Jane de Schepper hun grenzen (zonder mobiel!) gaan verkennen.
Bron: Telegraaf
quote:
Slim hè? Helaas kon ik geen stopcontact meenemen voor een föhn. Oh, en mijn nagelstyliste Kiki. Ik mis haar nu al!
Sabine Koning heeft haar discman meegenomen omdat ze niet zonder muziek kan
Het hele artikel lees je hier!
quote:Het leukste programma 'daar' vond ik altijd ' Aqui Agora ' .. bestaat dat nog ?
Op vrijdag 18 april 2003 00:19 schreef qwerty_x het volgende:
Hier bestaat al een aardige tijd een soort van Big Brother voor beroemdheden. Is dat ook al over komen waaien van jullie of is dat iets nieuws voor NL ??
quote:Wie zijn die mensen
Op maandag 5 mei 2003 15:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanochtend zijn ze vertrokken !
Op de ochtend van de 5de mei vertrokken tien stoere Nederlanders naar Maleisisch Borneo. Daar zullen Henk Bres, Horace Cohen, Jimmy Geduld, Christine van der Horst, Inge Ipenburg, Sander Janson, Sabine Koning, Mari Carmen Oudendijk, Danny Rook en Peggy-Jane de Schepper hun grenzen (zonder mobiel!) gaan verkennen.
Christine van der Horst heb ik wel eens op Call-TV gezien (laat maar dus) en Danny Rook presenteerde geloof ik ooit dat programma met de 'Laaf Hut' in Mexico.
Jammer hoor. Het zou een leuk programma kunnen zijn met échte bekende Nederlanders, maar dit lijkt me niks.
Hebben ze soms een voorronde gedaan onder het motto "I want to be a celebrity get me on that TV-show?"
quote:Horace Cohen is o.a. van Flodder, Live opgenomen, Froland en een kutprogramma over reclame.
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef APK het volgende:[..]
Wie zijn die mensen
Christine van der Horst heb ik wel eens op Call-TV gezien (laat maar dus) en Danny Rook presenteerde geloof ik ooit dat programma met de 'Laaf Hut' in Mexico.
Jammer hoor. Het zou een leuk programma kunnen zijn met échte bekende Nederlanders, maar dit lijkt me niks.
Hebben ze soms een voorronde gedaan onder het motto "I want to be a celebrity get me on that TV-show?"
Inge Iepenburg,Sabine Koning en Jimmy geduld zijn oud-GTSTers en Mari Carmen Oudendijk is de hese omroepster van RTL 5.
En die anderen ken ik niet.
Mari Carmen Oudendijk is presentatrice van sportprogramma's.
Peggy-Jane de Schepper speelt in GTST
quote:
In Engels overlevingsprogramma
STERREN vallen PRODUCERS aan!
Het is niet altijd gezellig in de jungle. De negen Engelse sterren in het overlevingsprogramma 'I´m a Celebritiy- Get me out of here' dat lijkt op de volgende maand startende Nederlandse tegenhanger ´Bobo's in the Bush' hebben gisternacht hun producers en technische staf van het programma aangevallen. De sterren stormden over een brug, die uit het Australische woud richting beschaving leidt. Toen ze aan de andere kant werden opgevangen door medewerkers van het programma ontstond een handgemeen.
De sterren waren woedend over het karige maal dat zij de avond tevoren voorgeschoteld hadden gekregen. De Engelse tvpresentator en zanger Toyah Wilcox: "We pikken het niet langer. We hebben negen van de tien punten gehaald, die we nodig hadden om een normaal diner te verdienen. En wat brachten ze ons. Negen mini-worstjes, negen bloemkoolroosjes, zevenentwintig kaakjes, twee champignons, vier kiwi's en een handvol noten, zonder notenkraker. We stoppen ermee."
Sinaasappels
De programmamakers hadden de grootste moeite om het bonte gezelschap van Britse tv- en sportbekendheden weer tot kalmte te manen. Uiteindelijk kregen de sterren een andere avondmaaltijd aangeboden van duizend calorieën, zoals van tevoren was afgesproken. Dit keer bestond het maal uit vlees, groenten, aardappelen en sinaasappels.
Voetballer John Fashanu had die dag als opdracht het overwinnen van zijn angst voor insecten en andere junglegriezels. Hij had zijn gezicht in een glazen bak vol vliegen gestoken, zijn wenkbrauwen laten omwoelen door wormen, zijn gelaat in een ruimte met stekende insecten laten zakken, zich laten overlopen met spinnen en hij had zijn hoofd in een bak vol krioelende palingen gedompeld. Toen hij door een van de palingen werd gebeten, had hij zijn gezicht, evenwel zonder een etensfiche tussen de tanden te hebben gepakt, ijlings teruggetrokken. Daarmee verloor hij één punt en werd het sterrengezelschap 'veroordeeld' tot de worstjes en de bloemkoolroosjes.
De uitdaging om aan de Nederlandse 'Bobo's in de bush' mee te doen is onder anderen aangenomen door de (ex) soapies Inge Ipenburg, Jimmy Geduld, Sabine Koning en Peggy-Jane de Schepper. Wij wensen hen veel plezier in de jungle van Borneo.
En hoewel het niet de meest bekende Nederlanders zijn vind ik het toch een leuke groep vooral Danny Rook Peggy-Jane de Schepper en Inge Ipenburg
quote:Met Horace Cohen hebben jij en ik wel een een flesje glaasje witte wijn gedronken!
Op maandag 5 mei 2003 22:16 schreef APK het volgende:[..]
Wie zijn die mensen
quote:Meen je dat nou?
Op dinsdag 6 mei 2003 15:54 schreef fashionably_late het volgende:
Met Horace Cohen hebben jij en ik wel een een flesje glaasje witte wijn gedronken!
Waaro dan
quote:Het is ook maar een heel klein mannetje hoor..
Op dinsdag 6 mei 2003 19:46 schreef APK het volgende:[..]
Meen je dat nou?
Ik word écht oud, heb volgens mij nog nooit van die man gehoord.
quote:Ruimte.... vriend van de barman
Waaro dan![]()
quote:Krijg nou wat!
Op dinsdag 6 mei 2003 23:33 schreef fashionably_late het volgende:
Ruimte.... vriend van de barman
Ik wist helemaal niet dat 'ie beroemd was.
quote:En mijn arme ouders zaten gezellig bij deze B-sterren in het vliegtuig! Wat een fantastisch begin van je vakantie...
Op maandag 5 mei 2003 15:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanochtend zijn ze vertrokken !
quote:Huur dan snel Rent a friend De leukste Nederlandse film sinds tijden!!!!
Op woensdag 7 mei 2003 00:25 schreef APK het volgende:[..]
Krijg nou wat!
Ik wist helemaal niet dat 'ie beroemd was.
quote:Hij was half dood gegaan bij een tocht van wel 12 kilometer!
Op dinsdag 13 mei 2003 11:06 schreef schatje het volgende:![]()
Eentje heeft er al afgehaakt vanwege het klimaat daar, Henk Bres, die dikke van het Lager Huis, meldde RTL Boulevard gisteren.
quote:
Hagenaar Henk Bres eerste afvaller bobo's in the bush
Ik ben een slapjanus!
In de reclame voor het Yorin-programma 'Bobo's in de bush' is hij momenteel elke avond te zien. Haagse bluf in de bush. Henk Bres (50) zwaait in de spot vervaarlijk met een klewang. Maar het avontuur van de gezellige Haagse levensgenieter duurde maar drie dagen. Slechts in de eerste aflevering zal hij figureren. Want Henk heeft opgegeven. Uitgeblust zit hij nu op de bank. 117 kilo verdrietig...
Hagenaar Henk, commentator in tv-programma Het Lagerhuis en Haagse braller op verschillende radiostations, heeft de opgave onderschat. Het was niet van hotel naar hotel en af en toe in een boom klimmen. Het was echt afzien. Ik ben mezelf fysiek keihard tegengekomen. Ik wil nu zo snel mogelijk van die buik en die tietjes af. Daar ga ik alles aan doen.
Na een week thuis uitrusten is hij eraan toe om over zijn avontuur te vertellen. Henk is vol bewondering over de BN'ers die in Borneo zijn achtergebleven. De opnames duren nog tot eind van de maand. Als Henk er alleen al aan denkt: Ik had me voorgenomen me niet te wassen of te verschonen. Maar na een dag vond ik dat al een slecht idee. Moet je nagaan hoe het nu met de anderen is. Zij hebben nog steeds geen douche of een stuk zeep gezien.
Zijn handen voor zijn ogen. Ik voelde me werkelijk afschuwelijk. Jimmy Geduld heeft mijn rugzak gedragen. Inge Iepenburg duwde me over het junglepad. En toen ze na de eerste dag en nacht jungle's ochtends tegen mij zeiden dat we die dag weer acht kilometer moesten lopen, heb ik opgegeven. Een helikopter heeft me uit de groene hel opgehaald, als een soort Vietnamsoldaat. En hier zit ik dan weer. Ik ben er niet uitgekomen als een jonge, sterke god zoals ik had gehoopt. Maar als een slappe Wimpie. Wat een teleurstelling.
Zijn grote liefde Corry legt haar hand op zijn schoot: Maak je niet dik. Je hebt wel een oude droom van je werkelijkheid gemaakt. In een helikopter een lange tocht boven de jungle maken. Dat wilde je toch al jaren? Nou dan. Wat kan jou het schelen dat het gebeurde omdat je niet meer verder kon in een tv-programma.Jimmy Geduld droeg mijn tas, Inge Iepenburg duwde me vooruit!
Henk is er allemaal nog niet zo zeker van. Hij was als'tvschnabbelaar' zoals hij zichzelf omschrijft een van de laatste bekende Nederlanders die aan het bobo-team werd toegevoegd en voelt zich een mislukkeling.
Ik zit nu de hele dag aan ze te denken. Wie zal er het eerst uit de jungle van Borneo worden weggestemd? Als ik er nog was geweest, was ik dat vast geweest. Peggy Jane de Schepper, die zich ondanks de ontberingen gewoon nog optutte met lipgloss, maakte van haar hart geen moordkuil. Na onze eerste uitputtende dag zei ze al dat ik het niet zou halen. En ik denk dat ze gelijk had.
Als slechtste moet je weg, omdat je dan het eindresultaat van de groep slecht beïnvloedt. Poeh, tegen dat stemmen heb ik wel opgezien. In het oerwoud, waar het kleinste insect nog de omvang heeft van een aardbei met pootjes, worden alle mensen je vrienden. Ik ben vooral Jimmy en Inge dankbaar. Zij hebben me fysiek geholpen en me zelfs letterlijk verder geduwd en getrokken toen we kletsnat door de moesson nog twaalf kilometer verderop moesten.Peggy Jane de Schepper ging zich gewoon optutten
Denkt na: Ik zelf heb geroepen dat ik Danny Rook als eerste zou wegstemmen, omdat ik het geen lekker idee vond met geknepen billen onder de klamboe te moeten liggen. Hij is tenslotte homo. Maar dat was een grapje, alle bobo's in het team zijn vrienden geworden. Zoals Sabine Koning, die met tranen in de ogen zat toen ik wegging. Volgens mij heeft zij nog de meeste kans om te winnen. Zij is super cool. Toen we na een reis in hobbelende busjes en in oncomfortabele longboots in het eerste logeerhuis op een dun bamboe matje werden gelegd om te slapen, bleef zij relaxed. Ze kon ermee omgaan dat een bizar stamhoofd van 102 jaar onze polsen insmeerde met bloed van versgeslachte kippen en ze kon er ook mee omgaan dat er vleermuizen door het huis vlogen. En dat we werden gewaarschuwd niet met een ononderbroken straal te urineren omdat er anders parasieten naar binnen kunnen klimmen. Henk huivert: Brrrrrrrrrr.
Vervolgt: Maar zonder gekheid. Sabine zegt niet veel, maar zij is een echt sterke vrouw. Zij zeurde niet over bloedzuigers, ze stapte welgemoed verder. Ze is geen slapjanus die opgehaald wilde worden, terug naar moeders pappot, zoals ik. Wat ik van de jungle heb gezien? De zompige grond en de schoenen van Jimmy, want ik heb het traject met gebogen hoofd afgelegd.
Henk pakt Corry's hand en slaakt een diep zucht: Ik ben al 28 jaar getrouwd met Corry, de liefste serveerster van Nederland, maar toen ik op Schiphol stond was ik gewoon weer verliefd op haar. God wat was ik blij om thuis te zijn. Om haar te zien en ons lieve hondje.
De Hagenees, die coach was van de sterkste mannen van Nederland, aan free fight en aan kickboksen heeft gedaan, zag de jungleuitdaging als een test. Ik ben dit jaar vijftig geworden en ik keek weer eens in de spiegel. Ik dacht toen:'dit lijf heeft training nodig. Ik moet afvallen en ik moet weer gaan hardlopen. Toen het aanbod kwam voor'Bobo's in de bush' vond ik het precies de uitdaging die ik nodig had. Maar het viel vies tegen. Hoewel de dokter mij helemaal had doorgemeten en mijn longen en hart had goedgekeurd, is mijn lijf er belabberder aan toe dan ik dacht. Foutje, bedankt.
Meer foto's:
quote:Dat van die tussenpersoon geloof ik niet zo, heb het idee dat Jimmy bar weinig inkomsten had, en dat de klus "Bobo's in het bos" een geschenk uit de hemel was.En hij daardoor op tijd zijn openstaande rekening kon betalen.
Rimboe-held Jimmy Geduld bijna zonder huis...
Jimmy Geduld, de ijzersterke ex-soapie die in Borneo opviel door zijn heldendaden in het nieuwe Yorin-programma Bobo's in de Bush, was bij thuiskomst bijna zijn huis kwijt. Bij het doornemen van de post vond de 39-jarige Jimmy een brief waarin werd aangekondigd dat zijn woning openbaar zou worden verkocht. Ik heb een financieel tussenpersoon, die mijn hypotheekzaken zou afwikkelen. Hij heeft me lelijk laten zitten. De hypotheek was gewoon niet betaald en terwijl ik door de jungle banjerde liet hij de zaken maar op zijn beloop. De bank kondigde openbare verkoping aan. Ik kon nog net op tijd ingrijpen. Heb snel alles betaald en zit nu weer rustig in mijn stoel.
Jimmy is net als de andere bobo-kandidaten net teruggekeerd uit de bush, waar de afgelopen weken de opnames van het overlevingsprogrammazijngedaan. Of hij met zijn uitstekende conditie het strijdtoneel winnend heeft kunnen verlaten, mag hij nog niet vertellen. Ik kan wel zeggen dat het conditioneel heel zwaar was. En dat ik inderdaad andere kandidaten zoals de Hagenaar Henk Bres heb kunnen steunen. Behalve lichamelijk ook psychisch. De laatste kilometers van zijn eerste en laatste dag hield hij mijn riem vast en trok ik hem voort. En ik vertelde leugentjes om bestwil. 'Kom op,' riep ik dan, 'Het is nog maar één kilometer,' terwijl ik dan wel had uitgerekend dat het nog een stuk verder was.
Jimmy moet met zijn slordige financiële tussenpersoon overigens ook nog een paar andere zaken regelen. Uit het kadaster blijkt dat er sinds oktober 2000 tot vier keer toe beslagen op zijn huis zijn gelegd. De laatste keer afgelopen april voor een bedrag van 695 euro. Een niet betaalde parkeerboete?
Ik ben erg benieuwd naar dit programma volgens mij wordt het behoorlijk sensationeel!!
* ruby slaat alvast chips en cola in.
quote:Weet jij, of iemand anders, wie die Tara P-T is of waar ze bekend van is? Ik zag haar van de week 's avonds laat in het kader van BBC3 on One in een spelshow waarin 'celebrities' inzetten op absurde weddenschappen. Een hele spannende dame die of onvoorstelbaar dom is of bij de opnames stijf van de coke stond. Geweldige televisie, kramp van het lachen. Uit vier identieke foto's met als enige verschil de titels met de uitkeringspercentage koos zij voor nummer 3 omdat die zo leuk lachte
Op donderdag 6 februari 2003 19:23 schreef schatje het volgende:
Tara Palmer-Tomkinson had een angst voor bugs en daar werd dus een uitdaging van gemaakt.This is what you voted for. Tara smiles as she waits for her jungle shower.Tara put up with the shower of bugs and won extra food for all eight celebrities - even though she side-stepped most of the creepy-crawlies and the TV cameras had a problem getting a shot of Tara in contact with an insect.
En nu on-topic: Het engelstalig gedeelte van wat ik gequoot heb doet me ergste vrezen. De kijkers gaan bepalen welke vernederingen de deelnemers moeten doorstaan? Mogen 'we' onder het mom van interactiviteit, die de nodige sms-inkomsten zal genereren, bepalen wie er volgende week aan de beurt is? Is het gegeven van totaal onvoorbereide en anders gewende/verwende BN'ers in de jungle niet interressant genoeg?
Genoeg vragen, je begrijpt, ik ga zeker kijken. En posten
Een vriendin van haar, Daniella Westbrook en ook ex verslaafde verblijft momenteel in de jungle voor de tweede serie van het progamma.
quote:
Ex-EastEnder tells of overdose
Former EastEnders star Daniella Westbrook took an overdose because she "despised" herself.
Westbrook gained tabloid notoriety when a newspaper picture showed the septum of her nose had disintegrated after spending a reported £250,000 on drugs.
She told the Radio Times she has been rehabilitated for more than a year and described the drug as "a killer".
The 28-year-old actress said: "I had so many rock bottoms. I tried to overdose a few times with paracetamol and Night Nurse.
"It was a feeble cry for help because I despised myself.
"I'd look in the mirror and pretend 'I'm not that bad. Nothing a little make-up can't hide'.
"But the fact is, I was like a dead person walking."
Her five-year-old son Kai knew something was wrong because she would often shake after snorting cocaine.
Nose operation
"I looked after him well, but I shook when I took cocaine. Now he says, 'Mum it's great you don't shake any more'.
"He wants my nose done, and I've promised him it will be."
Despite claims that she was clean she appeared to be under the influence when she was a guest on Channel 4's The Priory last year.
"I said I was clean, but it was obvious I wasn't," she said.
"I looked about 50, and my voice was shaky.
"I should never have been allowed on. They wanted to laugh at me, rip me apart.
"I despise that sort of thing, but it did me the world of good because watching it I realised I'm so ill.
"When it came to the crunch I thought, hang on, I don't want to die."
Soon after that TV appearance she checked into a clinic in Arizona which finally helped her to wake up to the dangers of the drug.
"It's a killer," said Westbrook, who says in the Radio Times interview that she actually left EastEnders to give her more time to use drugs.
"I want to stay clean - and I will. I look back and think 'you mug'. I had everything for the taking and messed up."
quote:Tnx Schatje. Of ze nog steeds 'clean' is, dat waag ik te betwijfelen gezien haar gedrag in voornoemde show. Erg gelachen om haar, beautyful freak.
Op vrijdag 23 mei 2003 12:35 schreef schatje het volgende:
Tara, een ex-cocaïne/drank verslaafde, afgekickt in een dure kliniek in Arizona, en een voormalig society-columniste van Sunday Times Magazine.Haar vader is ook een van prins Charles beste vrienden, en ze werd een geliefd media-object nadat zij de toekomstige koning voor de camera's tijdens een skivakantie jolig op de wang had gekust.
Ze werd gehaat en verguisd door het Britse publiek vanwege haar jetset leventje.Na haar optreden in "I'm A Celebrity, Get Me Out Of Here" keerde het tijd en Tara werd geliefd.Nu is zij bezig met het opzetten van een zangcarrière.
quote:Dat betwijfel ik ook hoor, in de Engelse NOW las ik trouwens ook dat Tara contactlensvloeistof of zoiets gebruikte als tequila shots.
Op vrijdag 23 mei 2003 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Tnx Schatje. Of ze nog steeds 'clean' is, dat waag ik te betwijfelen gezien haar gedrag in voornoemde show. Erg gelachen om haar, beautyful freak.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 17:12 schreef schatje het volgende:[..]
Dat betwijfel ik ook hoor, in de Engelse NOW las ik trouwens ook dat Tara contactlensvloeistof of zoiets gebruikte als tequila shots.
quote:Interessant genoeg wat mij betreft, anders wordt het voor je het weet een soort sadomasochistisch versie van sterrenslag in de bush.
Op vrijdag 23 mei 2003 19:53 schreef schatje het volgende:
gewoon gedropt zijn en dus van a naar b moeten.
quote:Uit de Telegraaf van vandaag.
BOBO'S IN BUSH VOORAL PSYCHOLOGISCH ZWAARSabine Koning: "Ik heb soap collega gekwetst"
door Wilma Nanninga
Lichamelijk kon Sabine Koning het allemaal prima aan: de ontberingen in de groene hel van Borneo. Weinig eten, weinig slapen, veel lichamelijke inspanning en af en toe een modderige beek als badkuip. Sabine houdt van avontuurlijk reizen en dit was niet haar eerste jungle. Maar psychologisch was het erg zwaar: "Ik heb een soapcollega gekwetst", zegt ze aan de vooravond van de eerste Yorin-uitzending van Bobo's in de bush. "Dat had ik niet zo bedoeld, maar het is wel gebeurd. En dat vind ik heel rot."
Heerlijk ontspannen, in sportieve broek en dito topje, de blote voeten onder zich getrokken zit de 29-jarige actrice erbij. "Als ze me nu zouden vragen nog een keer te gaan, zou ik onmiddellijk 'ja' zeggen. Het natuurschoon is daar overweldigend en het is menselijk gezien ook een hele goede opdracht voor ons geweest. We zijn allemaal een paar kilo kwijt. Sommigen van ons kunnen geen rijst meer zien en we hebben allemaal onze grenzen verlegd."
Openhartig: "Ik op psychologisch gebied. Ik ben niet zo'n teamspeler en dan zeker in het begin te moeten optrekken met een grote groep van zo'n tien mensen was voor mij niet simpel. Ik kan dan niet met iedereen communiceren, trek me een beetje terug in mezelf. Ook bij de opdrachten. Dan zie je dat iedereen zich erop gooit en zich verdringt om de oplossing aan te dragen, ik wacht dan even af. Pas later tijdens de reis leerden we met elkaar overleggen en van elkaars kunde gebruikmaken. Toen zat ik beter in mijn vel. Enfin, dat zal je wel op de tv zien. Bobo's in de bush was voor mij in elk geval de ultieme kans de mens Sabine te laten zien in plaats van mijn soapkarakter Anita, die de GTST-kijkers al elf jaar kennen."
Hoe Sabine is geëindigd, blijft geheim. Maar de actrice, die door de afgehaakte Hagenaar Henk Bres werd aangeduid als potentiële winnaar, heeft het in elk geval een heel eind gebracht. Er waren hoogte- en dieptepunten. Hoogtepunt? "De natuur en de kameraadschap met Sander Foppele en Peggy Jane de Schepper. En mijn junglelaarzen. Zelfs als ik er met natte sokken inging, kreeg ik nog geen blaren." Dieptepunten? "De bloedzuigers, alhoewel die het vooral op Danny Rook hadden gemunt. En het feit dat je veertien dagen lang geen schone droge kleren had. Als je je dan een keer had gewassen, schoot je 's ochtends zo weer in je natte, stinkende kloffie. Niks droogt namelijk in het oerwoud."
Een dieptepunt vond Sabine het feit dat je 14 dagen geen schone, droge kleren aan kon doen. Als we ons hadden gewassen moest je je natte, stinkende kloffie weer aan. Niets droogt in het oerwoud."
Heeft Sabine soapcollega Inge Iepenburg pijn gedaan?Het naarst was echter de eerste stemronde: "Ik ben toen keihard en ondiplomatiek geweest. Ik had me geërgerd aan een soapcollega, omdat die zo over iedereen aan het moederen was. Ik vond dat irritant en bemoeizuchtig. Dat heb ik uitgesproken. Mijn angst dat ik die collega, die vervolgens inderdaad moest vertrekken, gekwetst heb kwam uit. De verder reizende groep kwam haar een dag later tegen in een klein vliegtuig op weg naar een volgende junglebestemming. Zij heeft niets meer tegen mij gezegd..."
Soapcollega Inge Iepenburg? Sabine zwijgt veelbetekenend: "Ik nodig binnenkort iedereen uit bij mij thuis voor een reünie. Ik hoop dat dan alles weer goed komt."
quote:Top, wou ik ook posten
Op woensdag 28 mei 2003 11:51 schreef SmashBro het volgende:[..]
Uit de Telegraaf van vandaag.
Maar maandag begint het dus, al wat voorstukjes gezien, ziet er best wel heftig uit.
quote:(bron: MediaWatchers)
Aanklacht voor EndemolDe Engelse productiemaatschappij Granada overweegt actie te ondernemen tegen tv-producent Endemol, zo meldt Veronica Magazine. Granada beweert dat Endemols 'Bobo's in the bush' te veel lijkt op haar programma 'I'm a celebrity, get me out of here'. Ook hierin worden sterren het oerwoud ingestuurd. Volgens Endemol is het gebaseerd op haar eigen programma 'Jungledropping'. Saillant detail: in Yorins persbericht wordt 'Bobo's' als "de Nederlandse versie van 'I'm a celebrity'" gebracht.
Niet zo slim.
quote:Inge Ipenburg is of was Martine Hafkamp in GTST en Sabine Koning is....in GTST, sjit, ik kan even niet op haar naam komen. In ieder geval geen wereldsterren van formaat.
Op woensdag 28 mei 2003 13:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt vast leuk! Jammer dat ik geen idee heb wie Inge Ipenburg en Sabine Koning zijn maar dat mag de pret niet drukken. "Soap-actrices", das genoeg informatie, toch?
Christine van der Horst is toch van een behoorlijk formaat!!!!
quote:Thanx...ik kon er niet meer opkomen. Ik kijk GTST al jaaaaren niet meer.
Op woensdag 28 mei 2003 22:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sabine Koning was Anita.
quote:Je weet best wat ik bedoel.
Op woensdag 28 mei 2003 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:
geen wereldsterren van formaat???Christine van der Horst is toch van een behoorlijk formaat!!!!
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Het feit dat Christine van der Horst uberhaupt is teruggekomen is al erg genoeg lijkt me.
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 22:19 schreef Markie-Mark het volgende:
Het feit dat Christine van der Horst uberhaupt is teruggekomen is al erg genoeg lijkt me.
quote:Struikroverij?
Op woensdag 28 mei 2003 20:13 schreef schatje het volgende:[..]
(bron: MediaWatchers)
Niet zo slim.
Ze hield het maar negen dagen vol, zie gezichten van Ant & Dec bij het zien van allerlei vieze insecten op het lichaam van Daniella.Helaas niet zo goed te zien.
Ik zit me trouwens af te vragen of we hier ook een Nederlandse versie gaan zien van het Zweedse Camp Molloy. SBS heeft al eerder Robinson gekocht van het Zweedse TV4 en ik vermoed dat ze ook wel wat gaan doen met Camp Molloy. In CM moeten deelnemers tegen elkaar strijden in een jungle-achtige omgeving in Australië. Dit doen ze door allerlei activiteiten: lopen, fietsen, zwemmen, raften, bergbeklimmen, abseilen etc. Hieruit komt uiteindelijk 1 mannelijke en 1 vrouwelijke winnaar die het snelste alle activiteiten heeft volbracht.
Ik heb de Zweedse versie via de schotel gevolgd en dat was erg entertaining!
Ik zie trouwens net dat ze het in Noorwegen ook gaan uitzenden op TV3. Zie deze site voor wat foto's en info: http://campmolloy.tv3.no/
[Dit bericht is gewijzigd door succubus op 02-06-2003 16:19]
quote:Dat zie ik ja
Op zondag 1 juni 2003 19:22 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Helaas niet zo goed te zien.
en wat is die Jimmie Geduld nu al een eikel...
leader is trouwens
quote:nu... elke werkdag 19:00 Yorin
Op maandag 2 juni 2003 19:21 schreef Stranger het volgende:
Oh fuck.. wanneer wordt het allemaal uitgezonden dan?
Wat krijgt de winnaar?? Een normaal programma ofzo?
hoop echt dat een flinke bloedzuiger haar vagina inzwemt en haar helemaal leegzuigt en er alleen een zak roze/witte huid van haar overblijft
Horace Cohen mijn idool doet het natuurlijk weer goed
enne... die Jimmy Geduld... jaja zelf is hij makelaar maar er is de laatste jaren al 4 maal beslag gelegt op zijn woning nou dan koop ik nog liever een gebruikte Mercedes in een woonwagenkamp want van Jimmy zou ik nog geen hondenhok kopen
Tot zover mijn beschouwing.
quote:Danny was grappig ja, dat overdreven zingen
Op maandag 2 juni 2003 19:24 schreef Cybart het volgende:Danny & Horace
![]()
![]()
Ik was het alweer vergeten en schakelde pas in toen The Simpsons was afgelopen .
Voor de rest is het een leuke groep en vooral Inge Ipenburg, Danny Rook en Marie Carmen Oudendijk vind ik erg leuk.
Wel jammer dat dat voorstellen een hele aflevering duurde dat had vast wel korter gekund, maar ja ik ben erg benieuwd wat er allemaal gaat komen, morgen iig weer kijken
quote:Ik pak je heus nog wel terug klein jongentje
Op maandag 2 juni 2003 16:17 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat zie ik ja
.
Maar ontopic: De intro's van de bobo's duurde te lang, een hele uitzending zowat .
De "wat komen gaat" filmpjes zagen er wel interessant uit, wel de moeite waard dus om verder te kijken .
quote:BAZZA, hoe verzin je het?!?
Op maandag 2 juni 2003 19:49 schreef BAZZA het volgende:
Wat is die Christine v/d Horst "blabla prive strand blabla cocosnoten blabla" een enorme zeug zeg![]()
hoop echt dat een flinke bloedzuiger haar vagina inzwemt en haar helemaal leegzuigt en er alleen een zak roze/witte huid van haar overblijft
quote:Jimmy is idd een eikel, altijd al geweest.
Op maandag 2 juni 2003 20:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Die Jimmy Geduld
quote:Misschien dat er nog herhaling komt ofzo.
Op maandag 2 juni 2003 21:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb maar een stukje gezien (totdatMari Carmen
werd voorgesteld), maar ik vind het nu al leuk
.
quote:Ik heb een zieke geest, tenminste dat zeggen mijn vrienden wel vaker... maar dat waarderen ze ook wel weer hoor
Op maandag 2 juni 2003 21:41 schreef schatje het volgende:
BAZZA, hoe verzin je het?!?
quote:mijne Danny & Horace (de beelden die ik dan van hun twee samen heb gezien
Op dinsdag 3 juni 2003 12:10 schreef MissParker het volgende:
Oh shit, ik heb eerste afl al gemist
Maar maar maar mn favo zijn: Christine( She is sooo funnnnny!!) en en en Inge en Peggy =)
en mijn kanshebber om winaar te worden: Sander Janson
quote:Die is toch iets te glijerig denk ik.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:13 schreef Cybart het volgende:
en mijn kanshebber om winaar te worden: Sander Janson
quote:das toch goed daar
Op dinsdag 3 juni 2003 12:16 schreef SmashBro het volgende:[..]
Die is toch iets te glijerig denk ik.
Sander is best cool eigenlijk
alleen valt ie stiekem een beetje in het rijtje Jeroen vd Boom
en dat verdienen onze campinglifevrienden (corine en sander) niet
Jungle Diva in wording?
Waar rook is.....
Bikkel op de straat, maar in de jungle....
Zolang ie maar geen geiriteerd tandvlees krijgt!
lang leve de Zwemles! (en mathias)
mijn geduld raakt iig op ...
Wassenaar goes jungle?
Babe in de Bush Bush!
Ditmaal zonder Camper
ach ik ben toch werkeloos en heb niks te doen
Waarom doet Corinne eigenlijk niet mee? Dat had nog leuker geweest!
Mari Carmen vind ik leuk.
quote:Ik vind dat ze ondanks dat er eerst kritiek was dat er geen coryfeeën als Hennie Huisman enzo meedoen toch een leuke en diverse groep bij elkaar gesprokkeld hebben!
Op dinsdag 3 juni 2003 13:12 schreef Cybart het volgende:
<knip>
quote:Haar ken ik nog van haar eerste tv-baantje bij OOG-TV (Omroep Organisatie Groningen) en zal dus waarschijnlijk niet uit Wassenaar komen
Wassenaar goes jungle?
[afbeelding]
Ben je nu al een bobo als je 1 of ander campingprogramma aan elkaar praat.
Dat kan toch niet waar zijn, het zal best een prima gozer wezen maar noem het programma dan geen bobo's in the bush.
Het programma zelf lijkt me in ieder geval leuk, gisteren viel het me niets tegen, ben zelf ook in Borneo geweest en kan me alles weer voor de geest halen, de hitte, de beestjes, de regenbui etc etc.
Ik kijk vanavond in ieder geval weer..
Zou zelf dik een jaar in de bush kunnen zitten met zo'n instelling
quote:
Op dinsdag 3 juni 2003 13:13 schreef SmashBro het volgende:Waarom doet Corinne eigenlijk niet mee? Dat had nog leuker geweest!
quote:Dan ga ik toch voor Sabine.Kind gaat trouwens ook lesgeven op de Filipijnen, vrijwilligerswerk.Dat was in RTL Boulevard een tijdje terug.
Op dinsdag 3 juni 2003 12:20 schreef SmashBro het volgende:
Hij is ook best leuk, maar gewoon erg glad. Ik denk dat ze dan toch een iets oprechter iemand kiezen als winnaar, zoals Inge of Sabine.
quote:Wat is er met zijn voeten
de bobo's op een rijtje....
...
[afbeelding]
...
quote:Als ik toch moet kiezen (er doen 2 Ami's mee
Op dinsdag 3 juni 2003 16:12 schreef schatje het volgende:Dan ga ik toch voor Sabine.Kind gaat trouwens ook lesgeven op de Filipijnen, vrijwilligerswerk.Dat was in RTL Boulevard een tijdje terug.
Een ding staat voor mij vast:
Jimmy en die roze zeug moeten verliezen
is het al duidelijk inmiddels hoeveel ze hiervoor krijgen qua betaling of doen ze het meer voor de "carriere"?
quote:Nergens voor denk ik, bij de Engelse versie is dat dus anders.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:50 schreef DooZjUh het volgende:
huh? als al die mensen alweer terug zijn, voor wat moeten wij dan straks gaan stemmen???:?
er valt steeds een bobo af, omdat ze zelf steeds moeten stemmen
(het expeditie robinson principe)
quote:Ze gaan zelf stemmen, het schijnt dat de onderlinge sfeer niet erg "gezallig" zal worden en ze mekaar wel bijna kunnen vermoorden dus wij kunnen ons nog gaan vermaken
Op dinsdag 3 juni 2003 16:50 schreef DooZjUh het volgende:
huh? als al die mensen alweer terug zijn, voor wat moeten wij dan straks gaan stemmen???:?
Willem stemde zijn maatje Ruud ook bijna uit het BB huis en zoiets kan ook hier misschien gebeuren
quote:Kunnen we weer een Sony camera winnen.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:59 schreef Cybart het volgende:
wij gaan denk ik alleen de eindwinnaar telefonisch bepalen (of dat doen ze met zijn allen)er valt steeds een bobo af, omdat ze zelf steeds moeten stemmen
(het expeditie robinson principe)
quote:haha, of een breedbeeld tv natuurlijk
Op dinsdag 3 juni 2003 17:00 schreef schatje het volgende:[..]
Kunnen we weer een Sony camera winnen.
hoe lang gaat BITB eigenlijk duren?
quote:Maandje ofzo denk ik.
Op dinsdag 3 juni 2003 17:02 schreef Cybart het volgende:[..]
haha, of een breedbeeld tv natuurlijk
allemaal gesponserd door papa brandsteder...hoe lang gaat BITB eigenlijk duren?
quote:Die heeft ie al heel lang niet meer kunnen zien. Logisch dus dat ie z'n maat niet meer weet.
Op dinsdag 3 juni 2003 16:30 schreef sooty het volgende:[..]
Wat is er met zijn voeten
quote:Heb ik gisteren niet gezien in de voorstukjes.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:33 schreef Cybart het volgende:
zou die kip eigenlijk niet vandaag al komen
quote:Die is ook heel erg en dat zuigt op den duur.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:43 schreef Stranger het volgende:
En die commentator is nog irritanter dan jimmy geduld.
quote:die hebben ze volgensmij uit de efteling ofzo
Op dinsdag 3 juni 2003 19:44 schreef schatje het volgende:[..]
Die is ook heel erg en dat zuigt op den duur.
quote:Inderdaad, die stem is echt vervelend.
Op dinsdag 3 juni 2003 19:43 schreef Stranger het volgende:
En die commentator is nog irritanter dan jimmy geduld.
die opmerking van danny tegen christine over die saus
En ik wil christine alvast de nolleke-trofee presenteren.
quote:Dan wordt Jimmy vast en zeker de "Derek" (maar dan hoop ik dan zonder dat ie wint, was bij Derek ook, alleen won hij helaas, gelukkig niet de publieksprijs trouwens)
Op dinsdag 3 juni 2003 19:49 schreef Stranger het volgende:
Danny en Horace waren wel weer komisch
die opmerking van danny tegen christine over die sausEn ik wil christine alvast de nolleke-trofee presenteren.
en Horace en Danny de Lydia & Deborah
quote:Ik dacht meer aan Melvin, daar irriteerde ik me ook mateloos aan, en had dezelfde instelling (terug naar de natuur.. blablabla)
Op dinsdag 3 juni 2003 19:52 schreef Cybart het volgende:[..]
Dan wordt Jimmy vast en zeker de "Derek" (maar dan hoop ik dan zonder dat ie wint)
Als Jimmy maar niet het surinaamse volkslied gaat zingen.
quote:Scherp
Op dinsdag 3 juni 2003 19:54 schreef Stranger het volgende:[..]
Ik dacht meer aan Melvin, daar irriteerde ik me ook mateloos aan, en had dezelfde instelling (terug naar de natuur.. blablabla)
Als Jimmy maar niet het surinaamse volkslied gaat zingen.
quote:Voicemail Melvin?
Op dinsdag 3 juni 2003 19:54 schreef Cybart het volgende:
Melvin (daar kan ik nog steeds de immitatie van)![]()
Hopelijk zie ik morgen weer het voorwoord van alle deelnemers plus hun paspoort etc.
Danny staat in een mini-dorpje en zegt tegen Horace; " hoe zou het hier zijn met de gay-community"
Christine van der Horst: Call Tv muts
Jimmy Geduld: uitgerangeerde soapster die we allang vergeten waren
Sabine Koning: het is dat ze net uit GTST is anders idem
Peggy Jane de Schepper: wederomn een ex-soepie zonder werk
Danny Rook: ultieme b-programma-presentator
Henk Bres: ja... dat hoef ik toch niet uit te leggen he?
quote:Goh, dat wisten wij nog niet, beetje mosterd na de maaltijd
Op woensdag 4 juni 2003 17:38 schreef MikeyMo het volgende:
Dat zijn toch geen bobo's dat zijn allemaal B-Bn'rs... diegene die op mogen komen draven als de echte bn'ers er geen zin hebben...
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 04-06-2003 18:45]
quote:lekker toch
Op woensdag 4 juni 2003 18:32 schreef schatje het volgende:[..]
Goh, dat wisten wij nog niet, beetje moster na de maaltijd
![]()
.
quote:Blijf maar gewoon weg uit dit topic.
Op woensdag 4 juni 2003 18:44 schreef MikeyMo het volgende:[..]
lekker toch
quote:dat zou jij wel willen he
Op woensdag 4 juni 2003 18:50 schreef schatje het volgende:[..]
Blijf maar gewoon weg uit dit topic.
quote:Vandaag was het nog iets te doen, maar morgen lijkt me nogal saai.. Ben benieuwd.. geef het toch tenminste twee weken de kans.
Op woensdag 4 juni 2003 19:37 schreef BAZZA het volgende:
Eigenlijk is het toch niet zo leuk als ik verwacht had dat het zou worden
quote:Het valt mij ook een beetje tegen, er moet meer vaart in komen.
Op woensdag 4 juni 2003 19:37 schreef BAZZA het volgende:
Eigenlijk is het toch niet zo leuk als ik verwacht had dat het zou worden
Maar goed, misschien dat het morgen beter wordt .
Sabine: "wie wil van mijn vruchtje proefen"
Horace die er van overtuigd was dat de hond de keuken was uitgevlucht.
Tijdens de ceremonie moest ik erg lachen om Henk Bres, hoe hij daar zat, in de kleermakerszit, een giga naakte dikke buik rustend op zijn knieen en een kale kop,.....een megapuike immitatie van Boeddha himself.
quote:Dan zit je op de helft
Op woensdag 4 juni 2003 19:39 schreef Stranger het volgende:geef het toch tenminste twee weken de kans.
Sabine lacht erg aanstekelijk. Zij moet maar winnen.
quote:Dat doet ze toch ook?
Op woensdag 4 juni 2003 20:51 schreef SmashBro het volgende:
Sabine lacht erg aanstekelijk. Zij moet maar winnen.
Henk Bres valt af
/spoiler
dat stond al paginagroot in de Telegraaf voordat ik ziek was...
quote:Het lijkt mij anders niet zo leuk om in het donker in het oerwoud in een rivier van de bewoonde wereld af te drijven
Op woensdag 4 juni 2003 20:51 schreef SmashBro het volgende:
Inge is best wel een doos. Had ik niet verwacht, ze lijkt zo lekker pittig.
quote:ach er is een cameraploeg omheen hoor, dus je hoeft niet bang te zijn dat de bobo's wat overkomt....
Op woensdag 4 juni 2003 21:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Het lijkt mij anders niet zo leuk om in het donker in het oerwoud in een rivier van de bewoonde wereld af te drijven
quote:ik heb een dubieus verleden omtrent spoilers, vraag Sunny maar
Op woensdag 4 juni 2003 20:59 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou Mikeymo dat verraadt je toch niet, dat wist echt nog niemand man
quote:Ow dat ben ik ook niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat iemand die daar wegdrijft kwaad is op diegene die dat niet in de gaten hadden.
Op woensdag 4 juni 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:ach er is een cameraploeg omheen hoor, dus je hoeft niet bang te zijn dat de bobo's wat overkomt....
quote:Je bent mijn spoilerkloon
Op woensdag 4 juni 2003 21:07 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik heb een dubieus verleden omtrent spoilers, vraag Sunny maar
Ik merk trouwens dat ze een genoeg materiaal hebben voor 1 maand uitzending, ze beginnen met 10 minuten terugblik van de vorige dag.
quote:Heb je dat gelezen, of ik een kloon van jou ben, ik post namelijk hetzelfde maar dan leuker
Op woensdag 4 juni 2003 21:18 schreef SunChaser het volgende:[..]
Je bent mijn spoilerkloon
Ik merk trouwens dat ze een genoeg materiaal hebben voor 1 maand uitzending, ze beginnen met 10 minuten terugblik van de vorige dag.
quote:Ja, was hilarisch, die aandachtskloon van jou.
Op woensdag 4 juni 2003 21:28 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Heb je dat gelezen, of ik een kloon van jou ben, ik post namelijk hetzelfde maar dan leuker
quote:ja, maar die griet was dus GEEN kloon van mij... ik heb die hele topics destijds nooit gezien tot gisteren pas...
Op woensdag 4 juni 2003 21:29 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, was hilarisch, die aandachtskloon van jou.
quote:De pot verwijt de ketel markie, ik kan me een zekere GTSTmeet topic herinneren
Op woensdag 4 juni 2003 21:30 schreef Markie-Mark het volgende:
en nu weer verder over bobo's in de bush heren
heb je al in de Bush aan de bobo van Dennis gezeten btw
quote:Beste MikeyMo dat topic was al gedoemd te mislukken, daar had mijn bijdrage niks mee te maken
Op woensdag 4 juni 2003 21:34 schreef MikeyMo het volgende:[..]
De pot verwijt de ketel markie, ik kan me een zekere GTSTmeet topic herinneren
heb je al in de Bush aan de bobo van Dennis gezeten btw
![]()
![]()
En op die tweede opmerking van je ga ik maar niet eens in
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 21:35 schreef SmashBaby het volgende:
Hou 's op met dat offtopic gewauwel, kutklonen..
quote:Nou valt mijn GTST meet droom in duigen
Op woensdag 4 juni 2003 21:36 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Beste MikeyMo dat topic was al gedoemd te mislukken, daar had mijn bijdrage niks mee te maken
En op die tweede opmerking van je ga ik maar niet eens in
heel verstandig dat je daar niet op ingaat, die rare opmerkingen van mij ook altijd...
quote:dat stond zeker ook in de Telegraaf?
Op woensdag 4 juni 2003 22:46 schreef SunChaser het volgende:
Sabine Koning wint.
quote:Nee, in interviews met de bobo's
Op woensdag 4 juni 2003 22:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
dat stond zeker ook in de Telegraaf?
Die Jimmie Geduld lijkt me echt een betweterige eikel.
quote:Ik heb het niet van Sabine zelf, ik zeg dat ik het opmaak uit berichten uit de media zelf. Of mag je hier niet speculeren?
Op woensdag 4 juni 2003 22:52 schreef Stranger het volgende:
SC je verpest het wel een beetje he?
quote:Open maar een speculatietopic
Op woensdag 4 juni 2003 22:53 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik heb het niet van Sabine zelf, ik zeg dat ik het opmaak uit berichten uit de media zelf. Of mag je hier niet speculeren?
quote:Eens, en ze is wel basic.
Op woensdag 4 juni 2003 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Er mag idd wel een beetje vaart in, gaat een beetje langzaam allemaal, die kip werd vandaag pas geslacht.. En Danny Rook mag wel winnen, of Christine vd Horst, ik vind t net een soort Kelly
quote:Ik verheug me er ook al op dat ze gebroken rijst moet gaan klaarmaken
Op woensdag 4 juni 2003 22:45 schreef shiNinG_staR het volgende:of Christine vd Horst, ik vind t net een soort Kelly
Met make-up herkende ik er nog wel een paar
quote:Christine vind je zeker een lekker ding??
Op donderdag 5 juni 2003 17:51 schreef PC eend het volgende:
Wat zijn de meeste lelijk zonder make-up zegMet make-up herkende ik er nog wel een paar
![]()
quote:Ik heb geen zijn, trek het niet.
Op donderdag 5 juni 2003 18:59 schreef BAZZA het volgende:
En... kijken maar
quote:Je mist niks, ze hebben niet geslapen en dat zeggen ze 40 maal en dat is dan ook de gehele inhoud van deze aflevering lijkt het wel
Op donderdag 5 juni 2003 19:01 schreef schatje het volgende:Ik heb geen zijn, trek het niet.
Dom programma, het had zoveel beter kunnen zijn... ze slapen zelfs op matrassen WTF
ik dacht dat ze zouden moeten afzien
Saai dus
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 18:23 schreef schatje het volgende:[..]
Christine vind je zeker een lekker ding??
quote:Och ik volgde BB altijd, daar schreeuwen ze al moord en brand als er een geit in de tuin staat
Op donderdag 5 juni 2003 19:21 schreef BAZZA het volgende:[..]
Je mist niks, ze hebben niet geslapen en dat zeggen ze 40 maal en dat is dan ook de gehele inhoud van deze aflevering lijkt het wel
![]()
Dom programma, het had zoveel beter kunnen zijn... ze slapen zelfs op matrassen
WTF
ik dacht dat ze zouden moeten afzien
![]()
Saai dus
Ik blijf nog ff kijken.
quote:Is dat de man die praat alsof-ie een kleuterklasje voorleest ?
Op donderdag 5 juni 2003 19:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Huib Broos, zoek een andere baan. Of een andere stem.
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 05-06-2003 19:43]
quote:Dat is die voice-ove
Op donderdag 5 juni 2003 19:41 schreef sooty het volgende:
Is dat de man die praat alsof-ie een kleuterklasje toespreekt ?
"Wat?!?!, is er geen kussen?, dan stijgt het bloed naar m'n hoofd als ik ga slapen."
Muts
quote:Bellen
Op donderdag 5 juni 2003 19:44 schreef schatje het volgende:[..]
Wat erg, en nu??
quote:Geen vaart in het programma??
Op donderdag 5 juni 2003 21:45 schreef Cybart het volgende:
er zit geen vaart in het programma, alles is zoooooooo sloom
en waarom laten ze stukjes voor de reclame break zien die pas in de volgende uitzending aan bod komen?
quote:Precies, en dat in combinatie met de voice over
Op donderdag 5 juni 2003 21:45 schreef Cybart het volgende:
er zit geen vaart in het programma, alles is zoooooooo sloom
Jammer dat ze het zo verpesten.
quote:Er is in 4 afleveringen 1 dag voorbijgegaan, henk bres gaat na 9 dagen weg, dus je kan over 6 weken inhaken ofzo.
Op vrijdag 6 juni 2003 04:17 schreef Coos het volgende:[..]
Geen vaart in het programma??
Dus ik kan nog "inhaken"?
Ik wil Henk Bres zien afgaan!!!
quote:Vooralsnog denk ik er ook zo over maar ik wacht nog even af, als het komende maandag nog steeds zo tergend zuigt, haak ook ik af. Vooral die 'achteraf-gesprekjes' die er lukraak tussen gemonteerd worden storen me erg.
Op vrijdag 6 juni 2003 07:45 schreef schatje het volgende:[..]
Precies, en dat in combinatie met de voice over
.
Jammer dat ze het zo verpesten.
Gister wel een momentje: Jimmy lag in de motorboot met zijn kale knar tegen de vette blote bierpens van Henk Bres aan. Lekker glibberen met zweet en zonnebrandolie
quote:Gatverdamme, zie het al helemaal voor me
Op vrijdag 6 juni 2003 11:03 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Gister wel eenmomentje: Jimmy lag in de motorboot met zijn kale knar tegen de vette blote bierpens van Henk Bres aan. Lekker glibberen met zweet en zonnebrandolie
De Engelse versie is veel leuker, maar ja, die stoppen er ook meer geld in.Daar speelt het ook in Australië.
Endemol heeft een flut product afgeleverd.
quote:En veel drinkuhhhh anders dreugggggg je euhttttttttt
Op vrijdag 6 juni 2003 19:51 schreef APK het volgende:
Dagje wandelen.
quote:Ach meissie je hebt de hele boswandeling gemist dus.......Zwetende Henk.........Die "kapot" was...Kreeg af en toe een zetje van iemand die achter hem liep...Iedereen riep dat ze tempo moesten maken, maar ze vonden het blijkbaar toch wel belangrijk om voor de camera wat te vertellen...Hier en daar de angstige beelden van bloedzuigers die ze net op tijd uit hun sokken wisten te vangen..Heel spannend allemaal..Net op tijd een bloedzuiger gevangen enzooo..Tropenarts erbij.......Tassen vol medicatie voor als er iets gebeurd...Tis zooooooo link daar in dah bushhhhhh...
Op vrijdag 6 juni 2003 19:49 schreef schatje het volgende:
Ik heb alweer niet gekeken.
quote:dat is juist wel leuk, die traagheid, niet dat opgefokte afraffelen van de reis in 3 afleveringen.
Op zaterdag 7 juni 2003 10:29 schreef MissE het volgende:
Ik vind het nog steeds wel leuk, maar het gaat allemaal zo traaaaag. Een hele aflevering voor de wandeltocht, poeh. Gelukkig dat Danny en Horace nog voor wat humor zorgen, dat maakt wel weer wat goed. Samen met Christine zijn dat mijn favorieten. Ik vind Inge een zeikerd, Jimmy een eikel en Sabine heb ik altijd al een beetje irritant gevonden.
...maar dat is slechts mijn genuanceerde mening....
bovendien is het netto maar 15 minuten per dag dat ze uitzenden
Alleen die voorbeschouwing wat je allemaal gaat zien na de reclame dat is echt overbodig, maar dat is een Yorin-kwaaltje ( patty's Posse )
Ben benieuwd wie ze morgen gaan wegstemmen.
Ik zou ze het liefst allemaal willen uitdagen eens een echte maand te suriviven met mij in de het Amazone gebied of anders in Mongolie en alleen met een zakmes,touw,kompas,kaart en een tent.
Dit is geen echte survive l maar gewoon een veredeld dagje Ardennen. met wat regen
tsss...
En als de aflevering voorbij is dan zit je met een kop die krijst... "Wat de neuk was dit voor een stierenschijt?!"
Want je hebt uiteindelijk niet veel boeiends gezien, behalve mensen die dachten dat ze boeiend waren.
zou zweren dat ze 20 jaar ouder was
Gossiemikkie, ik herkende die Christine van der Horst niet eens. Tot dat ik opeens die penetrante stem van haar hoorde toen ze dus aan tafel ging vertellen waarom Henk Bres beter niet mee kon doen.
Danny Rook en Horace Cohen
quote:Kan niet...er is nl niets gebeurd...
Op maandag 9 juni 2003 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
gemist vandaag
Pffffft .... hoe traag kun je een programma maken!!!
quote:Het enige leuke vond ik dat opa voice-over met de enge stem zei: "De nachten in Borneo zijn klam en kort, net als de bobo's."
Op maandag 9 juni 2003 23:10 schreef fashionably_late het volgende:
Kan niet...er is nl niets gebeurd...Pffffft .... hoe traag kun je een programma maken!!!
Pffffrt.
Kinderachtig gedoe.
quote:Edina: " I want my own talking stick!!!
Op maandag 9 juni 2003 23:21 schreef APK het volgende:
Oh, en ik had trouwens die praatstok in de reet van die walgelijke presentator gestoken met z'n 'Je mag alleen maar spreken met deze stok in je hand.'Pffffrt.
Kinderachtig gedoe.
Greetz, Bas
quote:Daar kan je anders goed ziek van worden hoor. Dat is echt klote als je dan wakker wordt en opstaat
Op donderdag 5 juni 2003 20:09 schreef Perzikje het volgende:
Wat is die Cristine een muts zeg."Wat?!?!, is er geen kussen?, dan stijgt het bloed naar m'n hoofd als ik ga slapen."
Muts
quote:Ik neem aan dat je bij het facilitair bedrijf in dienst bent en niet bij Endemol. Bij Endemol lurken ze hier alleen maar en zijn ze er niet blij mee (understated) als je hier over het programma post.
Op dinsdag 10 juni 2003 15:22 schreef basvant22 het volgende:
Hallo daar,
Mijn naam is Bas en ik ben 1 van de makers van Bobo's in the Bush.
Leuk dat er zo over geluld wordt. Over een paar zaken hebben jullie wel gelijk, kan ik ook wel wat mee.
Vanaf deze week komt er wat meer actie in, Henk gaat pleite, en de eerste stemmingen beginnen.
Tja, en die jungle tocht duurde echt fokking lang en was echt heel zwaar, alleen is het blijkbaar toch soms moeilijk om dat over te brengen op TV.
Ik hoor graag jullie opmerkingen over bobo's.Greetz, Bas
Ben benieuwd wat je deed (camera?), misschien dat ik je daarna een beetje uit de tent ga lokken
Greetz
quote:Welkom.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:40 schreef basvant22 het volgende:
Nou, ik werk wel bij Endemol en ik heb de regie gedaan van dit programma.
Wat bedoel je trouwens met lurken?Greetz
Is alles al afgemonteerd eigenlijk?
quote:
Jungle Diva in wording?Waar rook is.....
Zolang ie maar geen geiriteerd tandvlees krijgt!
lang leve de Zwemles! (en mathias)
mijn geduld raakt iig op ...
Wassenaar goes jungle?
Babe in de Bush Bush!
Ditmaal zonder Camper
ach ik ben toch werkeloos en heb niks te doen
[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 10-06-2003 17:55]
quote:Je kunt je post editen.
Op dinsdag 10 juni 2003 17:54 schreef basvant22 het volgende:
lekker verhaal die smilies...
Forum Opties | |
---|---|