De conducteur zorgt ervoor dat het schorem uit het onrendabelen vervoer nog enigzinds geweerd wordt waardoor je treinreis nog een beetje behaagelijk was. (Voor zover dat kan in een trein).quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:04 schreef kuolema het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen 'bedankt' zeggen nadat hun treinkaart is gecontroleerd door de conducteur.
Bedankt voor wat? Ik heb er niks aan dat ik word gecontroleerd, integendeel.
Dus ik zeg het uit principe niet.
Klacht: mensen die sociaal gewenst gedrag vertonen.
Ik had ooit een kleega die altijd de schoonmaker negeerde als die het kantoor kwam doen. Er kon nog geen "hoi" vanaf, laat staan een praatje. Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:14 schreef switchboy het volgende:
[..]
De conducteur zorgt ervoor dat het schorem uit het onrendabelen vervoer nog enigzinds geweerd wordt waardoor je treinreis nog een beetje behaagelijk was. (Voor zover dat kan in een trein).
Wees hem dankbaar. Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
Ai wat een pauper.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had ooit een kleega die altijd de schoonmaker negeerde als die het kantoor kwam doen. Er kon nog geen "hoi" vanaf, laat staan een praatje. Ik kreeg er echt plaatsvervangende schaamte van.
Da's wel waar ja. Ik zeg wel altijd gedag hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:14 schreef switchboy het volgende:
[..]
De conducteur zorgt ervoor dat het schorem uit het onrendabelen vervoer nog enigzinds geweerd wordt waardoor je treinreis nog een beetje behaagelijk was. (Voor zover dat kan in een trein).
Wees hem dankbaar. Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
Dat ik ze niet bedank betekent niet dat ik ze onvriendelijk bejegen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:30 schreef Treinhoer het volgende:
Treinpersoneel moet je altijd vriendelijk bejegenen. De enorme hoeveelheid ellende zij over hun dak krijgen omdat ze een baan hebben waarbij ze de boven- maar vooral de onderkant van de maatschappij bedienen, en daar mee moeten dealen, is stuitend.
Je hoeft niet eens echt dankbaar te zijn, maar een vriendelijk gebaar is meer dan genoeg. Dat is duizend keer beter dan te horen dat ze kankerlijers zijn, wat ze dagelijks horen.
Wat aardig van je.quote:
Heb je nu weer ruzie met iemand?quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:17 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen DM naar een Admin gestuurd?
Ruzie met @Socios hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2022 00:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Heb je nu weer ruzie met iemand?
quote:Op zaterdag 10 september 2022 00:17 schreef 2xHenk het volgende:
[..]
Heb je nu nog steeds geen DM naar een Admin gestuurd?
Weet je wat ik niet snap? Dat er mensen zijn die om elk witwasje een conducteur in elkaar trappen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:04 schreef kuolema het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Dat mensen 'bedankt' zeggen nadat hun treinkaart is gecontroleerd door de conducteur.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:14 schreef switchboy het volgende:
Ik zeg ook gewoon bedankt en goedendag tegen de koffiejufvrouw, schoonmaker en beveiliger. Kwestie van goede opvoeding
quote:Op zaterdag 10 september 2022 15:16 schreef Cockwhale het volgende:
Je moeder bedankt mij ook altijd na een inwendige controle met mijn 45cm verkenner in d'r anus.
Jij bent stiekem een zwartrijder eh?quote:Op vrijdag 9 september 2022 22:04 schreef kuolema het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |