Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?quote:Op vrijdag 9 september 2022 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 'r de kans geven om d'r eigen antwoord te geven in plaats van alles voor d'r in te gaan vullen.
RAM HET ER IN!quote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat niet juist wat hij wil, alles in haar vullen?
Badum-Tssssjquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was te lui om de bijbehorende emoji erbij te doen. Heb het even overwogen.quote:
Vuig viespeukje ben je toch ookquote:Op vrijdag 9 september 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook los?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Allemaal gevuld met alcohol?quote:Op vrijdag 9 september 2022 11:47 schreef rival het volgende:
Hier iemand interesse in 128 KLM huisjes?
Iets waarvan rival er blijkbaar 128 van heeft.quote:
quote:
quote:Over onze KLM-huisjes
Elk huisje heeft het uiterlijk van een echt Nederlands gebouw. Deze unieke cadeaus bestaan al sinds de jaren 50 en zijn een echt collectors item! U ontvangt er een wanneer u in Business Class reist op een intercontinentale route.
Wat heb je in huis gehaald?quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:25 schreef AirwiN het volgende:
Zo, had geen zin om te werken dus maar een nieuwe TV gekocht.
Komt mooi van pas voor mijn nudie weekend met Tegan.
Patser gespotquote:
Sony Bravia XR 55 inch.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je in huis gehaald?
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregenquote:
Lang leve de trouweklantenkorting.quote:Op vrijdag 9 september 2022 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar ik heb er geen nude weekend met Tegan bij gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |