abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205927974
Met in het verleden mensen als Harbers, Opstelten, Dekker, Blok, Broekers-Knol, Hennis-Plasschaert en nog een lijstje met een ontelbaar aantal namen, doet deze man het zo slecht nog niet.

Er zit progressie in dit land. Erg gaaf.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_205928166
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:17 schreef Wirelessmouse het volgende:
Jetten, dat deze man zijn huidige functie heeft weten te bemachtigen zonder kennis van zaken is wel knap van hem, dat moet ik toegeven.
Dat geldt voor meer ministers. Heeft er op minister Kuipers na überhaupt iemand een achtergrond m.b.t. het ministerie waar hij/zij verantwoordelijk voor is?

De meeste ministers zitten er gewoon zonder kennis van (de juiste) zaken.
pi_205928542
Dankzij Jetten zijn beleid, in lijn met de Europese eisen, zit onze gasopslag binnen een aantal dagen op 80%, of er al over (zie berichten hieronder). Hij gaat ook voor 90%. Zeker niet incompetent, maar eerder bekwaam. :)

https://www.bloomberg.com(...)ource=uverify%20wall

https://www.rijksoverheid(...)vuld-eu-doel-behaald
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_205928723
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:53 schreef laforest het volgende:
Dankzij Jetten zijn beleid, in lijn met de Europese eisen, zit onze gasopslag binnen een aantal dagen op 80%, of er al over (zie berichten hieronder). Hij gaat ook voor 90%. Zeker niet incompetent, maar eerder bekwaam. :)

https://www.bloomberg.com(...)ource=uverify%20wall

https://www.rijksoverheid(...)vuld-eu-doel-behaald
Nederlandse gasopslagen voor 80 procent gevuld, EU-doel behaald

Ja, superleuk, EU-doel behaald door zoals een EU-schoothondje betaamt nog even de voorraden te vullen met duur geimporteerd LNG, maar is natuurlijk geen oplossing voor de middenkorte termijn.

quote:
Dat de vuldoelen nu zijn behaald betekent nog niet dat Europa zich in veilig vaarwater begeeft. Als Rusland de gastoevoer volledig stopzet, leidt dat alsnog tot problemen.

Hebben we nu genoeg gas om de winter door te komen?

De gasvoorraden zijn nu dus al voor 80 procent gevuld en gaan misschien wel richting de 100 procent. Maar dat is waarschijnlijk niet genoeg om de winter door te komen.

In het verleden gebruikten we in de koudere helft van het jaar (oktober-maart) gemiddeld 26 miljard kubieke meter. In de gasopslagen past zo'n 16 miljard kuub. Niet genoeg om 'zelfvoorzienend' te zijn dus. En het gas in de opslagen is ook niet per se alleen voor Nederland. Het kan ook verkocht worden aan het buitenland, want er is een vrije Europese gasmarkt.

Gasvoorraad nu op 80 procent, wat zegt dat voor de winter? NOS 7-9-2022

quote:
Dus als Rusland de gaskraan helemaal dichtdraait, er geen gas meer komt uit bijvoorbeeld Noorwegen en schepen met vloeibaar gemaakt gas niet meer deze kant op komen, dan heeft Nederland alsnog een probleem. Maar de kans daarop is klein.
En dit allemaal dankzij Jetten _O_ :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205928759
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 00:07 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nederlandse gasopslagen voor 80 procent gevuld, EU-doel behaald

Ja, superleuk, EU-doel behaald door zoals een EU-schoothondje betaamt nog even de voorraden te vullen met duur geimporteerd LNG, maar is natuurlijk geen oplossing voor de middenkorte termijn.
[..]

Gasvoorraad nu op 80 procent, wat zegt dat voor de winter? NOS 7-9-2022

[..]
En dit allemaal dankzij Jetten _O_ :')
Ja, de hele situatie is de schuld van Jetten. :Z
pi_205928781
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 00:09 schreef laforest het volgende:

[..]
Ja, de hele situatie is de schuld van Jetten. :Z
Welke situatie? Het is toch allemaal in bekwame handen? Komt goed!

Edit: Snel ff duur gas inkopen, je handen voor je ogen doen en wel een keer horen wanneer t Kerst wordt , getuigt nou niet echt van kunde hoor. Lekker makkelijk, toch niet jouw geld.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205929754
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 23:33 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Dat geldt voor meer ministers. Heeft er op minister Kuipers na überhaupt iemand een achtergrond m.b.t. het ministerie waar hij/zij verantwoordelijk voor is?

De meeste ministers zitten er gewoon zonder kennis van (de juiste) zaken.
Wanneer heb je volgens jou een achtergrond mbt een ministerie? Als je iets gestudeerd hebt dat er bij aansluit, als je buiten de politiek ook op dat terrein heb gewerkt of een ander criterium?

Maar goed, zo uit het hoofd even een aantal namen met overduidelijke ervaring/kennis op hun gebied: Conny Helder, Ernst Kuipers, Robbert Dijkgraaf, Marnix van Rij, Hans Vijlbrief, Karien van Gennip.
pi_205929832
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:07 schreef laforest het volgende:
Ik vind dat gezien de crisis waarin we ons bevinden hij het goed doet. :)
Hahahahahahahahahahaha....

Nee..

:')
pi_205929853
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 07:47 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Hahahahahahahahahahaha....

Nee..

https://youtube.com/shorts/uxNyV3gvkSk?feature=share

^O^ Heldere uitleg
pi_205929870
quote:
Oh, deze uitleg maakt hem nu ineens de messias als het gaat om oplossing van de klimaat en energiecrisis?

Helder....
pi_205929878
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 07:59 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Oh, deze uitleg maakt hem nu ineens de messias als het gaat om oplossing van de klimaat en energiecrisis?

Helder....
Nee, maar hij is er wel actief mee begaan i.p.v. naast Rutte gaan zitten nietsdoen en mogen meeluisteren naar opportunistische ad hominems van Geert en Caroline. :)
pi_205929907
quote:
Deels onwaar en voor de rest gebakken lucht.

Maar fijn voor je dat jij nu helemaal gerustgesteld bent.
pi_205929913
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:02 schreef laforest het volgende:

[..]
Nee, maar hij is er wel actief mee begaan i.p.v. naast Rutte gaan zitten nietsdoen en mogen meeluisteren naar opportunistische ad hominems van Geert en Caroline. :)
Ja, hij heeft echt de langetermijn oplossing voor de crisis hoor....

Deze incompetente debiel kan niks.Bléren over vliegtaks maar zelf de hele wereld rondvliegen. Dat youtube filmpje van eerder over kernenergie slaat echt alles.
Maar dat maakt geen fuck uit voor hem. Hij zit straks bij een multinational zijn zakken te vullen.
pi_205929923
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Deels onwaar en voor de rest gebakken lucht.

Maar fijn voor je dat jij nu helemaal gerustgesteld bent.
Wat is niet waar? Wat is gebakken lucht dan? Wees specifieke, of zijn het holle kreten?
pi_205929941
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Deze incompetente debiel kan niks.Bléren over vliegtaks maar zelf de hele wereld rondvliegen. Dat youtube filmpje van eerder over kernenergie slaat echt alles.
Maar dat maakt geen fuck uit voor hem. Hij zit straks bij een multinational zijn zakken te vullen.
Want hij moet met de trein of een schip naar de VS? :')
pi_205929961
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:12 schreef Toine51 het volgende:

[..]

Oh groot orakel, vertel ons, het plebs, wat o wat is de langetermijn oplossing voor deze crisis. Verlicht ons met uw kennis.
pi_205929965
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:18 schreef laforest het volgende:

[..]
Want hij moet met de trein of een schip naar de VS? :')
Ik heb het over zijn vakanties waar hij van alles over post.
En daarbij, vliegen voor werk naar Parijs? Er gaat ook een trein he?

Hou toch op met ophemelen van deze nitwit. Ook dit D66-lichtgewicht kan niks. Past in het rijtje Ollongren, Kaag, Pechtold, van Huffelen.

Echt, wie zijn die mensen die daar op stemmen?
pi_205929984
Jetten is een absolute onbenul en een clown die door niemand serieus genomen wordt want hij kan zijn incompetentie nauwelijks verbergen.

Jetten is het zoveelste bewijs dat baantjes op dat niveau verdeeld worden op basis van partijloyaliteit, je hoeft echt niks te kunnen.

Het hele land wordt naar de kloten geholpen door dit soort narcistische psychopaten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205929993
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:26 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ik heb het over zijn vakanties waar hij van alles over post.
En daarbij, vliegen voor werk naar Parijs? Er gaat ook een trein he?

Hou toch op met ophemelen van deze nitwit. Ook dit D66-lichtgewicht kan niks. Past in het rijtje Ollongren, Kaag, Pechtold, van Huffelen.

Echt, wie zijn die mensen die daar op stemmen?
Laforest
pi_205929994
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:24 schreef XSbig het volgende:

[..]
Oh groot orakel, vertel ons, het plebs, wat o wat is de langetermijn oplossing voor deze crisis. Verlicht ons met uw kennis.
Kleuter. Ben ik onderdeel van de regering oid?
Ik zie toch geen oplossing terwijl hij daar wél voor is neergezet.
En ik ben onderdeel van het electoraat dus mag ik mijn mening toch geven?

En daarbij. Ik weet wel wat je allemaal met kernenergie kan doen. Dat wist ik op de basisschool al.
pi_205929997
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:33 schreef hunterrnl het volgende:

[..]
Laforest
Laforest speelt al jaren een heel vermoeiende act.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_205930011
Eens met ts.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_205930026
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:33 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Kleuter. Ben ik onderdeel van de regering oid?
Ik zie toch geen oplossing terwijl hij daar wél voor is neergezet.
En ik ben onderdeel van het electoraat dus mag ik mijn mening toch geven?

En daarbij. Ik weet wel wat je allemaal met kernenergie kan doen. Dat wist ik op de basisschool al.
Een minister wordt ondersteund door zijn ambtenarenapparaat waarin werknemers zitten met jarenlange ervaring, als daar niks uit komt is het zaak je zo goed mogelijk voor te bereiden. Als hij vanuit zijn departement door krijgt dat dit de best mogelijke manier is, mag je erop vertrouwen dat dit de beste keuze is.

Je mag zeker je mening geven, maar ik word een beetje moe van dat geschop heel de tijd. Lekker overal tegenaan kankeren maar zelf geen oplossing weten. Makkelijk en populistisch.

Wel fijn dat je de oplossing niet weet, maar wel dat je al vanaf de basisschool dingen weet over kernenergie. Ik hoop dat je kwa werk op een plek zit waar je die kennis tentoon kan stellen en misschien wel een bijdrage kan leveren aan dit probleem. Als je het toch allemaal zo goed weet.
pi_205930055
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:40 schreef XSbig het volgende:

[..]
Een minister wordt ondersteund door zijn ambtenarenapparaat waarin werknemers zitten met jarenlange ervaring, als daar niks uit komt is het zaak je zo goed mogelijk voor te bereiden. Als hij vanuit zijn departement door krijgt dat dit de best mogelijke manier is, mag je erop vertrouwen dat dit de beste keuze is.

Je mag zeker je mening geven, maar ik word een beetje moe van dat geschop heel de tijd. Lekker overal tegenaan kankeren maar zelf geen oplossing weten. Makkelijk en populistisch.

Wel fijn dat je de oplossing niet weet, maar wel dat je al vanaf de basisschool dingen weet over kernenergie. Ik hoop dat je kwa werk op een plek zit waar je die kennis tentoon kan stellen en misschien wel een bijdrage kan leveren aan dit probleem. Als je het toch allemaal zo goed weet.
Na crisis na crisis die door onze eogen overheid gecreëerd wordt met hun beleid moeten we bij een zichtbaar incompetente minister er maar op vertrouwen dat dit de beste keuze is.

Als al die ambtenaren zo goed zijn dat een incompetente minister niet uit maakt waarom hebben we dan een wooncrisis, een vluchgelingencrisis, een ergiecrisis, een toeslagenschdaal, een spaartaks schandaal, problemen in Groningen die niet opgelost worden de lijst is eindeloos.

Maar nu moeten we met clown Jetten vertrouwen hebben. Ik heb geen vertrouwen, ik ben hoogst verontrust.
pi_205930088
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2022 08:40 schreef XSbig het volgende:

[..]

Ambtenaren met jarenlange ervaring....

Ervaring met niks oplossen idd.

Daarom zitten we al jaren met diverse crisissen opgescheept waar geen oplossing voor is.

Echt, wat heeft Kabinet Rutte de laatste jaren nou eens écht opgelost?
Ja, de waarde van je geld, die is bijna opgelost...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')