Dat is Quincy zijn pakkie aan toch, hij heeft er tegen Martin wel mee lopen dreigenquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag me zelfs af of die 24 uur aanvraag wel gedaan is door Martin ... want het leek erop dat dat via hem moest
Ik ben voorquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,Berend wil nu de bestelling van zaterdag annuleren om te kijken wat Quincy gaat doen.
Een mondje minder.
Jerrelquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die relnichten in RLS's, ook dat gastje (ben zijn naam even kwijt) in BB 2021.
Jerreld.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die relnichten in RLS's, ook dat gastje (ben zijn naam even kwijt) in BB 2021.
Mark Trutte gaat het huis inquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is er nou voor Eunice haar verjaardag gedaan?
Scherpquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mark Trutte gaat het huis in
Beelden?quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Er heeft iemand gegeten van het ontbijt van morgen.![]()
![]()
Dat hoor ik Wanda roepen.quote:
wel een goede mix deze show van bb utopia expeditie hells kitchen en wie is de molquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Er heeft iemand gegeten van het ontbijt van morgen.![]()
![]()
@spapaarsquote:
Geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:51 schreef Sestra666 het volgende:
Martin zou t bord van ruben leeg hebben gegetentoen de dokter er was..
Hij ontkent half
Hij heeft het bord in de oven gezet.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:51 schreef Sestra666 het volgende:
Martin zou t bord van ruben leeg hebben gegetentoen de dokter er was..
Hij ontkent half
beter, maar hij ontkent zo vaagquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft het bord in de oven gezet.
Hij begreep geen moer van het verhaal.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:53 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
beter, maar hij ontkent zo vaag
die esther werkt op mijn lachspierenquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:59 schreef Sestra666 het volgende:
esther heeft geen vertrouwen in de kookclub
quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
die esther werkt op mijn lachspieren
Esther vind het nogal verwarrend allemaal.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:59 schreef Sestra666 het volgende:
esther heeft geen vertrouwen in de kookclub
maar zo klinkt zo ook echtquote:Op vrijdag 9 september 2022 01:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther vind het nogal verwarrend allemaal.
Esther wil voor iedereen apart gaan koken rekening houdend met ieders wensen.quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:01 schreef mootie het volgende:
Je hebt toch gvd geen voedingsdeskundige nodig om een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
Bedrijfskantine.quote:
Nee met kant en klaar zakjes en pakjes lukt het haar ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 01:01 schreef mootie het volgende:
Je hebt toch gvd geen voedingsdeskundige nodig om een gezonde maaltijd op tafel te zetten.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Esther wil voor iedereen apart gaan koken rekening houdend met ieders wensen.
Budget is groot genoeg.quote:
Wendy.quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
Gj en Wendy of Wanda vertrouwen Martin voor geen meter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |