quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is een muis, daar houden we hier niet van!
Beter!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ik wel en Lenny77 ook.quote:Op zaterdag 10 september 2022 01:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]dat is een muis, daar houden we hier niet van!
Oh ja, dat was waar ook. Dan neem ik mijn woorden terug!quote:
Opletten ja!quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waar ook. Dan neem ik mijn woorden terug!
quote:
Lekker bezigquote:Op zaterdag 10 september 2022 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]misschien moet ik aantekeningen gaan bijhouden
quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Het is al goed.quote:Op zaterdag 10 september 2022 10:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waar ook. Dan neem ik mijn woorden terug!
Ja, wie weet wat voor nare dingen je over ons opschrijft.quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Ach nee joh, ook qua sc (zie het einde van vorige deel, als jullie lekker dubbelzinnig willen doen, go for it).quote:Op zaterdag 10 september 2022 11:15 schreef MizzezAmy het volgende:
Is Krikke er nog?quote:Op zaterdag 10 september 2022 17:12 schreef fietsie het volgende:
Ik was even een dagje naar Groningen; stuk grijzer daar…
Ja hoor, al voelen ze meer en meer gedateerd…quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Was het leuk?Andere kant??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben je !! Je werd gemist
quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:10 schreef Modus het volgende:
[..]
Was het leuk?Was prison island, zijn allemaal verschillende kamers, met raadsels, maar ook met klimwanden enzo, best wel leuk, morgen waarschijnlijk wel wat spierpijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ja, wou nog ff bijlezenquote:
Wat is LEGO side? Kun je niet stoppen met legoën? Is dat leuker dan wij?quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:18 schreef fietsie het volgende:
Ik zit LEGO side, dan is 1 SC erbij al genoeg :p
Brandweerautoquote:Op zaterdag 10 september 2022 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wat is LEGO side? Kun je niet stoppen met legoën? Is dat leuker dan wij?![]()
Niet alle mensen zijn leuker dan plastic blokjes.quote:Op zaterdag 10 september 2022 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Brandweerauto
Ja nou ja vierkante ogen door t Lego dus telefoon scherm wordt wat blurry 😬
En ja natuurlijk zijn mensen leuker dan plastic blokjes maar dat vereist dan ook een groter scherm zo laat, en die zit nu bedolven onder doosjes Lego op kleur gesorteerd (laptop)
Chinees bakjes; een bakje per kleur, en dan ook techniek in aparte en bouwbkokjes in apartequote:Op zaterdag 10 september 2022 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Niet alle mensen zijn leuker dan plastic blokjes.
Doosjes lego op kleur gesorteerdniet de blokjes zelf, maar de doosjes?
Leuk! Moet er toch eens weer gaan kijken.quote:Op zaterdag 10 september 2022 19:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hoor, al voelen ze meer en meer gedateerd…
OMG mooiquote:Op zondag 11 september 2022 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
Mijn Lego bonsai in herfstkleuren.![]()
[ afbeelding ]
Ja, ben er ook blij mee.quote:
Jazeker, al was die handleiding niet echt duidelijk.quote:Op zondag 11 september 2022 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel leuk om in elkaar te zetten![]()
En nu weg
Dat is vaker met lego volgens mijquote:Op zondag 11 september 2022 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, al was die handleiding niet echt duidelijk.
Klopt, maar nu was het wel heel erg. Had te maken met verschillende tinten bruine steentjes en in de handleiding hadden die dezelfde tint bruin. Dan word het wel heel erg goed kijken.quote:Op zondag 11 september 2022 10:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is vaker met lego volgens mij
Gekkenwerk!quote:Op zondag 11 september 2022 11:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eerst wat aan t oefenen met kleinere dozen en dan ga ik Lego 42100 bouwen
Wow! Ja daar kan ik me wat bij voorstellenquote:Op zondag 11 september 2022 10:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar nu was het wel heel erg. Had te maken met verschillende tinten bruine steentjes en in de handleiding hadden die dezelfde tint bruin. Dan word het wel heel erg goed kijken.
quote:Op zondag 11 september 2022 11:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ben eerst wat aan t oefenen met kleinere dozen en dan ga ik Lego 42100 bouwen
Niks mis mee.quote:
Lego?quote:
Verander het in: spelen met Lego boompjes.quote:
Waarom? Het is de TT van Mizzezamyquote:Op zondag 11 september 2022 18:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Verander het in: spelen met Lego boompjes.
quote:Op zondag 11 september 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waarom? Het is de TT van Mizzezamy
Die is alsmaar aan het werk.quote:Op zondag 11 september 2022 18:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En ik ben geen mod, vraag je eega maar
Oh jee, dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 11 september 2022 18:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die is alsmaar aan het werk.
Hopelijk wil Amy het wijzigen.quote:Op zondag 11 september 2022 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee, dan weet ik het ook niet
Kan zij niet, en waarom zou je dat willen vragen , haar TT is prima. Wacht maar tot je zelf lapo hebt miepertquote:Op zondag 11 september 2022 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk wil Amy het wijzigen.
Tsss....quote:Op zondag 11 september 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kan zij niet, en waarom zou je dat willen vragen , haar TT is prima. Wacht maar tot je zelf lapo hebt miepert
Het is weer tijd voor tetten in de sc.quote:
Zoek dat maar lekker uit met @Lenny77quote:Op zondag 11 september 2022 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor tetten in de sc.
SPOILER: zoek maar leuk wat uitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ja, die wil dat niet eh.quote:Op zondag 11 september 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoek dat maar lekker uit met @:Lenny77
Ho! Wel je zin afmaken, kerstman!quote:
Ik haat kerstquote:Op zondag 11 september 2022 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ho! Wel je zin afmaken, kerstman!
Kut dagen vind ik het, maar ik gun iedereen zij vrije dagen uiteraardquote:
Waar ligt het dan aan?quote:Op zondag 11 september 2022 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kut dagen vind ik het, maar ik gun iedereen zij vrije dagen uiteraard
Ik heb niets met geloof, dus voor mij voelt het allemaal nogal hypocrietquote:
Aha, okee.quote:Op zondag 11 september 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb niets met geloof, dus voor mij voelt het allemaal nogal hypocriet
Ik haat die knippertroep.quote:Op zondag 11 september 2022 19:08 schreef fietsie het volgende:
Kerst gaat ook niet over geloof, maar over een toffe boom met animeerbare LED-lampjes en familie over de vloer
Kerst heeft alles met geloof te makenquote:Op zondag 11 september 2022 19:08 schreef fietsie het volgende:
Kerst gaat ook niet over geloof, maar over een toffe boom met animeerbare LED-lampjes en familie over de vloer
Ik niet, ik heb overal Twinkly, kan er hele beeldprojecties mee doen, nog net geen tv beeld erop zettenquote:
quote:Op zondag 11 september 2022 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb overal Twinkly, kan er hele beeldprojecties mee doen, nog net geen tv beeld erop zetten
--> andere topicquote:Op zondag 11 september 2022 18:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor tetten in de sc.
uhuh, ieder ledje apart adresseerbaarquote:
Dat moet wel een mooi gezicht zijn.quote:Op zondag 11 september 2022 19:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
uhuh, ieder ledje apart adresseerbaar
Een basis modelletje :quote:Op zondag 11 september 2022 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dat moet wel een mooi gezicht zijn.
lolquote:
Wil ik best, maar kan ik niet, iig niet mobiel. Dus maar dit topic volspammen, dan kun je je eigen tt kiezenquote:Op zondag 11 september 2022 18:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hopelijk wil Amy het wijzigen.
quote:
Ik heb ook een vierkant "gordijn" voor aan de schutting, daar kun je ook plaatjes op maken met de editorquote:Op zondag 11 september 2022 21:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]hier zou ik hele avonden mee kunnen spelen!
Oeh, kun je zo'n show maken als in die extreme kersttuinen, lekker knipperen op de muziek (ik heb dat programma met veel plezier gekeken, dat ze overal extreem versierde kersttuinen langsgingenquote:Op zondag 11 september 2022 21:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb ook een vierkant "gordijn" voor aan de schutting, daar kun je ook plaatjes op maken met de editor
Er is van Twinkly een muziek-interface, op zichzelf staand, en de app kan het ook ja.quote:Op zondag 11 september 2022 21:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh, kun je zo'n show maken als in die extreme kersttuinen, lekker knipperen op de muziek (ik heb dat programma met veel plezier gekeken, dat ze overal extreem versierde kersttuinen langsgingen)
Oh ik ging vroeger nog wel eens naar Oosterik (Denekamp). Hier in Limburg zit een tuincentrum waar blijkbaar elk jaar een half miljoen bezoekers op de kerstshow af komen, dit jaar misschien ook maar eens kijken (in de hoop dat het dit jaar wel is, en geen sluiting vanwege corona of energiebesparing)quote:Op zondag 11 september 2022 21:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is van Twinkly een muziek-interface, op zichzelf staand, en de app kan het ook ja.
Ik was twee jaar terug in de buurt van Almelo bij een kerstshow van een groot tuincentrum daar en daar was extreem gebruik gemaakt van dit spul..
Ja vooral dat laatste....quote:Op zondag 11 september 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ging vroeger nog wel eens naar Oosterik (Denekamp). Hier in Limburg zit een tuincentrum waar blijkbaar elk jaar een half miljoen bezoekers op de kerstshow af komen, dit jaar misschien ook maar eens kijken (in de hoop dat het dit jaar wel is, en geen sluiting vanwege corona of energiebesparing)
En dan de portemonnee thuis laten
Bij venlo toevallig? Dat is volgensmij de bekendste in limburgquote:Op zondag 11 september 2022 21:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik ging vroeger nog wel eens naar Oosterik (Denekamp). Hier in Limburg zit een tuincentrum waar blijkbaar elk jaar een half miljoen bezoekers op de kerstshow af komen, dit jaar misschien ook maar eens kijken (in de hoop dat het dit jaar wel is, en geen sluiting vanwege corona of energiebesparing)
En dan de portemonnee thuis laten
Ja, Leurs, al eens geweest? Is het een aanrader?quote:Op zondag 11 september 2022 21:31 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Bij venlo toevallig? Dat is volgensmij de bekendste in limburg
Ach alles is LED toch? komt vast goedgewoon niet verwarmen daar zitten de echte kosten
Ik denk dat ik de afgelopen 5 jaar bij leurs geweest ben. En ik moet zeggen ik vind het niet meer zo knus als het was. Ze zijn erg groot geworden maar daardoor is het niet sfeervoller geworden.quote:Op zondag 11 september 2022 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, Leurs, al eens geweest? Is het een aanrader?
Tja, voor mij thuis maken de stookkosten nog niet zoveel uit, maar bedoel meer dat tuincentra volgens mij ook best veel kosten hebben aan energie momenteel. Al verdienen ze het waarschijnlijk wel terug met de kerstshow, ik ben vast niet de enige die thuiskomt met zooi die niet nodig is.
Gelukkig ben ik nog nooit bij Leurs geweest, dus niet verpest door enige kennis uit het verledenquote:Op zondag 11 september 2022 21:39 schreef verbijstering het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de afgelopen 5 jaar bij leurs geweest ben. En ik moet zeggen ik vind het niet meer zo knus als het was. Ze zijn erg groot geworden maar daardoor is het niet sfeervoller geworden.
Ga je nooit naar kerstshows en vind je kerst op zijn minst een beetje leuk - dan vind je het vast fantastisch
Is Intratuin duiven je vaste tuincentrum, dan denk ik dat deze je verwachtingen niet gaat overtreffen.
En iedereen komt volgensmij thuis met zooi die ze niet nodig hebben,
Trustequote:Op zondag 11 september 2022 22:12 schreef Lenny77 het volgende:
Snel bijgelezen![]()
GEEN TETTEN (die tekening kan er nog net door)!!
TT's enkel de eer aan degene die op dat moment het geluk heeft!
Lego is COOL!!
Twinkellichtjes zijn zalig![]()
![]()
![]()
Ik moet gaan slapen![]()
Ben echt een sukkel en ik mis het hier![]()
G'nacht vriendjes [ afbeelding ]
Paar glaasjes water nog en het is zo lunch.quote:Op maandag 12 september 2022 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen!
Hier is het eerste kopje earl grey al op! (en verder niets, het leek me vandaag wel tijd om te starten met diëten, maar ik weet niet of ik daar vanmiddag nog zo over denk)
Gewoon je gevoel volgen, en vooral geen peer pressure enzoquote:Op maandag 12 september 2022 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
goedemorgen!
Hier is het eerste kopje earl grey al op! (en verder niets, het leek me vandaag wel tijd om te starten met diëten, maar ik weet niet of ik daar vanmiddag nog zo over denk)
En desnoods een rijstwafeltje ervoor.quote:Op maandag 12 september 2022 09:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Paar glaasjes water nog en het is zo lunch.
quote:Op maandag 12 september 2022 09:56 schreef Modus het volgende:
[..]
Paar glaasjes water nog en het is zo lunch.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik nog fb had kon ik bij een weggeefhoek weleens courgettes halen die ook reusachtig warenquote:Op maandag 12 september 2022 12:25 schreef fietsie het volgende:
Ik vond hier gister in de kas in de tuin een komkommer van obscene proporties. Helaas was ie al zuur
Was het stiekem toch een augurk?quote:Op maandag 12 september 2022 12:25 schreef fietsie het volgende:
Ik vond hier gister in de kas in de tuin een komkommer van obscene proporties. Helaas was ie al zuur
Zure bom...quote:Op maandag 12 september 2022 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Was het stiekem toch een augurk?
Bij komkommer is er een kantelpunt; tot een bepaalde groeiduur zijn ze zoet, en daarna worden ze langzaam zuur...quote:Op maandag 12 september 2022 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Toen ik nog fb had kon ik bij een weggeefhoek weleens courgettes halen die ook reusachtig waren![]()
Maar dat waren geen zure
quote:Op maandag 12 september 2022 12:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Wel in stukken gesneden komkommerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op maandag 12 september 2022 12:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij komkommer is er een kantelpunt; tot een bepaalde groeiduur zijn ze zoet, en daarna worden ze langzaam zuur...
Deze hing op een plek in de kas waar je niet kon komen door de woekerende tomaten, maar gister ben ik daar onderdoor gekropen om wat verstopt hangende rode tomaten te scoren,. en toen bungelde ie daar boven mijn hoofd...
quote:Op maandag 12 september 2022 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wel in stukken gesneden komkommerOhja nou heb ik het gedaan....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry, ik word er niet aardiger op als ik honger hebquote:
Hangry-ass mood yes?quote:Op maandag 12 september 2022 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja sorry, ik word er niet aardiger op als ik honger heb
Yes yes. Be gentle pleasequote:
*port*quote:
Je gaat vanzelf wennen aan minder eten.quote:Op maandag 12 september 2022 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Geeft niet, is soms ook leuk!quote:Op maandag 12 september 2022 12:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de plant af? Of zijn dit verrassingsbollen, dat je niet weet wat je plantquote:Op maandag 12 september 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Plantenbollen gekocht, geen idee wanneer ik die moet planten
Nu!quote:Op maandag 12 september 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Oktober-ish tot december-ish toch?quote:Op maandag 12 september 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Gheghe, zeg je dat ook tegen mensen die geen geld hebben om eten te kopen?quote:Op maandag 12 september 2022 13:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf wennen aan minder eten.
Mwah:quote:Op maandag 12 september 2022 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oktober-ish tot december-ish toch?
quote:Voorjaarsbloeiende bollen: narcissen, tulpen, blauwe druifjes, sneeuwklokjes en krokussen. Worden in het najaar geplant, het liefst vóór de eerste vorst.
Zomerbloeiende bollen (ook wel knollen genoemd): dahlia’s, anemonen, Calla’s, gladiolen en begonia’s. Worden in het voorjaar geplant, het liefst na de laatste nachtvorst
Lookbollen, of Alliumquote:Op maandag 12 september 2022 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat hangt toch van de plant af? Of zijn dit verrassingsbollen, dat je niet weet wat je plant
Oow. Uienquote:Op maandag 12 september 2022 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lookbollen, of Allium
Zoiets![]()
[ afbeelding ]
Ik heb me alleen nog niet verdiept in hoe en wanneer je die moet planten en hoe te verzorgen in wintertijd,
Ga wel binnenkort op MP op zoek naar grote potten. En binnenkort mijn balkonnetje maar eens uitruimen en uitzoeken wat ik daar mee moet doen in de winter
Nou ja dat eigenlijk ja. Die vind ik nog wel leukquote:
Ja ook.quote:Op maandag 12 september 2022 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Kun je ze ook eten?
Of geen familie van de bieslook en knoflook?
\deze denk ik nietquote:Op maandag 12 september 2022 14:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Kun je ze ook eten?
Of geen familie van de bieslook en knoflook?
In de tweede wereldoorlog aten ze ook bloembollen, dus een deel zal wel kunnen. Sowieso tegenwoordig ook wel vaker eetbare bloemetjes enzo.quote:Op maandag 12 september 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ook.
Er zijn maar een paar allium achtigen bij mijn weten die echt heul vies zijn, of er ook giftige tussen zitten zou ik moeten zoeken.
Maar met deze gasprijzen gaan mensen dat vast vanzelf proberen, en dan weten we het!
Eindelijk komen er straks huizen vrij.quote:Op maandag 12 september 2022 14:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar met deze gasprijzen gaan mensen dat vast vanzelf proberen, en dan weten we het!
Voornamelijk tulpenbollen ja.quote:Op maandag 12 september 2022 15:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
In de tweede wereldoorlog aten ze ook bloembollen, dus een deel zal wel kunnen. Sowieso tegenwoordig ook wel vaker eetbare bloemetjes enzo.
Maar ik test het liever vrijwillig en niet omdat ik geen geld heb voor reguliere voeding
Vergeet ze. Ga lekker wiet telen.quote:Op maandag 12 september 2022 14:23 schreef puzziepie het volgende:
Maar de banquaire toezichthouders weten daar nu al een stokje voor te steken: het is nu echt in het belang van de bevolking om de maximaal mogelijke hypotheek zo snel mogelijk te verlagen...quote:Op maandag 12 september 2022 15:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eindelijk komen er straks huizen vrij.
Sounds legit.quote:Op maandag 12 september 2022 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar de banquaire toezichthouders weten daar nu al een stokje voor te steken: het is nu echt in het belang van de bevolking om de maximaal mogelijke hypotheek zo snel mogelijk te verlagen...
Volgend jaar weer.quote:Op maandag 12 september 2022 15:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vergeet ze. Ga lekker wiet telen.
Kun je ze niet nu al binnen kweken?quote:
Dat kan maar dat doe ik niet, dan heb je lampen nodig . En zeker met de hoge energieprijzen is dat geen goeiequote:Op maandag 12 september 2022 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je ze niet nu al binnen kweken?
Te droog.quote:Op maandag 12 september 2022 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kun je ze niet nu al binnen kweken?
Misschien heeft de baas ook wel een joystick?quote:Op dinsdag 13 september 2022 11:15 schreef fietsie het volgende:
Geen spelletjes met joysticks vandaag ... werken bij de baas...
Viezerik. Dus dat doe jij op je werk!quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft de baas ook wel een joystick?maar niet voor gebruik tijdens het werk natuurlijk
Nou echt druk is ze vandaag niet geloof ikquote:Op dinsdag 13 september 2022 12:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Viezerik. Dus dat doe jij op je werk!
Nee, dat beetje handwerk stelt geen fuck voor.quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou echt druk is ze vandaag niet geloof ik
quote:Op dinsdag 13 september 2022 12:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou echt druk is ze vandaag niet geloof ik
Uitkijken voor spijkers, glas en punaises!quote:Op dinsdag 13 september 2022 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]vanmiddag was ik even druk?
Nu is het wel weer mooi geweest, tijd voor een fietstochtje!
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Uitkijken voor spijkers, glas en punaises!
Ja, je wil toch geen lekke band?!quote:
Nee, dan moet ik gaan plakken en dat is altijd zo'n gedoe.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, je wil toch geen lekke band?!
Ik kan geeneens banden plakken.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik gaan plakken en dat is altijd zo'n gedoe.
Maar meestal liggen er geen spijkers en punaises op de weg, glas helaas wel vaak.
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik kan geeneens banden plakken.
Wel handig dat je het kanquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat alle mannen dat wel konden, lekker generaliserend, ik weet het.
Ik heb het van mijn vader geleerd
Gaatjes dichten is wel soort van natuurlijke neiging idd.quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik dacht dat alle mannen dat wel konden, lekker generaliserend, ik weet het.
Ik heb het van mijn vader geleerd
quote:Op dinsdag 13 september 2022 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Gaatjes dichten is wel soort van natuurlijke neiging idd.
Dacht ik alquote:Op dinsdag 13 september 2022 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]bij mij valt dat wel mee hoor!
Alle gaatjes lekker openquote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 10:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Altijd fijn als mensen je snappen.
Dit is 'safe space' bedoel jequote:Op woensdag 14 september 2022 11:01 schreef Modus het volgende:
Maar ms zijn de (kans op) plaatjes in die andere toch iets te riskant, tijdens het werk
Zoietsquote:Op woensdag 14 september 2022 11:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is 'safe space' bedoel je
quote:Op woensdag 14 september 2022 11:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Zoietsmaar ook quiet space
Dat lijkt mij wel , misschien wat meer spreiden .. ze zei spreiden hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja. Maar nu nog nietquote:Op woensdag 14 september 2022 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel , misschien wat meer spreiden .. ze zei spreiden hihi
Valt het opquote:Op woensdag 14 september 2022 11:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je vindt het veel te leuk nog he?
Kans op? Haha het lijkt meer een zekerheidquote:Op woensdag 14 september 2022 11:01 schreef Modus het volgende:
Maar ms zijn de (kans op) plaatjes in die andere toch iets te riskant, tijdens het werk
Nou ja ms land je net op een pagina waar er ff niks stondquote:Op woensdag 14 september 2022 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kans op? Haha het lijkt meer een zekerheid
Maar je doet je best om dat te voorkomenquote:Op woensdag 14 september 2022 11:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja ms land je net op een pagina waar er ff niks stond
Klaag je nu?quote:Op woensdag 14 september 2022 12:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je doet je best om dat te voorkomen
Het is maar hoe je die zin interpreteert, misschien ben ik je wel heel dankbaarquote:
So mysteriousquote:Op woensdag 14 september 2022 12:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het is maar hoe je die zin interpreteert, misschien ben ik je wel heel dankbaar
Nah, meer een open boek. Te vaak dat ik dingen zeg en dan achteraf bedenk dat ik dat beter niet had kunnen zeggenquote:
Aha.quote:Op woensdag 14 september 2022 12:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nah, meer een open boek. Te vaak dat ik dingen zeg en dan achteraf bedenk dat ik dat beter niet had kunnen zeggen
quote:Op woensdag 14 september 2022 12:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Een gimmick?quote:Op woensdag 14 september 2022 13:51 schreef Modus het volgende:
Niks geheims aan die spoilers, is gewoon een soort gimmick
Anders zou ik haar wel DMen
Beetje welquote:Op woensdag 14 september 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel FOK! is een grote gimmick
Dat klopt zeker.quote:Op woensdag 14 september 2022 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heel FOK! is een grote gimmick
Tevens een zeer slechte goochelshow.quote:
Zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 14 september 2022 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Tevens een zeer slechte goochelshow.
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?quote:
Goochelenquote:Op woensdag 14 september 2022 18:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?
Konijn uit de hoed?quote:
Tadaa! (durf nu geen spoilers meer te gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar is onze enige echte eigen MizzezAmy
Ik lees die nog nietquote:Op woensdag 14 september 2022 19:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tadaa! (durf nu geen spoilers meer te gebruiken![]()
)
Goed om te wetenquote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:27 schreef Modus het volgende:
[..]Niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Haha ik heb ook wel eens spoilers gezien waar ik liever niet op geklikt had, maar ja, ben te nieuwsgierigquote:
Heel soms ik ook maar vaak zit ik genoeg in mijn eigen bubblequote:Op woensdag 14 september 2022 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wel eens spoilers gezien waar ik liever niet op geklikt had, maar ja, ben te nieuwsgierig
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ik heb ook wel eens spoilers gezien waar ik liever niet op geklikt had, maar ja, ben te nieuwsgierig
quote:Op woensdag 14 september 2022 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]Maar in deze sc durf ik wel te klikken, want hier willen we Lenny niet teleurstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Die komt hier bijna niet meerquote:Op woensdag 14 september 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in deze sc durf ik wel te klikken, want hier willen we Lenny niet teleurstellen
Maar ze komt vast wel weer terug als ze niet meer zo hard hoeft te werken.quote:
Jazeker, ze komt gauw weer terug om jullie weer in het gareel te zetten.quote:Op woensdag 14 september 2022 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar ze komt vast wel weer terug als ze niet meer zo hard hoeft te werken.
En misschien houdt @:LordofLeaves een oogje in het zeil voor haar?
Ik zag anders elders lollies die veel beter lijken daarvoor?quote:Op woensdag 14 september 2022 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar in deze sc durf ik wel te likken, want hier willen we Lenny niet teleurstellen
Ja, maar daar praten we hier niet overquote:Op woensdag 14 september 2022 20:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zag anders elders lollies die veel beter lijken daarvoor?
Nog een middag en een ochtendquote:
Hier al sinds maandag.quote:
Haha ik nog een middag en nog een middag, lekker uitslapen morgenquote:
Jij laat al het harde werken over aan de vrouw?quote:
Ook.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jij laat al het harde werken over aan de vrouw?
Maar nu vakantie? Of wisselende roosters? Of rentenieren?quote:
Rentenieren natuurlijk!quote:Op donderdag 15 september 2022 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu vakantie? Of wisselende roosters? Of rentenieren?
Totdat je volgende week weer aan het werk moet?quote:
Gek, echt niet.quote:Op donderdag 15 september 2022 14:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Totdat je volgende week weer aan het werk moet?
Speciaal voor jou!quote:Op donderdag 15 september 2022 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ik lees wel mee tussendoor, ik heb gewoon geen tijd om lekker mee te kletsen![]()
Ziet er niet meteen naar uit dat het snel rustiger gaat worden..
Houden jullie het hier levend aub?
Beloofd!quote:Op donderdag 15 september 2022 22:03 schreef Lenny77 het volgende:
Ik lees wel mee tussendoor, ik heb gewoon geen tijd om lekker mee te kletsen![]()
Ziet er niet meteen naar uit dat het snel rustiger gaat worden..
Houden jullie het hier levend aub?
Goed geslapen?quote:Op donderdag 15 september 2022 22:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Speciaal voor jou!
Alleen heb even niet zoveel te zeggen
Ja best wel. Vandaag rustig dagje dus geen stress.quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2022 10:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja best wel. Vandaag rustig dagje dus geen stress.
En jij? Nog leuke plannen voor het weekend?
Hmm ik denk verder met kijken van 9 perfect strangers. En misschien eens beginnen aan House of dragons.quote:Op vrijdag 16 september 2022 11:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]fijn.
Heb ook goed geslapen en ga vandaag beginnen met het bekijken van seizoen 2 van Star Trek: Picard.
Wat ga jij doen?
Druk ja.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ik denk verder met kijken van 9 perfect strangers. En misschien eens beginnen aan House of dragons.
Morgen hele dag met mn bff afgesproken, maar we weten nog niet wat we gaan doen. Museum, stad bezoeken, of iets anders wat kan met slecht weer. En huishouden, dat moet ik zeker ook doen als ik hier zo rondkijk
Zijn jullie tweelingen?quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:16 schreef fietsie het volgende:
Ik heb zondag een BBQ voor mijn en mn broertjes verjaardag dus nu begonnen aan een CUL-klus
Net zo druk als jij?quote:
Nah, we zijn wel beiden van bijzondere datums, 5 jaar uit elkaar. Maar we hadden andere dingen te doen op onze echte verjaardagen.quote:Op vrijdag 16 september 2022 13:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zijn jullie tweelingen?
Wordt het zondag alweer weer om te barbecuen?(maar stiekem vind ik dit weer ook altijd wel leuk, lekker somber
)
100 maal drukker!quote:
Ik hou van Engels voetbal.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:20 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha krijg net een vacature binnen die start met: "wil jij werken in de Premier League voor stralingsdeskundigen?"
Zouden ze een man zoeken die van Engels voetbal houdt? Ik haak bij die bewoordingen iig wel af, maar kan aan mij liggen.
Nou, dan kun je solliciteren! Salaris tussen 4080 en 5584, niet heel bijzonder, maar je moet er wat voor overhebben om met Engelse voetballiefhebbers samen te werken!quote:
Zolang ze voor Man Utd zijn, vind ik het prima.quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou, dan kun je solliciteren! Salaris tussen 4080 en 5584, niet heel bijzonder, maar je moet er wat voor overhebben om met Engelse voetballiefhebbers samen te werken!
quote:Op vrijdag 16 september 2022 15:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Salaris tussen 4080 en 5584, niet heel bijzonder,
Ja, dat is toch kleingeld?quote:
stralingsdeskundigen, die zijn postacademisch opgeleid, niet heel bijzonder salaris in dat geval..quote:
Voor Fok! maatstaven toch niet?quote:
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor Fok! maatstaven toch niet?
En is wel bruto hé, daar gaat nog bijna de helft af.quote:
Ongetwijfeld maar het blijft veel. Ik krijg het nietquote:Op vrijdag 16 september 2022 20:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is wel bruto hé, daar gaat nog bijna de helft af.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |