Ik vind het aardig van je dat je rekening houdt met die ½hersencelquote:Op zaterdag 24 september 2022 21:36 schreef Groepfunder het volgende:
Goedenavond. Ik zit MTV te kijken: Are You The One (UK). Voor die ene halve hersencel die vanavond niet actief wil zijn.
Avondquote:Op zondag 25 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Zondagavond is geen televisieavond voor mij
Vandaag een beetje erg lui geweest. Het lukte eventjes niet. Morgen weer een dag. Wel lekker gepuzzeld. Ook een beetje gehaakt. Nu lekker weer puzzelen, streams kijken van EJVJL en series kijken.
Morgen doe ik weer normaal
quote:
quote:
Goedenavondquote:Op zondag 25 september 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Zondagavond is geen televisieavond voor mij
Vandaag een beetje erg lui geweest. Het lukte eventjes niet. Morgen weer een dag. Wel lekker gepuzzeld. Ook een beetje gehaakt. Nu lekker weer puzzelen, streams kijken van EJVJL en series kijken.
Morgen doe ik weer normaal
quote:Op zondag 25 september 2022 18:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond![]()
Eerst Deurwaarders Uk
Goed en met jou ook.quote:Op zondag 25 september 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey lieverd
Hoe is het met jou?
Dat is wel even leuk voor de achtergrondquote:Op zondag 25 september 2022 18:19 schreef praadje het volgende:
Vanavond is het wij tegen jullie. Belgie-Nederland
Ik kijk het ook niet hoor. Maar ik hou natuurlijk wel de uitslag in de gatenquote:Op zondag 25 september 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel even leuk voor de achtergrond
Alleen NL kan niet voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |