wat een kul die vrouw is 96, die gaat een keer dood.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:22 schreef Mikeytt het volgende:
Ik hoop dat ze er in stabiele gezondheid uit komt. Denk oprecht dat haar dood een heel slecht effect zal hebben op het Verenigd Koninkrijk.
Vind dat engelsen daar wel recht op hebben ze hebben die ouwe vrouw jaren gevoedquote:Op donderdag 8 september 2022 18:22 schreef koemleit het volgende:
wat zou je willen weten dan?
bloeddruk?
Hartslag?
saturatie?
kom op, het nieuws dat het slecht met haar gaat is al meer dan waar je "recht" op hebt.
En dat nieuws is van vanmiddag... als je over een week nog niks gehoord hebt heb je recht van spreken met "goh het ging toch slecht? hoe is het nu"
Maar na een paar uur al om een update vragen is een beetje vreemd, tis geen netflix serie ofzo.
Nog niks over bekend.quote:
Het protocol is in werking gesteldquote:
96 is geen extreem oude leeftijd. We weten momenteel nog niks, dus ook niet of ze in levensgevaar is...quote:Op donderdag 8 september 2022 18:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat een kul die vrouw is 96, die gaat een keer dood.
Het gaat natuurlijk kut in de UK, maar daar heeft haar gezondheid of dood niks mee te maken.
Onzin. Gewoon wachten op het nieuws.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het protocol is in werking gesteld
Het gepeupel zal er morgen pas van horen
Is goed lach ik je morgen wel uitquote:Op donderdag 8 september 2022 18:28 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon wachten op het nieuws.
De huidige stand van zaken. Hoe erg gaat het momenteel? Wat is de stand van zaken?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:22 schreef koemleit het volgende:
wat zou je willen weten dan?
bloeddruk?
Hartslag?
saturatie?
kom op, het nieuws dat het slecht met haar gaat is al meer dan waar je "recht" op hebt.
En dat nieuws is van vanmiddag... als je over een week nog niks gehoord hebt heb je recht van spreken met "goh het ging toch slecht? hoe is het nu"
Maar na een paar uur al om een update vragen is een beetje vreemd, tis geen netflix serie ofzo.
5 euro, wedden?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is goed lach ik je morgen wel uit
Alleen als het niet telt wanneer ik het mis hebquote:
Die eigenschappen passen wel bij TSquote:Op donderdag 8 september 2022 18:35 schreef Marsenal het volgende:
Hoe kan deze achterbakse ijskoude backstabber nou je favoriete monarch zijn?
Je zou zeggen dat een lizard toch op zijn minst 300 jaar wordt.quote:Op donderdag 8 september 2022 18:35 schreef Marsenal het volgende:
Hoe kan deze achterbakse ijskoude backstabber nou je favoriete monarch zijn?
96 is niet oud? Wat rook jij kerel?quote:Op donderdag 8 september 2022 18:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
96 is geen extreem oude leeftijd. We weten momenteel nog niks, dus ook niet of ze in levensgevaar is...
De levensverwachting voor 90-jarigen is ongeveer 97, dus vrij gemiddeld.quote:Op donderdag 8 september 2022 23:13 schreef Slavski het volgende:
[..]
96 is niet oud? Wat rook jij kerel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |