Dat is niet aan de ordequote:Op donderdag 8 september 2022 20:10 schreef hollandia02 het volgende:
Diana had nu zomaar de koningin kunnen zijn
Queen Consort. Niet Queenquote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef Ama het volgende:
Camilla zal vast een populaire queen worden.
Ze heeft mazzel dat er zoveel tijd tussen heeft gezeten. Ze is niet zo gehaat meer, volgens mij.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef Ama het volgende:
Camilla zal vast een populaire queen worden.
rip teletext pagina 316quote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde het teletekst 101 topic kicken, maar is kapot (wat niet in deze shitzooi.....)
[ afbeelding ]
Ga ergens anders lopen zeiken joh. Je gezanik kennen we nu overal wel inmiddels.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Ga ff lekker in F1 mierenneuken joh, we weten het nu wel.
nou nou nouquote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef tripel7 het volgende:
Nu ik Truss heb horen spreken snap ik wel dat Elizabeth alle wil om te leven verloren had na eergisteren.
Wat was dat ooit dan hahaquote:
Lolquote:Op donderdag 8 september 2022 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen zeiken joh. Je gezanik kennen we nu overal wel inmiddels.
The title is currently vacant due to the previous holder of the title, (and longest-serving) Prince Charles, now being King due to the death of Elizabeth II on 8 September 2022.[2]quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 september 2022 20:13 schreef raptorix het volgende:
Ik wilde het teletekst 101 topic kicken, maar is kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |