Ja wat is er eigenlijk met die donaties gebeurdquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:45 schreef SnodeSnuiter het volgende:
De donatie gelden zijn voor andere doelen gebruikt
Nooit aangekomen, net zoals die kika donatiequote:Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Selenophilia het volgende:
MikeyTT heeft namens Fok! een bloemetje gestuurd.
Hard gelacgenquote:Op zaterdag 10 september 2022 17:48 schreef Selenophilia het volgende:
MikeyTT heeft namens Fok! een bloemetje gestuurd.
Ha rukker ben jij er ook weer?quote:
Had je me gemist broor?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ha rukker ben jij er ook weer?
Niet echt, iemand zei dat je een ban had en toen had ik de dag van mijn leven.quote:
Ook gekomen daarvan? In die tijd nog wat koophuizen op de kop getikt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet echt, iemand zei dat je een ban had en toen had ik de dag van mijn leven.
Stuk of 15, de markt is wat minder de laatste maanden.quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:33 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ook gekomen daarvan? In die tijd nog wat koophuizen op de kop getikt?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Gefeliciteerd. Maar eigenlijk waren jullie de gieren omdat jullie heel fok niet hebben uitgenodigd.
Recent wel nog goed geneukt?quote:Op zaterdag 10 september 2022 18:38 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]auw, daar ging mijn tere zieltje
Jazeker. De huwelijksnacht goed gebruiktquote:Op zaterdag 10 september 2022 18:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Recent wel nog goed geneukt?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:52 schreef BasEnAad het volgende:
Goed voorbeeld weer van mensen die trouwen die denken dat de hele wereld om hen draait
Maar zeg eens eerlijk, voel je je vandaag meer friet of frikandel?quote:
hahaha wat een tering lelijk wijfquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
Betrapt!
https://www.telegraaf.nl/(...)-getrouwd-in-brussel
In het chronisch ziek topic van LIFquote:Op zondag 11 september 2022 05:38 schreef Socios het volgende:
Hebben jullie elkaar ontmoet tijdens de FOK!stokavonturen of waar/wat op FOK! bracht jullie bij elkaar?
Het Keldertjequote:Op zondag 11 september 2022 05:38 schreef Socios het volgende:
Hebben jullie elkaar ontmoet tijdens de FOK!stokavonturen of waar/wat op FOK! bracht jullie bij elkaar?
Gymsharky Stefanie leek me een goede voor jou, maar ze is helaas weg.quote:Op zondag 11 september 2022 06:44 schreef Twiitch het volgende:
Ik zie een gat in de markt voor het afstervende FOK!
Gewoon sneue lelijke zolderkamerautisten al dan niet gedwongen aan elkaar koppelen
Ik hou van puzzelen. Wie is mijn laatste stukje?
Nuecken inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2022 11:17 schreef kuolema het volgende:
Leuk, maar er staat wel een spelfout in je ondertitel.
Niet drinken op je huwelijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 19:26 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
Jazeker. De huwelijksnacht goed gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |