Een asian versie inderdaadquote:
weet je waar ik op kots?quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:31 schreef corehype het volgende:
iedere keer als ze voorbij komen op social media dan kots ik weer van wat hier op straat rondloopt
wie?quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
weet je waar ik op kots?
op dat hoerenjong wat terug is na het meermaals faken van longkanker en het faken van een donatie aan kika
ik ben ook erngstig ziek. kan je me miss wat centen overmaken??quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
weet je waar ik op kots?
op dat hoerenjong wat terug is na het meermaals faken van longkanker en het faken van een donatie aan kika
Ga je dat nou in ieder topic over hem roepen?quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:53 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
weet je waar ik op kots?
Heerlijk man, vrouwen van 30 die 12 lijkenquote:
niet ieder topic, hij verdient het wel natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2022 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ga je dat nou in ieder topic over hem roepen?
Want dit is ook behoorlijk kinderachtig
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 10 september 2022 20:37 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
niet ieder topic, hij verdient het wel natuurlijk
Ik zit nu in Zuid Korea en heb wel wat westerse mannen/jongen met een klein Koreaanse vrouw/meisje gezien ja 😁quote:Op zondag 11 september 2022 02:56 schreef KingRoland het volgende:
Als je wit bent en je bent 1.80 dan kan je makkelijk aan een aziaat komen
Maakt niet uit hoe je verder eruit ziet. Wit en lang daar vallen alle aziaten op. En je hebt ook een paar die gewoon voor puur witte mannen gaan verder doet het er niet toe of je lang bent of niet. Is ook een pre voor deze groep
Blank bedoel je? Of zijn ze daar necrofiel?quote:Op zondag 11 september 2022 02:56 schreef KingRoland het volgende:
Als je wit bent en je bent 1.80 dan kan je makkelijk aan een aziaat komen
Maakt niet uit hoe je verder eruit ziet. Wit en lang daar vallen alle aziaten op. En je hebt ook een paar die gewoon voor puur witte mannen gaan verder doet het er niet toe of je lang bent of niet. Is ook een pre voor deze groep
Jaquote:Op zondag 11 september 2022 08:31 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Blank bedoel je? Of zijn ze daar necrofiel?
Net als Bollywood films enkel lightskin modellen vrouwen gebruikt om een verkeerd beeld te vormen, zal het gemiddelde wel erg lelijk zijn in dat landquote:Op zondag 11 september 2022 13:37 schreef Marsenal het volgende:
Lijkt me op zich wel leuk om eens naar Zuid Korea te gaan om daar wijven te naaien, is gewoon het leven op easy mode spelen als blanke kerel.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 16:31 schreef corehype het volgende:
iedere keer als ze voorbij komen op social media dan kots ik weer van wat hier op straat rondloopt
ik bedoel hoe moeilijk is het om er zo uit te zien
gewoon niet eten en make up op en een beetje sletterig bijlopen )oke dat laatste luk de vrouwen hier nog wel maar dan met een vieze uitpuilende schubbekut)
klacht: social media maakt me kwaad
Die hebben allemaal een piel.quote:Op zondag 11 september 2022 18:23 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2022 18:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die hebben allemaal een piel.
Asian chicks with dicks!quote:
What has been seen...quote:
Dan liever JRock.quote:Op zondag 11 september 2022 18:42 schreef laforest het volgende:
[..]
What has been seen...
Maar uhm, nee dat denk ik niet.
Deze wel:
[ afbeelding ]
Maar dat is JPop.
Het is een beetje JRock.quote:
Shonen Knife voor de liefhebbers.quote:Op zondag 11 september 2022 18:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is een beetje JRock.
Ik heb liever Masonna ofzo.
Twist Barbie en Hot Chocoladequote:Op zondag 11 september 2022 18:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Shonen Knife voor de liefhebbers.
quote:Op zondag 11 september 2022 18:23 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |