Ja precies. Al is pasta wel fijn.quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had voor 20 euro besteld.Bleek veel te duur te zijn.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:53 schreef mario390 het volgende:
kann ik niet weten hoezo vochtig papiertje zo
belangrijk is
dat dingens bij de meiden is al vochtig
Marciano vindt Mirthe een mooie intelligente meid, prachtige uitstraling en looksquote:Op vrijdag 9 september 2022 01:45 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim is een beetje gek op Marciano maar of het wederzijds is .... Net zoals bij Mexx en Tommy-Lee, zij is gek op hem maar geen idee of het wederzijds is. Vrouwen lijken gemakkelijker verliefd te worden of zo maar maakt ze zwakker in dit spel denk ik.
quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:53 schreef mario390 het volgende:
kann ik niet weten hoezo vochtig papiertje zo
belangrijk is
dat dingens bij de meiden is al vochtig
Is het ook zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marciano vindt Mirthe een mooie intelligente meid, prachtige uitstraling en looks
quote:
Mirthe is leukquote:Op vrijdag 9 september 2022 01:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Marciano vindt Mirthe een mooie intelligente meid, prachtige uitstraling en looks
quote:Op vrijdag 9 september 2022 01:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is toch vor de de ongesteld zijn of ?
masturbatie
Nee daar is dat niet expliciet voor…..quote:
maar wie zijn dat...? zie niks zo donkerquote:Op vrijdag 9 september 2022 02:00 schreef Moeraskat het volgende:
En het gaat weer over snoep jatten..
Ze zijn naar bed nu, Martin, Marciano en Isaac dacht ik?quote:Op vrijdag 9 september 2022 02:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
maar wie zijn dat...? zie niks zo donker
quote:Op vrijdag 9 september 2022 02:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
martin en die donkere jongen. En die jongen met dat knotjequote:Op vrijdag 9 september 2022 02:02 schreef Adat231 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |