Dat is Quincy zijn pakkie aan toch, hij heeft er tegen Martin wel mee lopen dreigenquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag me zelfs af of die 24 uur aanvraag wel gedaan is door Martin ... want het leek erop dat dat via hem moest
Ik ben voorquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,Berend wil nu de bestelling van zaterdag annuleren om te kijken wat Quincy gaat doen.
Een mondje minder.
Jerrelquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die relnichten in RLS's, ook dat gastje (ben zijn naam even kwijt) in BB 2021.
Jerreld.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is wat met die relnichten in RLS's, ook dat gastje (ben zijn naam even kwijt) in BB 2021.
Mark Trutte gaat het huis inquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Wat is er nou voor Eunice haar verjaardag gedaan?
Scherpquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Mark Trutte gaat het huis in
Beelden?quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Er heeft iemand gegeten van het ontbijt van morgen.![]()
![]()
Dat hoor ik Wanda roepen.quote:
wel een goede mix deze show van bb utopia expeditie hells kitchen en wie is de molquote:Op vrijdag 9 september 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Er heeft iemand gegeten van het ontbijt van morgen.![]()
![]()
@spapaarsquote:
Geen actieve herinnering aan.quote:Op vrijdag 9 september 2022 00:51 schreef Sestra666 het volgende:
Martin zou t bord van ruben leeg hebben gegetentoen de dokter er was..
Hij ontkent half
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |