SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 09-09-2022 14:42:23 ]
OPRUTTE met die industrie!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef Marsenal het volgende:
Aarsmaden beste maden![]()
Wist je dat je ze ook gewoon kan gebruiken om mee te vissen? De aasindustrie doet er alles aan om er voor te zorgen dat we hier niet achter komen, open je ogen mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klikken op eigen risico
MickeyTT![]()
quote:
Kunnen we die vieze ranzige plaatjes achterwege laten? Lijkt mij dat dit topic dient als een waarschuwing voor anderen, en moeten kokhalzen bij het aanschouwen van de misselijkmakende visuele presentaties leidt dat doel alleen maar af.quote:
gespoilerdquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:41 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
Kunnen we die vieze ranzige plaatjes achterwege laten? Lijkt mij dat dit topic dient als een waarschuwing voor anderen, en moeten kokhalzen bij het aanschouwen van de misselijkmakende visuele presentaties leidt dat doel alleen maar af.
Ik vind het idd erg kinderachtigquote:Op vrijdag 9 september 2022 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel schattig dat men hier er een wedstrijdje van maakt wie Mikey het meeste haat om zo zichzelf goed te laten lijken of zo.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 9 september 2022 18:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het idd erg kinderachtig
Wauw, hij is nog herstellende van longkanker. Beetje medeleven aub.quote:Op vrijdag 9 september 2022 18:45 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Mensen als @:MikeyTT verdienen het om dagelijks met blote voeten op een legoblokje te gaan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |