Dus Max kan nog snellerquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:28 schreef El_Thijs het volgende:
Leclerc op soft nog niet sneller dan Max op hard?
EDIT: oh jawel.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kalff moet echt niet te lang achter elkaar aan het woord zijn, man wat een gezever.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:30 schreef El_Thijs het volgende:
Al die stijve auto's, zouden de vrouwen dat leuk vinden?
Je bent zelf softquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:30 schreef beantherio het volgende:
Lec P1. Einde tijdperk Verstappen.![]()
Ja ik weet het: softs.
"Hoogtepunt".quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
doet mercedes ook nog mee?
of was zandvoort hun hoogtepunt?
Russell en Lewis zijn in rouw, dan zijn de prestaties wat minderquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
doet mercedes ook nog mee?
of was zandvoort hun hoogtepunt?
Bleekemolen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:33 schreef Questular het volgende:
Wie doet samen met Kalf het commentaar?
"Lando, this is Toto..."quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
#BNW Norris heeft instructies gekregen van Toto
Op een vrij boze manierquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zegt niet meer dan unbelievable
ik heb Max vaak boos gehoordquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb Max vaak boos gehoord
maar dit viel reuze mee
Handje uit de cockpit niet gezien?quote:
Minder boos dan Russell over de duiven, idd.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb Max vaak boos gehoord
maar dit viel reuze mee
Heeft die er kijk op dan?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij was iets anders beloofd door @:ChevyCaprice
Russell is geen Amsterdamse duiven gewendquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Minder boos dan Russell over de duiven, idd.
Einde tijdpe- oh wacht.quote:
De duiven zijn zuurquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Russell is geen Amsterdamse duiven gewend
Wat wil je als ze in een horror film zittenquote:
Helaas lieten ze hem met het wasrekje rijden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Mij was iets anders beloofd door @:ChevyCaprice
De rest van Nederland.quote:
Komt wel goed.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef beantherio het volgende:
Norris heeft de kans op een P1 van Max wel verprutst.
?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:43 schreef beantherio het volgende:
Norris heeft de kans op een P1 van Max wel verprutst.
Sky denkt ook zeker dat de Queen nog leeft.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zitten bij Sky nog steeds te zeiken over hoe Hamilton geholpen had moeten worden door Russell terwijl hij zelf zijn herstart verprutste.
Too soon.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky denkt ook zeker dat de Queen nog leeft.
Zo dan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen de verbrandingsmotorquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Lees ik nou dat Max ook onderdelen gaat wisselen?
Hoe moeten wij nou weten of jij dat gelezen hebt?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
Lees ik nou dat Max ook onderdelen gaat wisselen?
Ik vermoed dat Sky vindt dat er geen respect wordt getoond als de drie Britten zondag niet op het podium staan, gevolgd door de drie coureurs uit de Commonwealth en daarna Albon als reserve-Brit.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Als je besluit beide besluit te blijven blijf dan ook buitenquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:45 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze zitten bij Sky nog steeds te zeiken over hoe Hamilton geholpen had moeten worden door Russell terwijl hij zelf zijn herstart verprutste.
Sky leeft echt in het verleden.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sky vindt dat er geen respect wordt getoond als de drie Britten zondag niet op het podium staan, gevolgd door de drie coureurs uit de Commonwealth en daarna Albon als reserve-Brit.
Niet tegen mijquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja. Hadden ze tijdens de zomerstop al gezegd trouwens.
Nwoah deels eens. Als een coureur echt nieuwe banden wil moet je die ook geven, dat is een dikke plus voor Russell. Echter had het team ook hier toen moeten besluiten om ook Hamilton gewoon binnen te halen en hem voorzien van de juiste communicatie over wat de rest deed, nu was hij een complete sitting duck met zijn bandjes.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt ook wel. Als je besluit beide besluit te blijven blijf dan ook buiten
uh ik denk het niet, mercedes lijkt niet heel erg goed op deze baanquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat als Britse coureur wint, dan hoor je voor eerst God save the King bij een sport evenement
We hebben ook dit weekend de F2 en de F3 racesquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:52 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
uh ik denk het niet, mercedes lijkt niet heel erg goed op deze baan
ja misschien daar wel, weet ik niet, zijn er daar britse kanshebbers?quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We hebben ook dit weekend de F2 en de F3 races
Erger dan ik ooit gehoord heb.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kalff kan beter z'n mond houden, moet zichzelf continu verbeteren, geen touw vast te knopen aan wat die man allemaal bazelt.
Ja, zo het grind in.quote:
Zet gewoon GP Radio op tijdens FP 1. Die doet Olav toch nooit (voor de haters).quote:
Maar wel een Britse coureurquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit lijstje klopt niet Allard. In de jaren dat Mercedes alles won won er ook geen Brits team.
Ja achteraf moet je beiden binnenhalen. Maar als je eenmaal kiest moet je committen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nwoah deels eens. Als een coureur echt nieuwe banden wil moet je die ook geven, dat is een dikke plus voor Russell. Echter had het team ook hier toen moeten besluiten om ook Hamilton gewoon binnen te halen en hem voorzien van de juiste communicatie over wat de rest deed, nu was hij een complete sitting duck met zijn bandjes.
Wat wil je als leraren Toto en Lewis zijnquote:Op vrijdag 9 september 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs bij F1TV hebben ze genoeg van gezeik en gehuil van Russell, wat een kut gast is dat geworden zeg.
Hoezo dat? Als je zo hard op iemand af rijdt schrik je je echt wel ff de pleuris.quote:
Ze hadden nog een bezemkast over. Die hebben ze maar aan Haas gegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:57 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die box van Haas, past amper een auto in.![]()
[ afbeelding ]
Gaat ook wel de verkeerde kant op ja.quote:Op vrijdag 9 september 2022 14:56 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs bij F1TV hebben ze genoeg van gezeik en gehuil van Russell, wat een kut gast is dat geworden zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |