Kan en wil er niks over kwijt. Het was wel mijn fout.quote:Op zondag 11 september 2022 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
@:sfancta graag meer duiding over de breuk
Heftig.quote:Op zondag 11 september 2022 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Nee, kan het wel vertellen. Het was nog wel pril, nog niet lang irl contact, denk 5 maanden ofzo. Was vorige week mijn handy vergeten bij haar... Ingelogd overal op. Toen zag ze allerlei pm's naar andere vrouwen op fok met pikante foto's van mezelf gestuurd. Ook foto's die ik terug gekregen had, paardrijbroeken en van alles. Ook een planning van een afspraakje.
Was gebanned en blijkbaar kon je toch pm's bekijken.
Heb geprobeerd alles te redden, maar ben op straat getrapt gelijk. Ben dom geweest. Ze wil niks meer met mij te maken hebben, en had geen behoefte meer op fok te zijn waar ik ook was.
Als dit werkelijk zo is, waarom stuur je andere vrouwen ongepaste foto's als je een relatie hebt?quote:Op zondag 11 september 2022 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Nee, kan het wel vertellen. Het was nog wel pril, nog niet lang irl contact, denk 5 maanden ofzo. Was vorige week mijn handy vergeten bij haar... Ingelogd overal op. Toen zag ze allerlei pm's naar andere vrouwen op fok met pikante foto's van mezelf gestuurd. Ook foto's die ik terug gekregen had, paardrijbroeken en van alles. Ook een planning van een afspraakje.
Heb geprobeerd alles te redden, maar ben op straat getrapt gelijk. Ben dom geweest. Ze wil niks meer met mij te maken hebben, en had geen behoefte meer op fok te zijn waar ik ook was.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 11 september 2022 11:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Als dit werkelijk zo is, waarom stuur je andere vrouw ongepaste foto's als je een relatie hebt?
Nee. Ik dacht dat Naardegallemiezen een kloon van Sfancta was, en Sfancta een kloon van een gebande die hier jaren geleden een aantal jaren actief was.quote:
Dit word een gevalletje voor meester Frank Visser.quote:
Doei en de groeten aan Werkman.quote:Op zondag 11 september 2022 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
Hallo beste fokkers, ze is ons ontgaan.
Sfancta had de beste bedoelingen maar enkel zijn kunstjes in bed zijn niet genoeg gebleken.
Neem hier afscheid van haar, het icoon, de aandachtsmadame.
U zou dit ook kunnen zien als sollicitatieprocedure mbt een zoektocht naar een nieuwe daddy.
Of toch als een zoektocht naar de ware liefde
Who knows
Vertel uw herinneringen
Eerder 🧃quote:Op zondag 11 september 2022 12:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dit word een gevalletje voor meester Frank Visser.
Jij bent net zo goed in het herkennen van kloons als @Modusquote:Op zondag 11 september 2022 12:16 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Eerder 🧃
Is @:naarmensje de nieuwe liefde van sfancta?? (Lees nieuwe kloon)
Sensatie
quote:Op zondag 11 september 2022 12:22 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Jij bent net zo goed in het herkennen van kloons als @:modus
Hou het toch gewoon bij appeltaarten bakken en het toilet schoonmaken
Er is geen donatie gedaan.quote:Op zondag 11 september 2022 13:09 schreef Scorpie het volgende:
Is dit weer zo’n @:mikeytt actie waarbij het hele verhaal verzonnen blijkt te zijn?
Wat ben je ook een fucking mongool.quote:Op zondag 11 september 2022 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Tuinhek in die monsterklauw.quote:Op zondag 11 september 2022 13:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat ben je ook een fucking mongool.
Allang opgelost.quote:
quote:Op zondag 11 september 2022 12:22 schreef NaarMensje het volgende:
[..]
Jij bent net zo goed in het herkennen van kloons als @:modus
Hou het toch gewoon bij appeltaarten bakken en het toilet schoonmaken
Stay tuned!quote:Op zondag 11 september 2022 12:16 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Eerder 🧃
Is @:naarmensje de nieuwe liefde van sfancta?? (Lees nieuwe kloon)
Sensatie
FOK! giveth and FOK! taketh away.quote:Op zondag 11 september 2022 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Hoe weet jij dat nou?quote:
@naardegallemiezen Gallemeid wat lees ik nou. Jammer dat je weg bent. Sterkte met de studie en zet hem op!quote:Op zondag 11 september 2022 09:47 schreef scrupuleus het volgende:
Hallo beste fokkers, ze is ons ontgaan.
Sfancta had de beste bedoelingen maar enkel zijn kunstjes in bed zijn niet genoeg gebleken.
Neem hier afscheid van haar, het icoon, de aandachtsmadame.
U zou dit ook kunnen zien als sollicitatieprocedure mbt een zoektocht naar een nieuwe daddy.
Of toch als een zoektocht naar de ware liefde
Who knows
Vertel uw herinneringen
In het keldertjequote:Op vrijdag 16 september 2022 08:26 schreef herverwijderd het volgende:
Waar is dinges eigenlijk, die altijd gifjes van tieten postte?
@Nine.quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:26 schreef herverwijderd het volgende:
Waar is dinges eigenlijk, die altijd gifjes van tieten postte?
Twee users? Wie?quote:Op vrijdag 16 september 2022 08:26 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vond dat een irritante act eerlijk gezegd, tussen die twee users.
Maar toch, het ga je goed enzo.
@Dries4Everquote:Op vrijdag 16 september 2022 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Altijd leuk van die verzonnen FOK! soaps met kloontjesHulde!
Kan iemand mij trouwens wijzen op dat hele verhaal van Mikeytt?? ik zie meerdere mensen daar over praten maar heb dat gemist helaas. Is daar een topic van?
Gecheckt en niet aanwezig. Het keldertje is zo dood als een pier.quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:23 schreef herverwijderd het volgende:
Jongens, wie heeft er wel toegang tot het keldertje en gaat even checken of @:nine daar inderdaad is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |