Leuk dat je er was en fijne nachtquote:Op zondag 11 september 2022 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien, tot volgende week
Leuk dat je er was, tot volgende week!quote:Op zondag 11 september 2022 00:01 schreef koffieleuk het volgende:
Ik hou het voor gezien, tot volgende week
Ik denk dat alles in het rechterrijtje zou stranden. Hoe leuk sommige nummers ook zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 00:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jawel, maar dit zou op het songfestival ook in het rechterrijtje stranden
In 1986 hadden we met een echt goed nummer gewoon kunnen winnen hoor.quote:Op zondag 11 september 2022 00:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat alles in het rechterrijtje zou stranden. Hoe leuk sommige nummers ook zijn.
Die heeft ook alleen Queen Elizabeth meegemaaktquote:Op zondag 11 september 2022 00:10 schreef BillDauterive het volgende:
Op het ESF forum zou alleen Summer52 als klein kindje het eerste songfestival kunnen zien
Zou ook een prima winnaar zijn geweest, jaquote:Op zondag 11 september 2022 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Deze had van mij wel mogen winnen, beter dan Alles Heeft Een Ritme.
Alleen gedraaid of ook meegezongen ?quote:Op zondag 11 september 2022 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga niet liegen. Dit nummer heb ik met een collega een paar keer op kantoor gedraaid. Gewoon omdat we daar zin in hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |