Elke vrouw werkt weer anders.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je hier meer over vertellen?
I like where this is going.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Ik wissel afquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik ril niet van genot. Ik kronkel meer
En nu de daad bij het woord voegenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog beter; ik laat het je wel zien op onze date.
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doequote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TaMieke het volgende:
Niet gewoon stil liggen en zeesterren
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En nu de daad bij het woord voegen
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wel lastig, dan kun je nooit een stealthy orgasme hebben.
Uit respect voor de nachtrust toch.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zou je een stealthy orgasme willen?
Die ziet ook onder de dekens hoor!quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is niet opgegroeid in de bible belt. Waar elke puber stealthy orgasmes beheerst zodat God je niet kan betrappen tijdens een zondige daad.
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat kan ik dus echt niet, hoe hard ik ook mijn best doe
Ik denk dat een hitsige puber dat risico wel neemt.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Lokasenna het volgende:
Die ziet ook onder de dekens hoor!
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houdenquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit respect voor de nachtrust toch.
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn oudersquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de camping in een tentje als je ouders een tent verderop liggen?
Daarvoor is het veel te lekkerquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:25 schreef Senn88 het volgende:
Gewoon braaf liggen wachten tot de meester klaar is niet?
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.quote:Op dinsdag 13 september 2022 08:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn vriend ligt altijd uren later in bed dan ik, dus daar hoef ik geen rekening mee te houden
[..]
Dit zal nooit gebeuren. Ik op dezelfde camping als mijn ouders
[..]
Daarvoor is het veel te lekker
Sowieso nog elk jaar op Lowlandsquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sowieso in een tentje slapen zal niet heel snel meer voorkomen denk ik.
Voor een nachtje op een festival is het prima, maar op vakantie heb ik liever wat meer comfortquote:Op dinsdag 13 september 2022 08:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sowieso nog elk jaar op LowlandsMaar verder niet nee. Mijn vriend hekelt kamperen en voor vakantie heeft het ook niet mijn voorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |