abonnement Unibet Coolblue
pi_205883729
Met de S van smerig :r
Spoilers!
pi_205883828
Wij kijken op NPO Start de docuserie Bezorgd. Over dus de bezorgeconomie. Er zit een gezin in die thuis een pakketpunt hebben voor drie diensten. Ze zijn op werkdagen 5 uur per dag open maar mensen bellen elke dag, de hele dag aan. Ze verdienen daar 270 euro per maand mee :'(

Elke keer als in de serie de deurbel gaat bij dat pakketpunt, denk ik aan hoeveel warmte die daar zal ontsnappen komende winter.
Spoilers!
pi_205884057
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met de S van smerig :r
O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205884095
Na 28 minuten aan de telefoon om mijn huidige inetabo op te zeggen (nauwelijks mogelijk via de site), begrijp ik weer waarom je uit principe een aanbieder zou skippen.

Maar 30 piek per maand vind ik toch belangrijker.
Eerste reactie van Mrs V.: Wat zullen we daar eens voor kopen.
:'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_205884134
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:29 schreef Vanyel het volgende:
Na 28 minuten aan de telefoon om mijn huidige inetabo op te zeggen (nauwelijks mogelijk via de site), begrijp ik weer waarom je uit principe een aanbieder zou skippen.

Maar 30 piek per maand vind ik toch belangrijker.
Eerste reactie van Mrs V.: Wat zullen we daar eens voor kopen.
:'(
Gas *O*
Spoilers!
pi_205884231
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij kijken op NPO Start de docuserie Bezorgd. Over dus de bezorgeconomie. Er zit een gezin in die thuis een pakketpunt hebben voor drie diensten. Ze zijn op werkdagen 5 uur per dag open maar mensen bellen elke dag, de hele dag aan. Ze verdienen daar 270 euro per maand mee :'(

Elke keer als in de serie de deurbel gaat bij dat pakketpunt, denk ik aan hoeveel warmte die daar zal ontsnappen komende winter.
Ik vond het een ontluisterende docu :{
pi_205884440
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:37 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik vond het een ontluisterende docu :{
Ik ook. Goede docu ook.
Spoilers!
pi_205884523
Ik kwam om 19.49 op het station aan op de terugtocht vanuit werk en kwam er toen achter dat mijn dikke extra slot waarmee ik mijn superfijne nog geen jaar oude fiets keurig had vastgemaakt met frame en wiel aan het fietsenrek, met grof geweld was opengeknipt. En fiets foetsie. :'( . Tweede werkdag in Amsterdam, fiets ter waarde van de reiskostenvergoeding van de komende 12 maanden bij elkaar gejat. }:| (natuurlijk de vraag of dat meer zegt over hoe duur mijn fiets was of hoe slecht mijn reiskostenvergoeding is, maargoed).

Werk zelf was wel leuk gelukkig, maar dit was toch wel een kut einde van een leuke werkdag. Niet verzekerd helaas.
pi_205884717
quote:
[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/iOp woensdag 7 september 2022 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kwam om 19.49 op het station aan op de terugtocht vanuit werk en kwam er toen achter dat mijn dikke extra slot waarmee ik mijn superfijne nog geen jaar oude fiets keurig had vastgemaakt met frame en wiel aan het fietsenrek, met grof geweld was opengeknipt. En fiets foetsie. :'( . Tweede werkdag in Amsterdam, fiets ter waarde van de reiskostenvergoeding van de komende 12 maanden bij elkaar gejat. }:| (natuurlijk de vraag of dat meer zegt over hoe duur mijn fiets was of hoe slecht mijn reiskostenvergoeding is, maargoed).

Werk zelf was wel leuk gelukkig, maar dit was toch wel een kut einde van een leuke werkdag. Niet verzekerd helaas.
Oh shit zeg }:|
Spoilers!
pi_205884747
Wat klote @vlindertje89 en natuurlijk niemand die iets weet of gezien heeft.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205884756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kwam om 19.49 op het station aan op de terugtocht vanuit werk en kwam er toen achter dat mijn dikke extra slot waarmee ik mijn superfijne nog geen jaar oude fiets keurig had vastgemaakt met frame en wiel aan het fietsenrek, met grof geweld was opengeknipt. En fiets foetsie. :'( . Tweede werkdag in Amsterdam, fiets ter waarde van de reiskostenvergoeding van de komende 12 maanden bij elkaar gejat. }:| (natuurlijk de vraag of dat meer zegt over hoe duur mijn fiets was of hoe slecht mijn reiskostenvergoeding is, maargoed).

Werk zelf was wel leuk gelukkig, maar dit was toch wel een kut einde van een leuke werkdag. Niet verzekerd helaas.
Nee. Wat kut. Allemachtig :{ Je zou toch verwachten dat er camera's hangen en dat iemand met een stuk gereedschap dat fietsensloten kan open knippen wel opvalt. Amsterdam -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205884910
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kwam om 19.49 op het station aan op de terugtocht vanuit werk en kwam er toen achter dat mijn dikke extra slot waarmee ik mijn superfijne nog geen jaar oude fiets keurig had vastgemaakt met frame en wiel aan het fietsenrek, met grof geweld was opengeknipt. En fiets foetsie. :'( . Tweede werkdag in Amsterdam, fiets ter waarde van de reiskostenvergoeding van de komende 12 maanden bij elkaar gejat. }:| (natuurlijk de vraag of dat meer zegt over hoe duur mijn fiets was of hoe slecht mijn reiskostenvergoeding is, maargoed).

Werk zelf was wel leuk gelukkig, maar dit was toch wel een kut einde van een leuke werkdag. Niet verzekerd helaas.
Gatverdarrie Vlinder. Geen woorden voor. 😢

De Biebcollega is opgenomen met diagnose longembolie. Naar voor haar.
Gelukkig voor haar een dochter, die in de buurt woont. En morgen een dochter, die in de buurt werkt.

Vanavond voor haar “een liedje gezongen”, want het popkoor is weer gestart.
Na 2 jaar was ik er ook weer bij. Leuk om de vertrouwde gezichten te zien en spreken.
En er waren wel tien nieuwen, waaronder iemand uit Ukraine, die bij een koorlid in huis woont.
  Moderator woensdag 7 september 2022 @ 22:41:58 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205885174
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2022 22:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee. Wat kut. Allemachtig :{ Je zou toch verwachten dat er camera's hangen en dat iemand met een stuk gereedschap dat fietsensloten kan open knippen wel opvalt. Amsterdam -O-
Prachtige stad ja :P
Een slijptol op accu past makkelijk in een rugtas.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205885659
Blij, de afvalbak in de keuken doet het weer (sensor) na diverse heetwaterbaden vandaag en geen vieze beestjes meer gezien.
Gesprek bij het uwv gehad, vorige keer best vervelend maar nu helemaal niet.
En de mouw in de nieuw jurk ging nu wel goed.6
Verder zijn nu bijna alle lampen in huis vervangen door LED (lange buurman kwam even helpen). Nog 4 te gaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_205886638
Ik werd zomaar wakker om kwart over 6. Ook wel uitgeslapen voor m'n gevoel. Wel overal JEUK want er zit blijkbaar een mug op de slaapkamer. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_205886678
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2022 06:26 schreef Lonaa het volgende:
Ik werd zomaar wakker om kwart over 6. Ook wel uitgeslapen voor m'n gevoel. Wel overal JEUK want er zit blijkbaar een mug op de slaapkamer. ;(
Stomme muggen! Wel fijn uitgeslapen

Goedemorgen, vandaag mijn eerste schooldag om juf te worden. Goede voorbereiding van mij, gisteravond achterkomen dat ik toch een boek nog niet had :')
Zo maar eens kijken wat ik aan eten en drinken mee ga nemen voor een dag van 8.30 tot 17.50 uur (ja, er kan eten en drinken gekocht worden, maar de opleiding kost me al genoeg geld).
pi_205886692
Ik denk zomaar dat die fiets niet in Amsterdam stond ;) wat intens stom vlindertje -O- ze zijn weer heel erg bezig volgens mij, mijn fiets is een paar maanden geleden ook gejat, ik dacht dat die tijden wel zo'n beetje voorbij waren.

@Cat-astrophe: geen schrikbarende dingen gelukkig. We weten nu dat zijn benauwdheid niet vanuit hartfalen komt dus we focussen weer op de longen. En mijn teruggekeerde hartritmeklachten zijn niet te vangen op een rust-ECG en echo, dus dat komen we niet verder mee, maar mijn normale hartfunctie en -anatomie is prima dus dat is geen reden tot zorg.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205886761
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2022 06:48 schreef Yinny het volgende:

[..]
Stomme muggen! Wel fijn uitgeslapen

Goedemorgen, vandaag mijn eerste schooldag om juf te worden. Goede voorbereiding van mij, gisteravond achterkomen dat ik toch een boek nog niet had :')
Zo maar eens kijken wat ik aan eten en drinken mee ga nemen voor een dag van 8.30 tot 17.50 uur (ja, er kan eten en drinken gekocht worden, maar de opleiding kost me al genoeg geld).
Spannend zeg! Hoe zie je opleidingstraject eruit? Ik nam voor lange lesdagen (10-21 uur) altijd eten en drinken voor een werkdag + opwarmbaar avondeten mee. En iets lekkers voor bij de koffie want dat had ik wel verdiend :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205886790
Mogge!

Veel plezier vandaag @Yinny . Had niet meegekregen dat je echt de opleiding ging doen alleen dat je er over nadacht. Maar wat ontzettend leuk.

Misschien geen reden tot zorg @Clubsoda maar je hebt er wel last van en da’s niet prettig.
We have far more in common than that which devides us..
pi_205886839
Goedemorgen :W

@vlindertje89 wat balen van de fiets ;(

@Lonaa sterkte met de jeuk. Wel fijn dat je uitgerust wakker werd :)

@Kaatje1 hoera voor de beestjesvrije prullenbak *G*

@AnneX sterkte voor collega :* en wat fijn dat het koor weer begonnen is *G*

Ik zal straks in de stromende regen naar werk moeten fietsen. Dat is lang geleden :o
pi_205886840
Oehoe ik lig op bed, slaapkamerraam open te luisteren naar een enorme regenbui, genieten
We have far more in common than that which devides us..
pi_205886887
Een van de weinige keren dat ik op de fiets moet (naar station): regen }:|

Nu de keuze tussen fijne regenjas (plus hele dag meeslepen) of makkelijk jackje en paraplu (neemt minder plek in) /first world problems / van suiker is
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_205887045
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2022 07:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Spannend zeg! Hoe zie je opleidingstraject eruit? Ik nam voor lange lesdagen (10-21 uur) altijd eten en drinken voor een werkdag + opwarmbaar avondeten mee. En iets lekkers voor bij de koffie want dat had ik wel verdiend :P
Het is deeltijd in de zin dat er dus maar een contactdag is. Opleiding duurt 4 jaar (ik krijg vrijstelling voor minor ivm bachelordiploma, dus dan 3,5 jaar). Hiernaast in 2de helft schooljaar 10/15 dagen stage lopen en dat neemt toe in de volgende jaren.
Begin november is er al een toetsweek, valt lekker samen met een dag iets verplichts van werk :')

Ik voel me echt een scholier, splinternieuwe rugtas met nieuwe boeken en nieuw laptop.
Flesje smoothie, fles water en thermos met thee. Bak met druiven, komkommer en tomaatjes. Boterhammen met kaas en met chocopasta. En een pakje sultana en babybel van kind gejat

Mijn shirt van van vandaag:
pi_205887061
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2022 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kwam om 19.49 op het station aan op de terugtocht vanuit werk en kwam er toen achter dat mijn dikke extra slot waarmee ik mijn superfijne nog geen jaar oude fiets keurig had vastgemaakt met frame en wiel aan het fietsenrek, met grof geweld was opengeknipt. En fiets foetsie. :'( . Tweede werkdag in Amsterdam, fiets ter waarde van de reiskostenvergoeding van de komende 12 maanden bij elkaar gejat. }:| (natuurlijk de vraag of dat meer zegt over hoe duur mijn fiets was of hoe slecht mijn reiskostenvergoeding is, maargoed).

Werk zelf was wel leuk gelukkig, maar dit was toch wel een kut einde van een leuke werkdag. Niet verzekerd helaas.
Ze moeten gewoon met hun flikken van andermans spullen afblijven! Zonde van je fiets en slot....en stom dat er niemand iets van gezegd heeft. Lijkt me toch dat iemand wel iets gezien heeft bij het station...
pi_205887096
Jaaaaaaaaaa, ik moet ook zo op de fiets! Jippie! *O*
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')