abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 september 2022 @ 00:58:51 #101
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205901490
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 00:07 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Geef nou eens voor de grap spelers meer dan 1 wedstrijd de tijd.
Je weet ook wel dat ik vrijwel nooit spelers na 1 wedstrijd afschrijf.

Dat er op dit moment geen goede opties zijn voor linksback is gewoon duidelijk. En dan bedoel ik met name dat niemand er op de korte termijn fysiek echt klaar voor is.
Makkelijk tweede.
pi_205901515
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 00:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh Orrie, kom je normaal zo volwassen over in interviews, ga je dit soort onzin roepen.
Helemaal mee eens, slaat nergens op. Helemaal als hij die pingel zo fenomenaal erin ramt.
pi_205901530
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:05 schreef Kerftminister het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, slaat nergens op. Helemaal als hij die pingel zo fenomenaal erin ramt.
Heb sowieso meer vertrouwen in Gimenez als penaltynemer dan in Kökcü.

Snap überhaupt niet waarom hij bovenaan dat lijstje staat. Vind hem helemaal geen goede penaltynemer.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 9 september 2022 @ 01:15:22 #104
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_205901548
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 00:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh Orrie, kom je normaal zo volwassen over in interviews, ga je dit soort onzin roepen.
Hij heeft wel gelijk hoor, Gimenez moet gewoon bij die bal wegblijven. Laten we het maar teveel drang noemen om zichzelf te bewijzen. Hij schiet hem er gelukkig goed in, maar stel had hij hem gemist dan had ie het lang nog gehoord.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 9 september 2022 @ 01:54:43 #105
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205901647
Kolere wat zijn we de eerste helft keihard weggespeeld zeg. Laatste keer dat ik zoiets heb gezien is thuis tegen Man City denk ik. Niets in te brengen, amper op de helft van de tegenstander geweest. Denk dat we met 3-0 echt blij mogen zijn. Dat had makkelijk 6-0 kunnen zijn.

Tweede helft was dan wel een stuk beter, al moet je dan wel meenemen dat Lazio niet meer vol gas gaat. Ze waren echt twee maatjes te groot. Goed. Als je dan verliest, dan maar deze pot. Maar doordat Sturm Graz gewonnen heeft moet je wel echt 9 punten halen uit de potten tegen Mietjesland en Graz om 2e te worden en dat gaat lastig zat worden. Dit team heeft duidelijk nog tijd nodig. Eerste serieuze tegenstander en ik schrok hier toch wel van.

Positieve puntjes van vanavond waren wat mij betreft de invalbeurten van Wieffer, Gimenez en ook Paixao kon me in die korte periode wel bekoren. Verder viel het me eigenlijk allemaal tegen. Ook Bijlow was niet zo best. Die 2-0 mag hij wel hebben. Op deze manier gaat hij niet keepen op het WK.
  vrijdag 9 september 2022 @ 01:55:31 #106
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_205901651
Oh ja, ik denk dat het zondag echt een klote pot gaat worden.
  vrijdag 9 september 2022 @ 02:23:44 #107
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_205901717
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:55 schreef fetX het volgende:
Oh ja, ik denk dat het zondag echt een klote pot gaat worden.
Nee joh, winnen we gewoon met 3 doelpunten verschil.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_205901767
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:54 schreef fetX het volgende:
. Eerste serieuze tegenstander en ik schrok hier toch wel van.

Eerlijk gezegd vrees ik dat dit de makke van de eredivisie aan het worden is / al geworden. Ik denk dat Ajax het ook lastig krijgt tegen echt goede tegenstanders. Het gaat te makkelijk, en er is te weinig tegenstand in de eredivisie om de spelers echt te harden cq beter te maken.

Er wordt wel leuk gevoetbald en flink spelers verkocht, maar welke spelers uit de eredivisie zijn nu echt geslaagd in het buitenland ?

Het wordt echter op avonden als dit pijnlijk blootgelegd.....en gecamoufleerd als Feyenoord of Ajax in een seizoen eens verder komt dan de kwarfinale.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_205901822
Dit wedstrijdje was misschien wel even goed. :)
  vrijdag 9 september 2022 @ 06:41:04 #110
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_205901897
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 01:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hij heeft wel gelijk hoor,
Ja, dat is het punt niet.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 07:03:08 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205901925
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 00:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Oh Orrie, kom je normaal zo volwassen over in interviews, ga je dit soort onzin roepen.
Bij een echte aanvoerder gebeurt zoiets niet.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_205901930
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 00:16 schreef DonRaja het volgende:
Eerste helft leek wel op werkweigering. Bizar om te constateren maar Alireza deed het aardig...

Dilrosun en Pedersen, man man man... :')
Alireza doet het elke minuut dit seizoen al aardig

#AnnounceBasisplaats
  vrijdag 9 september 2022 @ 07:15:33 #113
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2023/2024
pi_205901940
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bij een echte aanvoerder gebeurt zoiets niet.
Nouja, het zijn zijn eerste wedstrijdjes dus hij mag nog leren. Maar idd, dit ga je niet in een interview bespreken als aanvoerder. En al helemaal niet over zoiets belachelijks als 'respect' beginnen. Slot werd er ook naar gevraagd in de persco en die reageerde er een stuk beter op.
9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66
  vrijdag 9 september 2022 @ 07:29:55 #114
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205901990
Waarom is iedereen zo geil op BIjlow,?
Vind hem al jaren zo matig, gister weer een blunder.

Lekker banken die jongen
pi_205901993
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:15 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nouja, het zijn zijn eerste wedstrijdjes dus hij mag nog leren. Maar idd, dit ga je niet in een interview bespreken als aanvoerder. En al helemaal niet over zoiets belachelijks als 'respect' beginnen. Slot werd er ook naar gevraagd in de persco en die reageerde er een stuk beter op.
Er werd in de voorbereiding nog wel eens wat lacherig gedaan over het feit dat de hele sfeer anders is met zo veel jonge spelers met verschillende nationaliteiten. En dat het lastig is om er èèn geheel en team van te maken. Nou, dat blijkt wel de afgelopen weken. :D

Dit vreemdenlingenlegioen is los zand en totaal geen hecht team. Compleet het tegenovergestelde van vorig seizoen wat dat betreft. Toen was de sfeer fantastisch en ging iedereen voor elkaar door het vuur waardoor zeer matige spelers als Dessers, Linssen en Nelson behoorlijk boven zichzelf uitstegen.

Nu zijn het allemaal losse BV-tjes die voornamelijk voor zichzelf spelen. Dan krijg je dus zoiets als dit wat lijkt op werkweigering met alle onderlinge frustaties van dien.
pi_205902005
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Bij een echte aanvoerder gebeurt zoiets niet.
Inderdaad. Eigenlijk zijn alle comments hierover wel waar:
- Kokcu is in mijn ogen geen natuurlijke leider, dus aanvoerder is meer een status dingetje.
- Als leider is het gek dat het je zou overkomen dat iemand de pingel neemt, waar je het zelf niet in kan vinden. Het is geen gebrek aan respect, maar gebrek aan leiderschap.
- Kocku kan ik niet heel goed inschatten op penalties, zoveel heb ik er niet gezien (3 gehad, 1 gemist).
- Santi nam hem wel overtuigend en voor het gevoel (zonder dat we het echt kunnen weten) ziet Santi er logischer uit als eerste keus.

Maar blijkbaar ligt het eergevoel heel hoog, zeker wanneer je afgedroogd bent op het veld.
pi_205902077
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Er werd in de voorbereiding nog wel eens wat lacherig gedaan over het feit dat de hele sfeer anders is met zo veel jonge spelers met verschillende nationaliteiten. En dat het lastig is om er èèn geheel en team van te maken. Nou, dat blijkt wel de afgelopen weken. :D

Dit vreemdenlingenlegioen is los zand en totaal geen hecht team. Compleet het tegenovergestelde van vorig seizoen wat dat betreft. Toen was de sfeer fantastisch en ging iedereen voor elkaar door het vuur waardoor zeer matige spelers als Dessers, Linssen en Nelson behoorlijk boven zichzelf uitstegen.

Nu zijn het allemaal losse BV-tjes die voornamelijk voor zichzelf spelen. Dan krijg je dus zoiets als dit wat lijkt op werkweigering met alle onderlinge frustaties van dien.
Haha lol, jij weet alweer precies wat er intern speelt qua sfeer en ziet nu al dat er geen chemie is, spelers niet voor elkaar door het vuur gaan en er frustraties zijn. Gast hou op hoor. Dit is gewoon een totaal nieuw team waar nog geen vastigheden inzitten. Afgelopen seizoen begonnen we ook dramatisch tegen Drita. Toen had je geluk dat je veredelden oefenpotjes tegen
Kansloze teams als elfsborg speelde in de voorronde conference.

En dan kom je ook nog eens met Nelson aanzetten, die pas een beetje leuk ging spelen vanaf februari
  vrijdag 9 september 2022 @ 07:44:42 #118
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_205902091
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:32 schreef snabbi het volgende:

[..]
Inderdaad. Eigenlijk zijn alle comments hierover wel waar:
- Kokcu is in mijn ogen geen natuurlijke leider, dus aanvoerder is meer een status dingetje.
- Als leider is het gek dat het je zou overkomen dat iemand de pingel neemt, waar je het zelf niet in kan vinden. Het is geen gebrek aan respect, maar gebrek aan leiderschap.
Blijkbaar neemt hij Arend Martijn ook niet serieus.
pi_205902096
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:30 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Er werd in de voorbereiding nog wel eens wat lacherig gedaan over het feit dat de hele sfeer anders is met zo veel jonge spelers met verschillende nationaliteiten. En dat het lastig is om er èèn geheel en team van te maken. Nou, dat blijkt wel de afgelopen weken. :D

Dit vreemdenlingenlegioen is los zand en totaal geen hecht team. Compleet het tegenovergestelde van vorig seizoen wat dat betreft. Toen was de sfeer fantastisch en ging iedereen voor elkaar door het vuur waardoor zeer matige spelers als Dessers, Linssen en Nelson behoorlijk boven zichzelf uitstegen.

Nu zijn het allemaal losse BV-tjes die voornamelijk voor zichzelf spelen. Dan krijg je dus zoiets als dit wat lijkt op werkweigering met alle onderlinge frustaties van dien.
Dit klopt wel ja. Maar het zal wel verbeteren in de loop van het seizoen hoop ik.
pi_205902103
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:44 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Blijkbaar neemt hij Arend Martijn ook niet serieus.
Die heeft wel iets meer ervaring en uitstraling daarin. Die ziet nog wel in dat er verschillende culturen zijn. Dat het geen gebrek is aan respect, maar dat het een verschil is in opvattingen en dat er aanpassingen nodig zijn.
pi_205902176
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Dit klopt wel ja. Maar het zal wel verbeteren in de loop van het seizoen hoop ik.
Kijk naar de 2 meest succesvolle seizoenen van de afgelopen tijd (vorig seizoen en het kampioensjaar).

In beide gevallen stond het team vol met matige troep die boven zichzelf uit steeg vanwege het hechte collectief. Je werd nota bene kampioen met fucking Jones, Botteghin en vd Heijden achterin _O- .
Als dat geen bewijs is van hoe belangrijk het allemaal is weet ik het ook niet meer.

Nu is de selectie op papier misschien wel veel talentvoller, maar daar heb je dus geen fuck aan als ze niet fatsoenlijk kunnen of willen samenspelen vanwege alle ego'tjes. De leeftijdsopbouw is op zijn zachts gezegd ook nogal scheef. Feyenoord heeft iets te veel FM gespeeld door bijna alleen maar jonge talenten uit het buitenland te halen en dan maar te hopen dat het werkt en Slot er een geoliede machine van kan maken.
pi_205902232
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:00 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Kijk naar de 2 meest succesvolle seizoenen van de afgelopen tijd (vorig seizoen en het kampioensjaar).

In beide gevallen stond het team vol met matige troep die boven zichzelf uit steeg vanwege het hechte collectief. Je werd nota bene kampioen met fucking Jones, Botteghin en vd Heijden achterin _O- .
Als dat geen bewijs is van hoe belangrijk het allemaal is weet ik het ook niet meer.

Nu is de selectie op papier misschien wel veel talentvoller, maar daar heb je dus geen fuck aan als ze niet fatsoenlijk kunnen of willen samenspelen vanwege alle ego'tjes. De leeftijdsopbouw is op zijn zachts gezegd ook nogal scheef. Feyenoord heeft iets te veel FM gespeeld door bijna alleen maar jonge talenten uit het buitenland te halen en dan maar te hopen dat het werkt en Slot er een geoliede machine van kan maken.
In dat laatste heb ik wel vertrouwen. Dat Feyenoord nu los zand is dat is duidelijk. Maar ik geef Slot nog wel even de tijd..het is een pittige klus.

De ploegen die jij noemt hadden trouwens genoeg kwaliteit. Een goede mix van kwaliteit en mentaliteit.
pi_205902261
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 08:00 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Kijk naar de 2 meest succesvolle seizoenen van de afgelopen tijd (vorig seizoen en het kampioensjaar).

In beide gevallen stond het team vol met matige troep die boven zichzelf uit steeg vanwege het hechte collectief. Je werd nota bene kampioen met fucking Jones, Botteghin en vd Heijden achterin _O- .
Als dat geen bewijs is van hoe belangrijk het allemaal is weet ik het ook niet meer.

Nu is de selectie op papier misschien wel veel talentvoller, maar daar heb je dus geen fuck aan als ze niet fatsoenlijk kunnen of willen samenspelen vanwege alle ego'tjes. De leeftijdsopbouw is op zijn zachts gezegd ook nogal scheef. Feyenoord heeft iets te veel FM gespeeld door bijna alleen maar jonge talenten uit het buitenland te halen en dan maar te hopen dat het werkt en Slot er een geoliede machine van kan maken.
Gast, je doet net of dat al een voldongen feit is.

Dat heeft gewoon tijd nodig. Dat is logisch.

Ja, Feyenoord ging gisteren extreem door de ondergrens en was erg los zand. Maar over enkele maanden gaat dit ongetwijfeld beter zijn.

In het topvoetbal heb je die tijd niet, maar niemand hier verlangt momenteel meteen een kampioenschap of wederom een finaleplek.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_205902276
Dat het geen team is, is een feit.
Maar het zoeken in oorzaken als nationaliteit en leeftijd vind ik ook te makkelijk. Er zijn zat voorbeelden waarbij er teams zijn die wel zo zijn samengesteld.

Uiteindelijk is het geen team. Dat is minder erg wanneer je nog veel meer kwaliteit hebt, maar wij hebben zeker een collectief nodig om beter te zijn. Dat hebben we nu nog niet, maar dat betekent ook niet dat het er niet gaat komen.
  Moderator vrijdag 9 september 2022 @ 08:14:03 #125
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_205902298
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2022 07:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is iedereen zo geil op BIjlow,?
Dat weet niemand beste Jorien.
quote:
Vind hem al jaren zo matig, gister weer een blunder.
Bij de 2 en 3-0 zag ie er niet goed uit.
quote:
Lekker banken die jongen
Volgens mij is wat op de bank zit nog beroerder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')