abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205913018
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen 'bedankt' zeggen nadat hun treinkaart is gecontroleerd door de conducteur.
Bedankt voor wat? Ik heb er niks aan dat ik word gecontroleerd, integendeel.
Dus ik zeg het uit principe niet.

Klacht: mensen die sociaal gewenst gedrag vertonen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_205913037
Oei, mensen zeggen iets aardigs tegen een ander. Snel, beman de harpoen!
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_205913147
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:04 schreef kuolema het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen 'bedankt' zeggen nadat hun treinkaart is gecontroleerd door de conducteur.

De conducteur zorgt ervoor dat het schorem uit het onrendabelen vervoer nog enigzinds geweerd wordt waardoor je treinreis nog een beetje behaagelijk was. (Voor zover dat kan in een trein).

Wees hem dankbaar. Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_205913345
Treinpersoneel moet je altijd vriendelijk bejegenen. De enorme hoeveelheid ellende zij over hun dak krijgen omdat ze een baan hebben waarbij ze de boven- maar vooral de onderkant van de maatschappij bedienen, en daar mee moeten dealen, is stuitend.

Je hoeft niet eens echt dankbaar te zijn, maar een vriendelijk gebaar is meer dan genoeg. Dat is duizend keer beter dan te horen dat ze kankerlijers zijn, wat ze dagelijks horen.
Doei
pi_205913379
Bedankt voor dit topic, TS.
pi_205913420
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:14 schreef switchboy het volgende:

[..]
De conducteur zorgt ervoor dat het schorem uit het onrendabelen vervoer nog enigzinds geweerd wordt waardoor je treinreis nog een beetje behaagelijk was. (Voor zover dat kan in een trein).

Wees hem dankbaar. Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
Ik had ooit een kleega die altijd de schoonmaker negeerde als die het kantoor kwam doen. Er kon nog geen "hoi" vanaf, laat staan een praatje. Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_205913495
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik had ooit een kleega die altijd de schoonmaker negeerde als die het kantoor kwam doen. Er kon nog geen "hoi" vanaf, laat staan een praatje. Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van. :X
Ai wat een pauper.

Ik ben 2-3 keer per maand op kantoor, maar elke keer als ik de 'facility manager' van het gebouw zie noem ik hem altijd de directeur en vraag ik of hij mee komt roken. Die man spreekt niet eens de basis Nederlands, maar is (naar wat ik hoor) zelfs in zijn vakantie op de zaak als niemand anders kan invallen. Wat een held _O_
Doei
  Forum Admin vrijdag 9 september 2022 @ 22:41:29 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_205913517
Zijn dat dezelfde mensen die klappen voor de machinist als hij het centraal station binnenrolt?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_205913635
Nou, stoer hoor.
Stel je voor dat je gewoon eens aardig bent voor een ander mens.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_205913753
quote:

[..]

Da's wel waar ja. Ik zeg wel altijd gedag hoor.
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:30 schreef Treinhoer het volgende:
Treinpersoneel moet je altijd vriendelijk bejegenen. De enorme hoeveelheid ellende zij over hun dak krijgen omdat ze een baan hebben waarbij ze de boven- maar vooral de onderkant van de maatschappij bedienen, en daar mee moeten dealen, is stuitend.

Je hoeft niet eens echt dankbaar te zijn, maar een vriendelijk gebaar is meer dan genoeg. Dat is duizend keer beter dan te horen dat ze kankerlijers zijn, wat ze dagelijks horen.
Dat ik ze niet bedank betekent niet dat ik ze onvriendelijk bejegen.
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:33 schreef Socios het volgende:
Wat aardig van je.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_205914103
Bedankt @Geerd
pi_205914140
Je overhandigd in dit geval je vervoers bewijs die word gecontroleerd en vervolgens weer overhandigd in zon geval hoor je bedankt te zeggen
I will do what i must !!
pi_205914171
Je kan ze natuurlijk ook gewoon op hun smoel rossen
I will do what i must !!
pi_205914691
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 september 2022 22:33 schreef Socios het volgende:
Heb je nu nog steeds geen DM naar een Admin gestuurd?
pi_205914887
TS is een gestampte boer en vind dat zelf prima.
Voor mij is het dan ook goed!
Cindy De Vuyst
pi_205914938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:17 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
Heb je nu weer ruzie met iemand?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zaterdag 10 september 2022 @ 08:17:52 #17
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_205915744
Conducteurs tegenkomen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_205916034
Oke totaal aso. Anders blijf je thuis, hoef je je ook nergens aan te storen.
Ook in moeilijke tijden.
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:16:53 #19
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_205916050
Ja ik doe dat ook nooit. De conducteur groet mij bij het instapoen. Ik groet niet terug. Woon niet in een dorp...
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_205916147
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:43 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Heb je nu weer ruzie met iemand?
Ruzie met @Socios hebben :')
  zaterdag 10 september 2022 @ 09:30:52 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205916189
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2022 00:17 schreef 2xHenk het volgende:

[..]
:'(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205916677
quote:

Weet je wat ik niet snap? Dat er mensen zijn die om elk witwasje een conducteur in elkaar trappen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  zaterdag 10 september 2022 @ 10:48:13 #23
338319 ZarB
Piña colada
pi_205916953
Ik zeg bedankt als hij mijn ov chipkaart weer terug geeft. Dat is niet per se een bedankje voor het controleren. Neem aan dat de meeste mensen in die context bedanken?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_205917608
TS is ook zo een type wat de Douane bestormt als hij zijn vlucht dreigt te missen, en dan schuimbekkend schreeuwt, ik heb dit met mijn zuur verdiende centen betaalt!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205917685
quote:
Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
pi_205920140
Je moeder bedankt mij ook altijd na een inwendige controle met mijn 45cm verkenner in d'r anus.
pi_205920416
ik heb altijd een dikke bose koptelefoon op dus hoor niemand en zeg ook niks
  zaterdag 10 september 2022 @ 15:47:40 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_205920448
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 15:16 schreef Cockwhale het volgende:
Je moeder bedankt mij ook altijd na een inwendige controle met mijn 45cm verkenner in d'r anus.
:')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205921626
Toen ik vroeger met het openbaar vervoer (lijnbus) naar school ging.

En die zette ons af aan de halte. Riep ik altijd

Allee mercikes he chauffeur

Werd erg gewaardeerd.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zaterdag 10 september 2022 @ 18:54:14 #30
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_205923322
quote:

Jij bent stiekem een zwartrijder eh? ;)
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')