Er staat krijg, niet geefquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:11 schreef epicbeardman het volgende:
Dit probleem heb ik dus op dating apps..
Meiden houden van foute boys in BMWz, zeker als je eigen hypotheek hebt en daarnaast minstens 3x per jaar op vakantie kan gaan!quote:
Das heulemaal nie waar!quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Geen like gegeven, want TS is juist uit op likes
Linksgedragen penissen van 45cm ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Meiden houden van foute boys in BMWz, zeker als je eigen hypotheek hebt en daarnaast minstens 3x per jaar op vakantie kan gaan!
Rechtse praatjes vullen gaatjes.
dAarom uitzetten dat geneuzelquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:45 schreef Cockwhale het volgende:
...krijg je dus iedere keer van die kutmeldingen, word er zo mee overladen dat het niet meer leuk is
@Cockwhale & een like gegeven.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:45 schreef Cockwhale het volgende:
...krijg je dus iedere keer van die kutmeldingen, word er zo mee overladen dat het niet meer leuk is
Like gegevenquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:57 schreef BasEnAad het volgende:
Wat grappig, ik heb op FB van tante Els een like gekregen bij een foto van mijn postzegelverzameling. Komt wel dichtbij zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |