Jeroen denkt er het zijne van.quote:Op zondag 18 september 2022 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen en Karsten die gezellig praten over helikopteren met je jongeheer en het versturen van dickpics naar je vrienden. Ah, zondagochtend.
Ach, als hij het hierna iets kan beperken en hij eindigt uiteindelijk binnen een minuut van een Plapp of Sobrero is het gewoon degelijk tochquote:Op zondag 18 september 2022 06:43 schreef skysherrif het volgende:
Valt een beetje tegen die tijd van Hoole
gelukkig heb ik al wat koffie opquote:Op zondag 18 september 2022 06:47 schreef heywoodu het volgende:
Jeroen en Karsten die gezellig praten over helikopteren met je jongeheer en het versturen van dickpics naar je vrienden. Ah, zondagochtend.
Vandaar dat zijn tijd tegen valt?quote:Op zondag 18 september 2022 06:47 schreef Idisrom het volgende:
Goedemorgen, ik word wakker met Daan Hoole op de fiets.
Ja het valt nog redelijk mee, toen hij voorbij kwam stopte de tijd volgens mij niet dus dacht dat hij al een stuk meer dan 30 sec achter stond.quote:Op zondag 18 september 2022 06:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, als hij het hierna iets kan beperken en hij eindigt uiteindelijk binnen een minuut van een Plapp of Sobrero is het gewoon degelijk toch
quote:Op zaterdag 17 september 2022 23:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bij de mannen doet overigens maar liefst één hele Afrikaan mee. Echt een 'wereld'kampioenschap dit, wel.
De altijd corrupte en walgelijke UCI heeft weer lekker een miljoen of tien in de eigen zakken gestoken en laat alle renners uit de minder bedeelde landen weer aan hun lot over, je verwacht het niet.
Zal wel eerder een dolfijn of een walvisquote:Op zondag 18 september 2022 07:51 schreef McGrath het volgende:
Zouden ze die beelden van stranden voor Karsten laten zien zodat ie misschien nog een haai kan spotten?
Ik heb de wekker gezet op basis van de vierde golf.quote:Op zondag 18 september 2022 07:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi op tijd wakker voor de start van de vierde golf
Klopt, is ziek.quote:Op zondag 18 september 2022 07:57 schreef Momo het volgende:
Almeida did not start lees ik op twitter?
Hayter als ie een beetje hersteld is.quote:Op zondag 18 september 2022 08:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb geen goed gevoel over Evenepoel. Die Vuelta gaat hem nekken
Zal weer voor Ganna zijn. of een Kung in vorm
Het is nog vroegquote:Op zondag 18 september 2022 08:06 schreef Momo het volgende:
Ik vind de hoeveelheid publiek wel teleurstellend eigenlijk.
Zit toch overal anderhalve minuut tussen de rennersquote:Op zondag 18 september 2022 08:09 schreef The_Undertone het volgende:
Is er een logica achter het feit dat er tussen sommigen 2 minuten zit en anderen om de minuut starten? Of zijn er zoveel uitvallers?
OK, ik ging voort op de startlijst van PCSquote:Op zondag 18 september 2022 08:10 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zit toch overal anderhalve minuut tussen de renners
Blijkt maar weer eens nooit PCS vertrouwen.quote:Op zondag 18 september 2022 08:11 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
OK, ik ging voort op de startlijst van PCS
Heb de openingsuren van wave twee niet gezien, maar zou het de wind kunnen zijn? Fuss staat niet bepaald bekend als een explosief wonder.quote:Op zondag 18 september 2022 08:13 schreef The_Undertone het volgende:
Vrees voor Bisseger dat hij er niet zal raken, te traag gestart
Ja, zeker die tijd van Foss doet dat wel vermoeden.quote:Op zondag 18 september 2022 08:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb de openingsuren van wave twee niet gezien, maar zou het de wind kunnen zijn? Fuss staat niet bepaald bekend als een explosief wonder.
Vrees er ook voorquote:Op zondag 18 september 2022 08:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik sla een kruis, dat Hij maar opnieuw geschiedenis mag schrijven. Hoe meer ik naar het parcours kijk echter, hoe meer ik Pippo zie.
Klopt voorlopig niks van de voorspellingen van zware drinker Thijs.quote:
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 18 september 2022 08:23 schreef Momo het volgende:
Virtueel Pippo 4 seconden sneller dan Remco?
Naar verwachting lijkt me. Hij moet zijn eerste goede standalone tijdrit ooit nog neerzetten. Hier heb je niet zoveel aan een legendarisch herstelvermogen.quote:
Vind ik ook, is gewoon een goeie tijd voor hemquote:Op zondag 18 september 2022 08:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gewoon ok voor zijn doen op dit parcours.
quote:Op zondag 18 september 2022 08:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
We weten in ieder geval dat Kung op 1 of 2 seconde 2e gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |