Ik heb een Sex PIstols cd, mag dat ook halfstok?quote:Op donderdag 8 september 2022 16:38 schreef Starhopper het volgende:
Net ff een Union Jack gescoord om straks half stok te hangen
Dat valt te regelenquote:Op donderdag 8 september 2022 16:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wil je dit als gastmod ff reeksen?
Bij mijn weten mag dat niet.quote:Op donderdag 8 september 2022 15:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij het nog doet of dat hij over gaat slaan.
Nee. Wel Queen met The Show Must Go On.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:40 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik heb een Sex PIstols cd, mag dat ook halfstok?
Kijk eens goed. Dat kan welquote:Op donderdag 8 september 2022 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die kan je moeilijk op de kop ophangen
Zou je denken, maar sommige witte strepen zijn dikker dan de andere. Er is dus wel degelijk een boven en onder bij de Union Jack.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die kan je moeilijk op de kop ophangen
Thnx!!!quote:
Meen je niet. Je breng de Britse boeren op ideeënquote:Op donderdag 8 september 2022 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou je denken, maar sommige witte strepen zijn dikker dan de andere. Er is dus wel degelijk een boven en onder bij de Union Jack.
Op welke stream zie je datquote:Op donderdag 8 september 2022 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staan ook al wat helikopters warm te draaien links.
Dat denkt een driejarige niet hoorquote:Op donderdag 8 september 2022 16:39 schreef Zorro het volgende:
Die Charles. Is ie 3 jaar, wordt zijn moeder koningin.
En dat ie dan denkt: Daarna mag ik!
Daar landen elk uur helikopters voor boorplatformen.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Staan ook al wat helikopters warm te draaien links.
Is 45 mijl en daar doen ze een uur over zal qel geen snelweg zijn dusquote:
Ja, hoor het ook net. Veel olieboorplatformen in de Noordzee voor de kust natuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2022 16:44 schreef PS. het volgende:
Daar landen elk uur helikopters voor boorplatformen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |