Een Chelodina sp., gok ik.quote:
Mogguhhquote:Op zondag 11 september 2022 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een Chelodina sp., gok ik.
En goedemorgen ☕️
Ik dacht aan soepquote:Op zondag 11 september 2022 09:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Een Chelodina sp., gok ik.
En goedemorgen ☕️
Straks komen ze nog ramen tekort.quote:Op zondag 11 september 2022 10:31 schreef marcb1974 het volgende:
er gaan een hoop mensen uit ramen vallen in Rusland de komende tijd
https://www.hln.be/buiten(...)ar-burgers~a7c4a8e2/
Misschien heel hoge ramen nemen dan? Dan kan je stapelen onderaanquote:Op zondag 11 september 2022 10:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Straks komen ze nog ramen tekort.
Op welke zender?quote:
Dan ga ik meequote:
Ah, amsterdam is vroeg begonnenquote:
Ik was fout .. ze moeten nog beginnenquote:Op zondag 11 september 2022 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, amsterdam is vroeg begonnen
enEva
Ik kom eraan.quote:Op zondag 11 september 2022 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een uurtje in een sportschool.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-een-heel-goede-dagquote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
Die Max kan nu toch de titel niet meer ontgaan zo ongeveer ?
quote:Op zondag 11 september 2022 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-een-heel-goede-dag
Dat wat MissLaif zegtquote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
Dan moet het ongeluk echt meedogenloos toeslaan.quote:Op zondag 11 september 2022 17:02 schreef pullup het volgende:
5 overwinningen op rij inmiddelsquote:Op zondag 11 september 2022 17:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan moet het ongeluk echt meedogenloos toeslaan.
Die had ie ook wel overleefdquote:Op zondag 11 september 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Laatste rondjes waren jammer, maar goed
Ja, ik moet het doen met samenvattingen enzo. Geen ViaPlay hier. Daarna was ik ook niet thuis vanmiddag.quote:Op zondag 11 september 2022 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat een held![]()
Laatste rondjes waren jammer, maar goed
Dat denk ik ook wel ja.quote:
Ik heb geen voetbal abo meer.quote:Op zondag 11 september 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet het doen met samenvattingen enzo. Geen ViaPlay hier. Daarna was ik ook niet thuis vanmiddag.
Ik alleen voor thuiswedstrijdenquote:Op zondag 11 september 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja.
[..]
Ik heb geen voetbal abo meer.
Lol.quote:Op zondag 11 september 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen voor thuiswedstrijden![]()
Ik kreeg wel berichten (met foto) op Sociale Media dat ESPN op mij had ingezoomd toen het nog 0-0 stond
Leuke filmcyclus dat Guardian of the Galaxy. Al vind ik die wasbeer toffer dan Grootquote:
Dat is juist toppiequote:Op zondag 11 september 2022 18:18 schreef aloa het volgende:
Cambuur verloren van Groningen. Dat is dan weer jammer.
Ik heb PSV ook niet gezien want geen ESPN meer... maar was weer oog door de naald met een pingel in de laatste minuutquote:Op zondag 11 september 2022 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik moet het doen met samenvattingen enzo. Geen ViaPlay hier. Daarna was ik ook niet thuis vanmiddag.
Heb het pas 9 keer gehoord nuquote:
Alleen kijk ik nu de nieuwe Thorquote:Op zondag 11 september 2022 18:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Leuke filmcyclus dat Guardian of the Galaxy. Al vind ik die wasbeer toffer dan Groot
De gemeente zal wel extra betaald hebben aan de knvb om die pingel te krijgen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb PSV ook niet gezien want geen ESPN meer... maar was weer oog door de naald met een pingel in de laatste minuut
Mag dat zomaar ?quote:Op zondag 11 september 2022 18:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik alleen voor thuiswedstrijden![]()
Ik kreeg wel berichten (met foto) op Sociale Media dat ESPN op mij had ingezoomd toen het nog 0-0 stond
quote:Op zondag 11 september 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb PSV ook niet gezien want geen ESPN meer... maar was weer oog door de naald met een pingel in de laatste minuut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |